30

ספקי שירות בתחום הדברות

הדברה – כל מה שאתם צריכים לדעת לפני הזמנת מדביר

מבלים מול המסך בבית ומרגישים שמשהו זז לפתע? שוב מצאתם את עצמם נאבקים בלילה בניסיון להיפטר מעקיצות של יתושים? כנראה שאתם צריכים להיעזר בשירותיה של חברת הדברה ולקרוא למדביר מקצועי. אילו שיטות הדברה קיימות ואיך יודעים שהזמנתם מדביר מקצועי- בכתבה לפניכם.

הדברה כימית או הדברה ירוקה? כיום קיימות מגוון שיטות הדברה

אם בעבר היה מקובל לעשות שימוש בעיקר בהדברה כימית אשר כללה חומרים כימיים ובין היתר זרחן, הרי בשנים האחרונות חל שינוי בתחום ההדברה ולראייה ניתן לראות שיטות רבות. בין אם אתם בוחרים באחת השיטות, את ההדברה צריך לבצע מדביר מוסמך אשר לו ניסיון רב בתחום.
הדברה כימית: במסגרת סוג ההדברה הזה נעשה שימוש בחומרים כימיים ויש לשהות מחוץ לבית למשך כמה שעות במטרה לא לספוג את הרעלים. הדברה מהסוג הזה מיועדת להדברת תיקנים או הדברת עכברים.
הדברה ירוקה: בשנים האחרונות ניתן לראות את המהפך של תחום ההדברה, דבר הבא לידי ביטוי בהדברה ירוקה המבוססת על תרכובת צמחים אשר אינם מהווים סכנה לחיות או לבני האדם ולכן אפשר לעשות שימוש ללא כל חשש. אין מדובר בהדברה הכוללת חומרים כימיים וההדברה מיועדת להדברת מזיקים שונים לרבות נמלים, פרעושים ועוד.
הדברה אורגנית: מדובר בהדברה אשר במסגרתה נעשה שימוש בשיטות אקולוגיות למניעת מזיקים כמו למשל שימוש בחרקים לטובת חיסול מזיקים- חרקים המשוחררים בשדה מיועדים להעלים מזיקים שונים.

הדברת פשפש המיטה בשיטה מתקדמת

לאחר שקראתם על שיטות ההדברה השונות, זה הזמן להכיר את החרק ממנו הכי קשה להיפטר – פשפש המיטה. הדברה נגד פשפש המיטה נעשית על ידי שימוש בכמה פורמולציות שונות של חומרי הדברה:
ריסוס – ההדברה מבוצעת על ידי שימוש בחומר הדברה מסוג החומרים הכימיים, פשפשי המיטה הינים חרק קשה ועמיד לחלק מחומרי ההדברה, בשל העובדה הזאת אין ברירה אחרת אלא להשתמש בחומרים הכימיים. את חומר ההדברה יש לרסס בכל המקומות הנגועים בבית, בסדקים ובחריצים.
חומר אבקתי – ידוע כי פשפשי המיטה נכנסים גם אל תוך שקעי החשמל, בשקעי החשמל אין אפשרות לטפל באמצעות ריסוס, לכן אנו נשתמש באבקה, את האבקה נחדיר אל תוך שקעי החשמל ובכך נמנע מהפשפשים להתקיים שם.
חום – פעולה נוספת שיש לבצע היא שימוש בקיטור, בעזרת הקיטור אנו נחסל את הפשפשים שנמצאים בתוך מזרונים וספות, כמובן שבמקומות אלו אסור לרסס או להשתמש באבקה, לכן אנו נשתמש בקיטור כדי להפיק חום של מעל ל-60 מעלות צלזיוס, הפשפשים לא מסוגלים לשרוד בטמפרטורה שכזאת.

אישור להדברה על ידי המשרד להגנת הסביבה

זה לא סוד כי בשנים האחרונות ניתן למצוא לא מעט חברות הדברה המבצעות את הפעולה באמצעות השיטה המתאימה ביותר. על מנת לא למצוא את עצמכם במצב בו ההדברה אינה אפקטיבית והמזיקים שבים לביתם, יש להשקיע זמן רב בבחירת חברה מקצועית. במסגרת הבחירה יש לבדוק כי החברה מגיעה עם ההיתרים הדרושים לביצוע ההדברה והיא עובדת עם חומרים מורשים בהתאם להנחיות של המשרד להגנת הסביבה. שימו לב, חלק מהחומרים רעילים ולכן חשיפה לחומרים שאינם מאושרים עשויה להסתיים באסון ולכן יש לבדוק כי החברה עובדת עם חומרים מאושרים.

בצעו סקר מקיף

בבואכם לבחור חברת הדברה יהיה עליכם לבצע סקר מקיף במטרה לבחור את החברה הטובה ביותר. זה בדיוק המקום להתייעץ עם לקוחות קודמים של החברה או מכרים שלכם. אל תהססו לשאול את כל השאלות בנוגע להתנהלות של החברה על מנת לבנות פרופיל חברה.

אחריות עבור פעולת ההדברה

עוד בשיחת הטלפון הראשונה עם חברת ההדברה, תוודאו כי החברה אכן מוכנה להתחייב לכך שההדברה תצליח, שהם ייעשו כל שיידרש על מנת לחסל את המזיקים – גם אם זה ייאלץ אותם להגיע ולהדביר שוב את הדירה.
כדאי לתחקר את החברה עוד בשיחת הטלפון בכל הנוגע לאחריות שהם מוכנים לתת לכם, ישנם חברות הדברה שנותנות אחריות, אומנם ברגע שתחליטו להפעיל את האחריות, הם יגבו מכם "תשלום עבור הביקור בלבד", אם צריך להוסיף כסף אז איפה בדיור האחריות?
בנוסף כדאי לוודא כי האחריות ניתנת בכתב מיד בסיום ההדברה, אחריות בעל פה עלולה לגרום לבעיות ואי נעימויות מצד חברת ההדברה, לכן כדאי שכל הפרטים יהיו כתובים.
חברת הדברה שלא מוכנה לתת אחריות על העבודה שלה כנראה אינה בטוחה בעצמה, במקרים כאלו עדיף יהיה לכם להתרחק ולחפש אחר חברה אחרת שיודעת מה היא עושה ועומדת מאחורי המילים שלה.

הכנות לפני ההדברה

רגע לפני ביצוע הדברה יהיה עליכם לברר אילו הכנות דרושות. גם כאשר מדובר על הדברה ירוקה יהיה עליכם לעזוב את הבית לזמן קצר או במקרה של הדברה כימית יהיה עליכם לדאוג ולפנות את ארונות המטבח. אם יש לכם חפצים יקרי ערך, ההמלצה שלנו היא להקפיד ולשמור את החפצים במקום מיוחד על מנת למנוע מצב של אי נעימות.

רגע לפני סיום, וודאו האם קיבלתם אחריות מטעם חברת ההדברה

?אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת חברת הדברה היא קבלת אחריות- כך תדעו כי יש לכם אל מי לפנות במידה ויש צורך לחזור על פעולת ההדברה פעם נוספת. קבלת תעודת אחריות מעידה כי מדובר על חברה רצינית אשר רואה לנגד העיניים את קהל הלקוחות ומקפידה להעניק להם שירות איכותי מהמעלה הראשונה המאפשר להם לדעת כי יש להם כתובת לפנות אליה בעת הצורך.

30

ספקי שירות בתחום הדברות

מצא בעל מקצוע

מדבירים מומלצים תל אביב

מדביר מקצועי מרסס מתחת לארון מטבח

מדביר מקצועי בחליפה לבנה אטומה מרסס קיר

כתבות ומאמרים

8 כללים שיש לדעת לפני ביצוע הדברה

8 כללים שיש לדעת לפני ביצוע הדברה

במאמר יוסבר מתי להזמין מדביר מקצועי הביתה, ואיך מומלץ לפעול לפני ביצוע ההדברה ואחריה כדי להגביר את האפקטיביות שלה.

קרא עוד
הדברה אלקטרונית

הדברה אלקטרונית

במאמר יוסבר מהי הדברה אלקטרונית, אילו שיטות של הדברה מסוג זה קיימות, ואיך משתמשים בהם.

קרא עוד
כל המידע על הדברת עכברים

כל המידע על הדברת עכברים

במאמר יוסבר כיצד נזהה בעיית עכברים/חולדות ומהם האמצעים השונים להדברת עכברים וחולדות

קרא עוד