30

ספקי שירות בתחום הדברות

הדברת טרמיטים - שיטות הדברה נפוצות, עלויות וטיפים

בניגוד למזיקים אחרים כמו תיקנים, טרמיטים יכולים ממש לגרום לנזקים בריהוט עץ, במשקופים של דלתות, בדלתות עץ ועוד.במאמר הבא נבין כיצד מבצעים הדברת טרמיטים בצורה נכונה.

הדברת טרמיטים - איך עושים זאת נכון?

מאחר שלא כל חברת הדברות מתמחה בשירות הדברת טרמיטים, חשוב לבחור מדביר מוסמך, מורשה ומקצועי להדברת המזיקים האלו. בניגוד למזיקים אחרים כמו תיקנים, טרמיטים יכולים ממש לגרום לנזקים בריהוט עץ, במשקופים של דלתות, בדלתות עץ ועוד. בואו נבין כיצד מבצעים הדברת טרמיטים בצורה נכונה.
זה ידוע, מדביר מקצועי להדברת טרמיטים יגיד לכם את הדבר הבא: "ישנם מזיקים וישנם מזיקים". עם חלק מהמזיקים עוד אפשר איכשהו לחיות בשלום, אבל ישנם מזיקים כמו טרמיטים, שלמעשה גורמים לנזקים בבית. טרמיטים אמנם מאוד אוהבים להתחפר במחילות, אבל הממזרים הקטנים גם אוהבים להתחפר בעץ. בפועל, עץ הוא אחד מחומרי הגלם האהובים על הטרמיטים. וכשהם אוהבים לכרסם, אתם בצרות.

הדברות טרמיטים בצורה יעילה איך עושים זאת?

צריכים הדברת טרמיטים עם אחריות על ההדברה? אתם פועלים נכון. מדוע? מכיוון שלפעמים צריך יותר מאשר ביקור אחד של מדביר מוסמך להדברת טרמיט. לא פעם, הטרמיטים מסוגלים לשרוד את ההדברה הראשונה, מה שיצריך הדברה חוזרת ושנייה. אם כבר עברתם הדברה אחת וזה לא עזר, אל תתייאשו. ישנו סיכוי סביר שההדברה השנייה כבר תסייע להיפטר מכל הטרמיטים.
אם הסתייעתם בשירות הדברה עם אחריות, המדביר יחזור עד שהטרמיטים ייעלמו כליל. כעת, לגבי שיטות ההדברה. באופן כללי, נהוג בדרך כלל להשתמש בריסוס בכדי להיפטר מטרמיטים. יחד עם זאת, הריסוס חייב להתבצע בצורה נכונה.

היכן מתבצע עוד הריסוס נגד הטרמיטים?

מעבר לכך שיש לרסס את פני האדמה והאזורים הנגועים, יש צורך גם לרסס בתוך מחילות הטרמיטים. זה אומר בעצם, שהמדביר חייב לבצע איתור של כל המחילות של המזיקים האלו. ללא איתור של כלל המחילות, יהיה בעייתי להיפטר מהטרמיטים לתמיד.
במקרים מסוימים, ניתן גם להשתמש בשיטות הדברה נוספות בכדי להכחיד טרמיטים. למשל, הדברה ירוקה (הדברה אקולוגית), הדברת טרמיטים בעזרת קוביות רעל ועוד. לא פעם, יש צורך להשתמש בקוביות ג'לי אשר מפוזרות בשלל מיקומים אסטרטגיים בבית ומחוץ לבית. למרות שאולי הן נשמעות טעימות, קוביות הג'ל הם בעצם רעל שעובד בצורה מאוד יעילה. וכך זה עובד:

הדברת טרמיטים באמצעות ג'ל – עובד או לא?

אם ניסיתם מדביר מורשה להדברת טרמיטים וריסוס, וזה לא עזר, המדביר עשוי להמליץ על הדברת ג'ל. הג'ל הוא בעצם מעין פיתיון, שאותו סוחב הטרמיט למושבה שלו. הטרמיטים נתקלים בקוביות ג'ל שמפוזרות בשלל מיקומים אסטרטגיים בבית, חושבים כי מדובר במזון ולוקחים אותו למושבה.
ברגע שהטרמיטים נגסו בג'ל והובילו אותו למושבה, הם בעצם נשאים של נגיף רעיל. הנגיף מרעיל את כל המושבה ומכחיד אותה בתהליך די קצר. לא פעם, מדבירים יכולים דווקא להתחיל עם השיטה הזו של פיזור קוביות ג'ל ומשחות ג'ל. אם זה לא עוזר, המדבירים ימשיכו הלאה לריסוס המבנה.

האם הדברה אקולוגית לטרמיטים עוזרת?

הדברה אקולוגית, או הדברה ירוקה, בהחלט יכולה לסייע לכם להיפטר מהמטרד. אם אתם מעוניינים לבצע הדברה אקולוגית לטרמיטים, אנחנו ממליצים קודם להתייעץ עם המדביר. ייתכן שיהיה אפשרי להציע לכם חומרי הדברה שאינם אקולוגיים, אבל פחות רעילים לאדם מאשר חומרים כימיים אחרים. בין אם תחליטו כך או כך, חשוב לקבל את חוות דעתו של המדביר. אם אפשר, תקבלו אפילו יותר מחוות דעת אחת.

כיצד אני מזהה אם מדובר בטרמיטים או לא?

אם אתם מותקפים על ידי טרמיטים, קודם כל חשוב לזהות כי אכן מדובר בטרמיט. הטרמיטים הם קטנים ושחורים, אוהבים לכרסם ברהיטים ולגרום לנזק בבית. הותקפתם? אתם צריך שירותי הדברה עם אחריות להדברת טרמיטים. ורגע לפני שאתם מסתייעים באנשי ההדברה שלכם, אנו ממליצים על השוואת מחירים בין חברות הדברה מורשות.
השוואת מחירים להדברת טרמיטים תאפשר לכם להוזיל עליות לעיתים בצורה משמעותית. אל תוותרו על כך. לאחר שאתם עורכים השוואת מחירים לשירותי הדברות טרמיטים, תבדקו מה היא שיטת ההדברה שעתידים להשתמש בה אצלכם. כמו כן, מומלץ לוודא כי אתם חותמים על חוזה התקשרות הכולל אחריות על ההדברה. אם לא מצוין בחוזה העבודה את נושא האחריות, תרגישו חופשי לבקש מהמדביר להוסיף סעיף כזה לחוזה. בשורה התחתונה, אתם צריכים לדעת שאתם מכוסים ותיפטרו מהטרמיטים.
מזמינים אתכם לבקר באתר השוואת מחירים להדברה, מדבירים פלוס.

30

ספקי שירות בתחום הדברות

מצא בעל מקצוע

מדבירים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

הכל על הכנת הבית להדברה והנחיות לאחר ריסוס

הכל על הכנת הבית להדברה והנחיות לאחר ריסוס

כל מה שרציתם לדעת על איך מכינים את הדירה או הבית לריסוס ועל מה חשוב להקפיד אחרי שהמדבירים מסיימים את עבודתם.

קרא עוד
הדברה – כל מה שאתם צריכים לדעת לפני הזמנת מדביר

הדברה – כל מה שאתם צריכים לדעת לפני הזמנת מדביר

קרא עוד
כיצד נבצע הדברה בטוחה ומקצועית? מה חומרי הדברה מומלצים

כיצד נבצע הדברה בטוחה ומקצועית? מה חומרי הדברה מומלצים

במאמר נלמד על שיטות ההדברה החדשות המומלצות והבטיחותיות ביותר בהן משתמשים המדבירים המקצועיים.

קרא עוד
הדברת פרעושים

הדברת פרעושים

במאמר יוסבר מהם פרעושים איך מבוצעת הדברה נגדם ועל מה להקפיד כדי שההדברה תהיה אפקטיבית והם לא יחזרו.

קרא עוד
חומרי הדברה

חומרי הדברה

במאמר יוסבר על חומרי הדברה: ממה הם מורכבים, כיצד התפתחו במהלך השנים ובאילו סוגים של חומרי הדברה נעשה היום שימוש.

קרא עוד
8 כללים שיש לדעת לפני ביצוע הדברה

8 כללים שיש לדעת לפני ביצוע הדברה

במאמר יוסבר מתי להזמין מדביר מקצועי הביתה, ואיך מומלץ לפעול לפני ביצוע ההדברה ואחריה כדי להגביר את האפקטיביות שלה.

קרא עוד
כל המידע על דוקרנים להרחקת יונים

כל המידע על דוקרנים להרחקת יונים

במאמר יוסבר מהם דוקרני יונים, מהי האפקטיביות שלהם בהרחקת יונים, ואילו סוגי דוקרנים קיימים בשוק?

קרא עוד
הדברה ביולוגית

הדברה ביולוגית

במאמר יוסבר מהי הדברה ביולוגית, אילו שיטות של הדברה מסוג זה קיימות, והיכן משתמשים בהן.

קרא עוד