20

ספקי שירות בתחום מנעולנים

פריצת דלתות - כל מה שחשוב לדעת לפני שמזמינים מנעולן

לא כל יום אתם מזמינים מנעולן, ולכן מן הסתם אתם לא בקיאים במיוחד בנקודות החשובות לבחירה מקצועית, בדיוק בשביל זה הכנו עבורכם את המאמר על כל מה שצריך לדעת לפני הזמנת מנעולן.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנעולן

הדלת נעולה והמפתח נשאר בפנים? משהו במנגנון המנעול נתקע ואתם מיואשים? אין ספק שאתם זקוקים לפריצת הדלת על ידי מנעולן. לפני שקופצים להזמין אחד, יש לבצע מספר צעדים כדי לוודא שתבחרו את המנעולן הטוב והמנוסה ביותר, ולא יגרם נזק מיותר בעקבות פריצת הדלת. מומלץ לשאול אנשים סביבכם, לקרוא המלצות באינטרנט, לוודא שהמנעולן הנבחר מנוסה, בעל תעודת מקצוע כשירה והמחיר המוצע הגיוני.

שלב ראשון: פנו לחוכמת ההמונים, הם יודעים הכי טוב

כאשר ניגשים לבחירת מנעולן, מומלץ לברר אם מכרים שונים סביבכם השתמשו לאחרונה בשירותיו של מנעולן. אין ספק שחוות הדעת שלהם תהיה הרלוונטית והאמינה ביותר. אמנם ברוב המקרים אנשים לא מכירים מנעולנים באופן אישי והזמנת מנעולנים אינה דבר המתרחש באופן תדיר, אך קיימות דרכים נוספות למציאת מנעולנים מומלצים, שהן לא פחות טובות וגם דרכן אפשר להגיע לבעלי מקצוע מצויינים.

שלב שני: קראו חוות דעת והמלצות ברחבי האינטרנט

אם אתם והאנשים בסביבתכם לא מכירים מנעולנים מומלצים, עליכם לקרוא חוות דעת והמלצות שונות של לקוחות ברחבי האינטרנט. כך תוכלו להתרשם בעצמכם מדעתם של אנשים רבים, לבצע השוואות ולהבין מי מבין האפשרויות השונות הם מנעולנים מומלצים ומועדפים במיוחד. כאשר מוצאים מנעולנים שנכתבו עליהם חוות דעת טובות ורבות, מומלץ גם לברר לגביהם באופן עצמאי ברשתות החברתיות. זה אולי נשמע קצת מסובך אבל ברגע שתתחילו בחיפושים אתם תיכנסו לעניינים בקלות רבה.

שלב שלישי: השוו מחירים

לא כל יום אתם מזמינים מנעולן, ולכן מן הסתם אתם לא בקיאים במיוחד בנורמות התמחור בתחום המנעולנות היום בשוק. כדי שהמנעולן שיגיע אליכם לא ינסה לנצל את נקודת התורפה הזו, עליכם להגיע עם ידע בתחום, תוך הבנה של מה נחשב מחיר סביר ומה לא, ומה המחיר הממוצע לשירות המבוקש בדרך כלל בקרב מנעולנים מומלצים.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל - מחירון פריצת מנעולים של בעלי המקצוע המומלצים שלנו.

שלב רביעי: בקשו לדעת מה מידת ניסיונו של המנעולן בתחום המבוקש

לא משנה כמה המחיר המוצע יהיה נמוך, כמה חוות דעת טובות נכתבו על המנעולן וכמה אמינות הוא משדר, כל עוד אין למנעולן ניסיון רב בביצוע הפעולה המתבקשת, זה פשוט לא יהיה שווה את זה. אמנם זה דורש עוד קצת זמן ועבודה, אבל בסוף השוואת המחירים בין כלל המנעולנים והבנת הנורמה בתמחור תשתלם לכם, שכן הפערים בין המחירים בשוק יכולים להגיע עד למאות רבות של שקלים.

ודאו שכל המוצרים המותקנים על ידי המנעולן מגיעים באריזה המקורית

מצאתם כבר מנעולן טוב, המנוסה בתחום הספציפי לו אתם זקוקים ומציע מחיר הגיוני.
אם אתם זקוקים להחלפת צילינדר או מנעול, יש דבר אחרון שחשוב לוודא כדי שהתהליך יעבור בשלום. אם המנעולן אכן מחליף עבורכם מוצר ומתקין אחד חדש, חשוב לוודא כי הוא אכן חדש לגמרי ומגיע באריזתו המקורית, על מנת לשמור על תקינות הדלת והמנגנונים ולוודא שהם יישארו תקינים לעוד זמן רב לאחר ההתקנה.

הבנתם את השלבים השונים, מה נותר לעשות עכשיו?

אתם מוזמנים להתקשר למנעולן הנבחר ולהסביר לו בפירוט מה הבעיה כדי שיגיע מוכן מראש עם כל הציוד ויתחיל בעבודה ללא עיכובים. בנוסף, ודאו שהוא נאמן להצגת המחיר הראשונית (אלא אם כן מדובר בהנחה, ולזה איך אפשר לסרב?!) ובאופן כללי עומד במילה שלו. חשוב שבעל המקצוע שדואג לתקינות הרכוש שלכם יהיה אדם אמין שפועל בצורה הגיונית ועקבית.
זכרו שמולכם עומד בן אדם. אין ספק שאם תשרה אווירה חיובית בחדר ואם תשוחחו איתו, תשאלו לשלומו ותתעניינו בחייו. בנוסף, אם הליך התיקון לוקח זמן, ותכלס גם אם לא, יהיה מאד נחמד מצדכם אם תציעו לאדון משהו לשתות או לאכול, כדי שירגיש בנוח ויהנה ממשך השהות אצלכם. כך האירוע יהפוך מסתם קאדר לחוויה קצת יותר נחמדה עבור כולם.

והכי חשוב - אל תהססו לפרסם חוות דעת משלכם

אם המנעולן שהגיע אליכם עשה עבודה טובה, שמר על רף מחיר הגיוני ופעל באמינות, אין סיבה להשאיר את המידע הזה אצלכם. שוק העבודה של בעלי המקצוע היום מבוסס ברובו על המלצות של לקוחות, שתורמים לתחרות המקצועית ולשיפור השירות על ידי חוות דעת חיוביות או שליליות-בהתאם לנסיבות. כמו שאתם עצמכם ניזונתם ממידע שאנשים חשפו באינטרנט, אתם מוזמנים לחשוף ולסייע ללקוחות פוטנציאלים להבין יותר טוב מי בעל המקצוע העדיף עבורם. וכמובן שבנוסף לכך יש בפרסום חוות הדעת ממד של הכרת תודה כלפי בעל המקצוע שעשה את עבודתו בצורה מקצועית. ביכולתכם לסייע לו להתקדם, להתפתח, ולהגיע ללקוחות רבים שגם בזכותכם יוכלו לסמוך עליו.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר - סוגי המנעולים הנפוצים ביותר.

בהצלחה!

20

ספקי שירות בתחום מנעולנים

מצא בעל מקצוע

מנעולנים מומלצים תל אביב

"אם אתם לא מכירים מנעולנים מומלצים, עליכם לקרוא חוות דעת והמלצות"

"ודאו שכל המוצרים המותקנים מגיעים באריזה המקורית"

"חשוב שבעל המקצוע שדואג לתקינות הרכוש שלכם יהיה אדם אמין"

כתבות ומאמרים

מהי החשיבות של מערכות אזעקה והתקנת מנעולים - כשבאים למגן בית חדש?

מהי החשיבות של מערכות אזעקה והתקנת מנעולים - כשבאים למגן בית חדש?

במאמר יוסבר על החשיבות שבהתקנת מערכות אבטחה, כשנכנסים לבית חדש. המאמר יתמקד במערכות אזעקה ובשירותי מנעולן.

קרא עוד
כל סוגי המנעולים לדלתות הבית

כל סוגי המנעולים לדלתות הבית

במאמר תינתן סקירה על סוגים שונים של מנעולים לדלתות (מנעול תלייה, מנעול חבוי, צילינדר, מנעול ייל, פאבלוק ומנעול חשמלי).

קרא עוד
אילו סוגי דלתות כניסה מעוצבות קיימות לבית?

אילו סוגי דלתות כניסה מעוצבות קיימות לבית?

במאמר יוסבר על המשמעות של הדלת מבחינה תרבותית, וסימבולית. כמו כן יפורט אילו סוגי דלתות כניסה מעוצבות קיימות לבית.

קרא עוד
5 כללים לבחירת נבונה של מנעולן

5 כללים לבחירת נבונה של מנעולן

במאמר יוסבר כיצד לבחור מנעולן שיתאים לצרכינו ויידע לפתור את בעייתנו בצורה הטובה ביותר.

קרא עוד