30

ספקי שירות בתחום הדברות

המדריך המלא לבחירת מדביר מקצועי

במאמר יוסבר כיצד לבחור מדביר מקצועי לשירותי הדברה והדברת מזיקים.

המדריך המלא לבחירת מדביר מקצועי

בחירת מדביר לצורך ביצוע הדברה של מזיקים בבית היא תהליך מורכב, וראוי לתת את הדעת על כך כאשר מחפשים מומחה לצורך הדברת מזיקים. מזיקים, כשמם כן הם – הם מזיקים לנו, ולכן יש למגר אותם בצורה המהירה והיעילה, ולא פחות חשוב - הבטיחותית ביותר. תהליך הדברה כולל שימוש בחומרים כימיים רעילים, ועל כן חשוב שנושא הבטיחות יהיה לנגד עיניכם.

המדריך המלא לבחירת מדביר:

1. סקר שוק - למרות שהצורך בטיפול הדברה הוא לעיתים דחוף מאוד, אל תתפתו להחליט מהר מדי לגבי חברת ההדברה, אלא ערכו סקר שוק והחליטו סופית רק לאחר שבדקתם מספר אופציות של חברות הדברה.

2. רישיון הדברה - מדביר מקצועי צריך להציג בפניכם רישיון הדברה , ועליו להיות רשום במשרד הבריאות או במשרד לאיכות הסביבה.

3. המלצות – קבלו המלצות על המדביר או חברת ההדברה מאנשים שמזמינים אותם באופן קבוע.

4. אחריות - בררו מראש האם המדביר או חברת ההדברה נותנים שירות ומענה גם לאחר ביצוע הדברה במידת הצורך. רצוי לוודא שחברת ההדברה בעלת ניסיון וותק, בפיקוח אגרונום, ובעלת שירותי משרד זמינים וראויים, שיספקו מענה לבעיות ושאלות המתעוררות לפני או אחרי תהליך הדברה.

5. תעודת אחריות - ודאו כי המדביר מספק תעודת אחריות בכתב עבור טיפול הדברה .

6. הכנות לקראת הדברה – ודאו כי מדביר מטעם החברה נותן לכם הנחיות ברורות ומפורטות כיצד להתכונן לקראת הדברה , ומה עליכם לעשות בסיומה.

7. חזות המדביר - מדביר מקצועי מגיע לבצע הדברת מזיקים כאשר הוא לבוש בגדי עבודה, הכוללים מכנסיים ארוכים, נעליים סגורות ומסיכת מגן נשימתית. במידה ואתם מזהים כי המדביר אינו לבוש בהתאם, יש להטיל ספק ברמתה המקצועית של חברת ההדברה.

8. עלויות - חפשו הצעות אטרקטיביות ומבצעים מיוחדים כדי להוזיל את עלויות ההדברה. חברות הדברה רבות מציעות מבצעים כדרך שיווק לגיטימית, וזו דרך מצוינת לכם, הצרכנים, למציאת עסקה משתלמת.

9. ביקור מקדים – מקובל מאוד שחברת הדברה תשלח מדביר לביקור מקדים לפני ביצוע ההדברה בפועל. אם אינכם מרוצים מאותו מדביר שביקר בביתכם, אל תחתמו על חוזה עם חברת ההדברה, אלא המשיכו לחפש מדביר או חברת הדברה חלופיים.

10 תכנית ריסוס שנתית – כיום ניתן לבקש מחברת ההדברה לערוך תכנית ריסוס שנתית כדי למנוע את חזרת אותם מזיקים אל הבית. ברוב המקרים, חתימה על חוזה תקופתי תהיה זולה יותר מאשר הזמנת מדביר בכל פעם שחוזרים מזיקים לבית. למרות שביקורים נוספים של מדביר כרוכים בעלויות נוספות, רצוי לקבוע טווחי זמן לטיפולי מניעה, כיוון שבטווח הרחוק הדבר יחסוך לכם לא מעט כסף, ולא פחות חשוב – לא תצטרכו להיתקל בתיקן מצוי באמצע הלילה בדרך למיטה.....

היזהרו משרלטנים

לצערנו, כמו בכל תחום, כך גם בתחום ההדברה , ישנם שרלטנים המנסים להתפרנס על חשבון אנשי מקצוע אמינים ומקצועיים. את המחיר משלמים בעיקר הצרכנים. בהחלט אפשר לומר שאותם מתחזים הם סוג נוסף של מזיקים שיש להדביר....
הנזקים שעלולים להיגרם משימוש לא נכון בחומרי הדברה הם רבים ומסוכנים לכל. מדביר לא מקצועי עלול לשגות בוויסות כמות חומרי ההדברה. מדביר מקצועי צריך לדעת ליצור אפקט גדול כדי להיפטר מאותם מזיקים, אך עם כמה שפחות נזק - רעלים בקרבת בני האדם, בעלי החיים האחרים ומי התהום.
זכרו, פנייה אל מדביר לא מקצועי עלולה להיות קטלנית, הרבה יותר מקיום מזיקים בביתכם.

30

ספקי שירות בתחום הדברות

מצא בעל מקצוע

מדבירים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

הדברת פרעושים

הדברת פרעושים

במאמר יוסבר מהם פרעושים איך מבוצעת הדברה נגדם ועל מה להקפיד כדי שההדברה תהיה אפקטיבית והם לא יחזרו.

קרא עוד
הדברת נמלים

הדברת נמלים

במאמר יוסבר כיצד נזהה בעיה של נמלים, איך ניתן לטפל בבעיה בעצמנו, ומתי מומלץ לפנות למדביר מקצועי שיטפל בבעיה.

קרא עוד
הדברה עצמאית או מקצועית?

הדברה עצמאית או מקצועית?

במאמר יוסבר מהי הדברה, מתי ניתן לבצע הדברה באופן עצמאי, ומתי יש להזמין שירותי הדברה.

קרא עוד