20

ספקי שירות בתחום מנעולנים

מהי החשיבות של מערכות אזעקה והתקנת מנעולים - כשבאים למגן בית חדש?

במאמר יוסבר על החשיבות שבהתקנת מערכות אבטחה, כשנכנסים לבית חדש. המאמר יתמקד במערכות אזעקה ובשירותי מנעולן.

מערכות אזעקה ומנעולנים

קו ההגנה המושלם לבית

אבטחת הבית ואבטחת בני המשפחה הם הדברים הראשונים שאנחנו עושים ברגע שנכנסים לבית חדש. הפתרון של הזמנת מנעולן והתקנת מערכות אזעקה הוא פתרון יעיל מאוד וגם זול יחסית. הוא מאפשר קו הגנה מושלם המגן על הבית מפני פריצות ומאפשר למתגוררים בו תחושה של שלווה וביטחון.

אחת ההשקעות החשובות ביותר בחיים שלנו הינה ההשקעה בנדל"ן. הבית שבו אנחנו גרים, הוא ללא ספק הרכוש המוערך ביותר שלנו, וכנראה גם שימשיך להיות עבורנו בעל ערך רב במשך כל חיינו וחיי ילדינו. השאלה הגדולה שנשאלת היא - כיצד נוכל להגן על ההשקעה שלנו בצורה המאובטחת והבטוחה ביותר? איך אנחנו יכולים להוסיף ערך לנדל"ן שלנו (מבלי לשפץ אותו) וכיצד נוכל להגן על המשפחה שלנו מבלי לבזבז הון יקר על אבטחה פרטית?

התשובה לכך היא מאוד ברורה. קודם כל, אין ספק שאנחנו צריכים יועץ אבטחה על מנת להעריך את הסיכונים הכרוכים באבטחת הרכוש שלנו, הבית שלנו והמשפחה שלנו המתגוררת בתוכו. שנית, עלינו להתחיל בתהליך היישום: למצוא פתרונות ולנהל ביעילות את כל סיכוני האבטחה המעורבים. הזמנת יועץ אבטחה, לתת ייעוץ אבטחה מקצועי עבור הבית, עלולה ברוב המקרים להיות פתרון יקר מאוד. רוב המשפחות הממוצעות אינן יכולות לאפשר לעצמן ייעוץ שכזה. משום כך הפתרון הפשוט יכול להתחלק לשניים:

  • האחד - התקנת מערכות אזעקה ביתיות. מערכות אזעקה, בעלות יכולת הגנה מושלמת מפני פריצות, אש, גז ושאר סיכונים אחרים,
  • הפתרון השני הוא - הזמנת מנעולן מקצועי ומוסמך שיציע פתרונות מיגון אידיאליים עבור סיכוני האבטחה - לרכוש שלנו ולמשפחה. אחד הדברים החשובים שאמור לעשות מנעולן - שעה שאנחנו נכנסים לבית חדש , הוא להחליף את כל המנעולים הישנים הקיימים למנעולים חדשים ובטוחים.

יתרונות התקנת מערכות אזעקה:

הפתרון האידיאלי להגנה מושלמת על הרכוש והמשפחה הינו התקנת מערכת אזעקה ביתית. להתקנת אזעקה ישנם יתרונות רבים: ראשית, המערכת מאפשרת הגנה היקפית ופנימית באמצעות גלאי תנועה אינפרא אדום בשילוב מיקרוגל לגילוי מרבי. בעת גילוי, מערכת האזעקה מדווחת באמצעות קו הטלפון הביתי בזמן אמת לבעלי הבית. דבר נוסף - מערכת אזעקה ניתנות לחיבור למוקדי אבטחה הפועלים 24 שעות 7 ימים בשבוע. מוקדים אלו מאמתים את האזעקה באמצעות סייר או משטרה ומדווחים ישירות על הנעשה לבעלי הבית. מערכות האזעקה הביתיות, הן ידידותיות למשתמש וניתן לחיות איתן בדו קיום מושלם בבית.

יתרונותיו של מנעולן:

הזמנת מנעולן מקצועי ומוסמך לבית שלנו גורמת לתחושת ביטחון מושלמת. מנעולן יכול לתת פתרונות אידיאליים עבור סיכוני אבטחה שונים המסכנים את הבית והמשפחה. מנעולן הינו איש מקצוע הנותן אינספור של שירותים בתחום המנעולים והאבטחה. מנעולן מוסמך עובר הכשרה מקצועית בתחום המנעולים. אפשרויות האבטחה בהזמנת מנעולן מקצועי הם רבות, הנה מספר דוגמאות:

  • התקנת מנעולים כפולים לדלתות.
  • החלפת מנעולים ושכפול מפתחות.
  • התקנת כספות.
  • החלפת קוד (כמו קוד של מערכת אזעקה).
  • שיכפול שלטים (של שערים לדוגמא).
  • שירותי חירום בכל שעות היממה - במידה ומתרחשת פריצה, או נתקעתם מחוץ לבית ללא מפתח.
  • התקנת מנעולי ביטחון.

לפני שמזמינים מנעולן, עלינו לוודא מספר פרמטרים שונים: הראשון והחשוב ביותר הינו תעודת יושר מהמשטרה. הדבר השני הוא - רישיון עסק. כל מנעולן חייב להיות בעל אישור מתאים לכך ומחויב להציג ללקוחותיו רישיון מנעולן עם תעודה. מנעולן מטעמו, חייב לוודא על פי הוראות משטרה שמי שהזמין אותו לביצוע העבודה הינו באמת בעל הבית ולא מתחזה המנסה לפרוץ לבית. ניסיון ואחריות גם הם פרמטרים רצויים לבדיקה.

וכעת - לאחר שסקרנו את היתרונות של הבאת מנעולן והתקנת מערכת אזעקה, אפשר להתחיל להגן על הבית שלנו ולספק לבני המשפחה את תחושת הביטחון הרצויה.

20

ספקי שירות בתחום מנעולנים

מצא בעל מקצוע

מנעולנים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

פריצת דלתות - כל מה שחשוב לדעת לפני שמזמינים מנעולן

פריצת דלתות - כל מה שחשוב לדעת לפני שמזמינים מנעולן

לא כל יום אתם מזמינים מנעולן, ולכן מן הסתם אתם לא בקיאים במיוחד בנקודות החשובות לבחירה מקצועית, בדיוק בשביל זה הכנו עבורכם את המאמר על כל מה שצריך לדעת לפני הזמנת מנעולן.

קרא עוד
כל סוגי המנעולים לדלתות הבית

כל סוגי המנעולים לדלתות הבית

במאמר תינתן סקירה על סוגים שונים של מנעולים לדלתות (מנעול תלייה, מנעול חבוי, צילינדר, מנעול ייל, פאבלוק ומנעול חשמלי).

קרא עוד
אילו סוגי דלתות כניסה מעוצבות קיימות לבית?

אילו סוגי דלתות כניסה מעוצבות קיימות לבית?

במאמר יוסבר על המשמעות של הדלת מבחינה תרבותית, וסימבולית. כמו כן יפורט אילו סוגי דלתות כניסה מעוצבות קיימות לבית.

קרא עוד
5 כללים לבחירת נבונה של מנעולן

5 כללים לבחירת נבונה של מנעולן

במאמר יוסבר כיצד לבחור מנעולן שיתאים לצרכינו ויידע לפתור את בעייתנו בצורה הטובה ביותר.

קרא עוד