20

ספקי שירות בתחום מנעולנים

5 כללים לבחירת נבונה של מנעולן

במאמר יוסבר כיצד לבחור מנעולן שיתאים לצרכינו ויידע לפתור את בעייתנו בצורה הטובה ביותר.

5 כללים לבחירת נבונה של מנעולן

מנעולן עוסק בתחום של מנעולים ומוצרי נעילה, כאשר תחום זה מחולק לכמה תתי-תחומים:
מכירה ישירה (בחנות) של מנעולים ומוצרי נעילה ואבטחה קטנים (צילינדרים, כספות ביתיות, שרשראות, מפתחות וכדומה); שיווק לבית הלקוח של מוצרי נעילה ומיגון גדולים מסוגים שונים (דלתות פלדה, כספות עסקיות וכדומה); שיווק והתקנה של מערכות מיגון וזיהוי לבית, למשרד או לרכב (מערכות אלקטרוניות, מערכות ממוחשבות, מערכות מאסטר, קודניות לדלתות ולרכב, אימובילייזרים וכדומה); שירות למוצרי נעילה ומיגון מותקנים (שדרוג, תיקון וכדומה); וכן שירותי פריצה לפי בקשה (דלתות, מנעולים, מכוניות, כספות וכו').
טווח המוצרים והשירותים של מנעולנים הוא אם כן גדול ומורכב – כיצד נדע לבחור מנעולן שיתאים לצרכינו ויידע לפתור את בעייתנו בצורה הטובה ביותר? ניתן אומנם לומר שזו בעייה כללית שאינה אופיינית דווקא לתחום של מנעולנים ומנעולים, אך המיגוון הגדול של מוצרים, שירותים ונותני שירותים בתחום הזה מבלבל למדי.

הכללים

המלצות

כמו לגבי רוב בעלי המקצוע, המלצה טובה של לקוח מרוצה שווה את משקלה בזהב. אם חבר, ידיד או קרוב משפחה ממליץ חד-משמעית על מנעולן מסויים, וגם יודע לספר כיצד פתר את בעייתו, מן הסתם נוכל לסמוך עליו. כדאי כמובן תמיד להתייחס בהסתייגות מסויימת להמלצות נלהבות מדי, להבין האם סוג הבעייה דומה, ולנסות לתחקר מעט את הממליץ.

סוג השירות הדרוש

אנו רואים כי טווח המוצרים והשירותים בנושא גדול למדי. מנעולן שעושה "הכל" – החל משיכפול מפתח ועד התקנה של מערכות מיגון אלקטרוניות משוכללות – הוא אולי איש מקצוע מעולה, אך אולי גם עסוק מאוד ונוטה לשרת לקוחות מוסדיים גדולים בעדיפות גבוהה. לשם שיכפול מפתחות או קניית מנעול פשוט לא צריך מומחה, ניתן לגשת לחנות חומרי הבניין השכונתית. לשם התקנת מערכת אזעקה או אימובילייזר למכונית אין טעם לגשת לחנות מנעולים אלא למוסך שמתמחה בעניין; לשם הזמנת שירות הביתה אין בכלל צורך לגשת לשום מקום – ניתן להזמין שירותי מנעולן בטלפון; וכן הלאה. כמו בתחומים רבים אחרים, שכל ישר הוא המדריך הטוב ביותר.

תחקיר עצמאי

ניתן לבדוק מקורות אינפורמציה כמו מדריכים מסווגים, אתרי אינטרנט של בעלי מקצוע עם המלצות והשוואת מחירים, וכמובן באתרי הבית של מנעולנים שונים. חשוב לזכור כי באתרי הבית של אותם מנעולנים, קיימת סכנה מסויימת לקבלת רושם מוטעה, אך "הצלבה" של אינפורמציה, ובעיקר המלצות וחוות דעת של גולשים עשויים לעזור.

שיחת טלפון

ניתן בהחלט להתקשר למנעולנים (שוב, מן הסתם לפי אתרי אינטרנט או מדריכים מסווגים), לתאר את הבעייה או את השירות הדרוש ולנתח את התגובה. מנעולן טוב ואמין לא יזדרז "למכור" מוצר או שירות בטרם בירר היטב את מהות הבעייה או הבקשה. במקרים בהם דרוש שירות דחוף, כגון פריצת דלת של מכונית או דירה, טווח הזמן המובטח להגעה של מנעולן או פורץ מנעולים הוא כמובן אלמנט חשוב; ובכלל, תרבות הדיבור וטון הדיבור של המנעולן, אדיבותו ונימוסיו, וכמובן הרושם המקצועי שהוא מעביר, הם גורמים חשובים מאוד. אין לזלזל בתחושות בטן!

השוואת מחירים

כמובן שאין טעם רב בהשוואת מחירים כאשר מדובר ברכישת מנעול פשוט או בשיכפול מפתח, אך יש טעם רב מאוד בהשוואה כזו כאשר מדובר במוצר יקר או בשירות מסובך. כמו בתחומים רבים אחרים, טווח המחירים למוצרים או שירותים דומים יכול להיות מפתיע בגודלו, וקצת "עבודת רגליים" (או אצבעות...) יכולה להתבטא בהבדל גדול מאוד במחיר. כמובן שאין להתפתות להצעות לא רציניות או שנראות זולות באופן חשוד – הצעות כאלו בדרך כלל עולות ביוקר בסופו של דבר.

זהו. מצאתם מנעולן טוב וזכיתם לשירות טוב? אל תשמרו את האינפורמציה לעצמכם, המליצו עליו לחבריכם או באתר האינטרנט המתאים!

20

ספקי שירות בתחום מנעולנים

מצא בעל מקצוע

מנעולנים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

פריצת דלתות - כל מה שחשוב לדעת לפני שמזמינים מנעולן

פריצת דלתות - כל מה שחשוב לדעת לפני שמזמינים מנעולן

לא כל יום אתם מזמינים מנעולן, ולכן מן הסתם אתם לא בקיאים במיוחד בנקודות החשובות לבחירה מקצועית, בדיוק בשביל זה הכנו עבורכם את המאמר על כל מה שצריך לדעת לפני הזמנת מנעולן.

קרא עוד
מהי החשיבות של מערכות אזעקה והתקנת מנעולים - כשבאים למגן בית חדש?

מהי החשיבות של מערכות אזעקה והתקנת מנעולים - כשבאים למגן בית חדש?

במאמר יוסבר על החשיבות שבהתקנת מערכות אבטחה, כשנכנסים לבית חדש. המאמר יתמקד במערכות אזעקה ובשירותי מנעולן.

קרא עוד
כל סוגי המנעולים לדלתות הבית

כל סוגי המנעולים לדלתות הבית

במאמר תינתן סקירה על סוגים שונים של מנעולים לדלתות (מנעול תלייה, מנעול חבוי, צילינדר, מנעול ייל, פאבלוק ומנעול חשמלי).

קרא עוד
אילו סוגי דלתות כניסה מעוצבות קיימות לבית?

אילו סוגי דלתות כניסה מעוצבות קיימות לבית?

במאמר יוסבר על המשמעות של הדלת מבחינה תרבותית, וסימבולית. כמו כן יפורט אילו סוגי דלתות כניסה מעוצבות קיימות לבית.

קרא עוד