27

ספקי שירות בתחום טכנאי מזגנים

השוואת מוקדי שירות הלקוחות ודרכי יצירת הקשר עם חברות המזגנים המובילות

בדקנו עבורכם את מוקדי השירות הטלפוניים ואת אפשרויות יצירת הקשר עם חברות המיזוג הגדולות

מהן הדרכים ליצירת קשר באתרי חברות המזגנים הגדולות בארץ?

מזגנים הם חלק בלתי נפרד מחיינו, בטח בישראל החמה והמהבילה. בעבר המזגן נחשב מותרות, אך כיום הוא נחשב חלק אינטגרלי מהבית וכל תכנון או שיפוץ מכלילים אותו בתוכם. גם שוכרי דירות מתעקשים כיום שיותקן מזגן בדירה ומשכירי הדירות עצמם מפנימים זאת בבואם להשכיר את הדירה שברשותם.

שוק המזגנים בישראל נחלק בין שלוש חברות מובילות: אלקטרה (42.3%), תדיראן (40.4%) וטורנדו (15%) ועוד 2.3% שנחלקים בין מספר חברות קטנות, ביניהן מיצובישי, אמקור ו-LG. יצאנו לבדוק את מוקדי השירות הטלפוניים ואת אפשרויות יצירת הקשר באתרי האינטרנט של כל אחת מהחברות הגדולות. לפניכם התוצאות.

אלקטרה

המענה הטלפוני של החברה נחלק לעדכון ובירור אחריות, קבלת שירות, קבלת שירות למערכות אחרות, רכישת אחריות למזגן ושירות לשאר המורים. כמו כן, ישנה אפשרות להתכתבות עם נציג. ההמתנה הטלפונית לנציג ארכה כ-2:30 דקות. לא קיימת אפשרות לחזרת נציג אליכם.
הפנייה לשירות באמצעות אתר החברה ידידותית מאוד למשתמש. ניתן לפנות לנציג בפייסבוק, בצ'אט, בדוא"ל, במסנג'ר וב- SMS (למספר 052-2165032).
לחברת אלקטרה יש אפשרות להפעיל את האחריות על המזגן באמצעות סריקת הברקוד שעליו ומילוי הפרטים. למי שמתקשה בכך או שאין לו את אפליקציית ה- QR הנדרשת, כמו כן, ישנה אפשרות למלא את האחריות על גבי טופס ייעודי באתר החברה.
לחברה יש אמנת שירות המתפרסמת באתר שלה. באמנה זו היא מתחייבת כי כל פנייה תזכה לטיפול של טכנאי תוך 2 ימי עסקים לכל המאוחר ולתיקון המזגן עד 7 ימי עסקים, וכמו כן, שזמן ההמתנה לביקור טכנאי לא יעלה על שעתיים. פנייה בכתב תזכה אף היא למענה בכתב תוך 2 ימי עבודה מיום רישומה במשרדי החברה.
גם ביטול עסקה יכול להיעשות באתר החברה (חוץ מאשר בדרכים המקובלות הנוספות כמו הודעה טלפונית, דואר רשום או דוא"ל).
על פי החברה, כל מזגן מקבל אחריות מלאה של שנה על פי חוק. ניתן להאריך את תקופת השירות בתשלום בטלפון 1-800-222-222 תוך מכסימום חודש מיום הרכישה, באחת הדרכים המצוינות בתקנון האחריות (אתר האינטרנט, שיחה טלפונית למוקד השירות, סריקת מדבקת הברקוד דרך אפליקציית QR , SMS למוקד השירות 052-2165032 או דואר ישראל). עם קליטת הפרטים במערכת, תישלח לצרכן תעודת אחריות נוספת מוגבלת ל-5 או ל-7 שנים, בהתאם לדגם הנרכש. לאחר תום האחריות על המזגן ניתן להאריך אותה בעלות חודשית על ידי מילוי טופס באתר החברה.

פרטי מוקד שירות המזגנים
שעות פעילות מוקד טלפוני: א'-ה' 7:30-16:00| יום ו' 07:30-12:00
שעות פעילות באתר: א'-ה' 08:00-18:00 | יום ו' 08:00-12:00
אתר: http://air.electra-ecp.co.il/?CategoryID=2126 (יש אפשרות לפנייה בכתב באתר)
דוא"ל: service@ecp.co.il
טל': 1-700-50-4000 | 03-9530900
פקס: 03-9530889

תדיראן

המענה הטלפוני של החברה נחלק לשניים: בירור, שינוי או ביטול הגעת טכנאי ושיחה עם נציג. גם החלק של השיחה עם הנציג נחלק לשלושה: יעוץ ורכישה, הצטרפות להסכם שירות ותפעול ותקלות במזגן. ההמתנה לנציג ארכה כ-3:30 דקות בבוקר וכ-5 דקות אחר הצהריים. אם לא תרצו להמתין, קיימת אפשרות להשארת פרטים לחזרה.
לחברת תדיראן יש אפשרות לרישום ולקבלת אחריות דיגיטלית על המזגן. ברישום באתר מקבל הלקוח 3 חודשי מתנה נוספים מעבר לאחריות שניתנה לו על ידי החברה.
אתר החברה מאוד לא ידידותי ואין הסבר על האחריות שהחברה נותנת למזגנים שלה, אם כי לפי התקנונים למבצעים קודמים שערכה החברה, שקיימים באתר, ניתן להסיק שמספר שנות האחריות הינו תלוי דגם.
לתדיראן יש טכנולוגיה חדשה " Tadiran Connect " המאפשרת, בנוסף לשליטה מרחוק על המזגן, גם להתחבר למוקד השירות באופן ישיר באמצעות רכיב ייעודי. לקוחות שיש להם מזגן מיני מרכזי מדגמים מסוימים, יכולים להוריד את האפליקציה ולהתחבר דרכה למוקד, וכך לקבל שירות מהיר תוך 24 שעות, כשלמעשה התקלה מדווחת ומועברת באופן עצמאי ישירות למוקד.

פרטי מוקד שירות המזגנים
שעות פעילות: א'-ה' 8:00-16:30 | יום ו' 08:00-12:00
אתר: https://www.tadiran-group.co.il/support-ac / (יש אפשרות לפניה בכתב באתר)
טל': 1-700-700-946
פקס: 03-5581505

טורנדו

בפנייה למוקד השירות של החברה, במידה וזו הפעם הראשונה ליצירת הקשר, מתבקש הלקוח להירשם באתר בעמוד תעודת האחריות הממוחשבת על מנת שיוכל ליהנות ממלוא האחריות על המזגן. המענה הטלפוני של החברה נחלק לחידוש ביטוח, בירור סטטוס פנייה או הגעת טכנאי ופתיחת פנייה חדשה. ההמתנה לפתיחת פנייה ארכה כ-10 דקות בבוקר וכ-20 דקות אחר הצהריים. לא קיימת אפשרות להשארת פרטים לחזרת נציג.
חשוב לציין! את תעודת האחריות יש למלא בתוך 30 יום מרכישת המזגן. תעודת אחריות תואמת הדגם הנרכש תישלח במייל חוזר תוך 2 ימי עסקים.
לחברת טורנדו יש אמנת שירות המתפרסמת באתר החברה. באמנה זו מתחייבת החברה כי כל פנייה למוקד הלקוחות תזכה למענה טלפוני באותו יום עבודה או למענה כתוב תוך 7 ימי עסקים וכי זמן ההמתנה לביקור טכנאי לא יעלה על שעתיים.
על פי תקנון האחריות של החברה, שאף הוא מתפרסם באתר, בשנה הראשונה לרכישת המזגן יש עליו אחריות מלאה. מעבר לשנה זו, טורנדו מעניקה אחריות לתקופות שונות בהתאם לדגם הנרכש:

  • 5 או 7 שנות אחריות מלאה, שלאחריהן מתחייבת החברה לתקן את המזגן ללא כל תמורה;
  • 5 שנות אחריות מורחבת מוגבלת, מאפשרת שנה ראשונה של אחריות מלאה ועוד 4 שנות אחריות נוספות בעלות של 290 ₪ לביקור טכנאי, שלאחריהן מתחייבת החברה לתקן את המזגן במחיר עלות הטכנאי ללא תמורה נוספת;
  • 5 שנות אחריות מורחבת מוגבלת – 3 שנות אחריות מלאה ועוד שנתיים בעלות ביקור טכנאי. אחריות זו משלבת בין אחריות מלאה למוגבלת ולאחר מכן מתחייבת החברה לתקן את המזגן במחיר עלות טכנאי (290 ₪), ללא תמורה נוספת.

החברה מתחייבת לתקן מזגן באחריות תוך 3 ימי עסקים ממועד קריאת הצרכן וכפי שצוין באמנת השירות, זמן ההמתנה לטכנאי לא יעלה על שעתיים מעבר לשעה שנקבעה.
לחברה יש אפשרות לשליחת טכנאי תוך יום עבודה אחד או למחרת (אך ורק בימים א'-ה'). לשירות זה זכאים לקוחות שברשותם מזגן טורנדו באחריות, ושמילאו את האחריות במסגרת פרק הזמן הנדרש באתר החברה. יחד עם זאת, החברה מתחייבת לשירות זה אך ורק במסגרת השעות / חלונות הזמן הפנויים בלבד. במידה והחברה לא הצליחה לעמוד בהתחייבותה זו, הלקוח רשאי להעביר בקשה לפיצוי באתר החברה. במקרה כזה, הוא יפוצה ב-3 חודשי אחריות נוספים.
תיקון המזגן ייעשה אך ורק עם חלקים מקוריים וחדשים. במידה ותידרש הובלת מזגן למעבדה, היא תיעשה על חשבון החברה, אלא אם כן יהיה צורך בציוד נוסף, כגון מנוף או במת הרמה, אז תושת העלות על הלקוח המזמין. גם במקרה של החלפת סוללות בשלט, העלות תושת על הלקוח.

פרטי מוקד שירות הלקוחות
שעות פעילות: א'-ה' 8:30-16:30 | יום ו' וערבי חג 08:30-12:30
אתר: http://www.tornado-top.co.il/insurance/?tid=2 (יש אפשרות לפניה בכתב באתר)
טל': 1-700-50-15-15
פקס: 03-9011400

לסיכום

מוקדי השירות הטלפוניים של שלוש חברות המזגנים הגדולות, היו יעילים ובסך הכל סיפקו מענה אדיב ומקצועי לכל שאלה שהייתה לנו על מגוון תקלות המזגנים שיכולות לצוץ. יחד עם זאת, בעולם הטכנולוגי של היום, אפשרויות יצירת הקשר עם החברות באמצעות האתרים שלהן העניקו חוויית משתמש מצוינת, והוסיפו דרכים נגישות ומהירות לשירות שמעניקות החברות ללקוחותיהן.

27

ספקי שירות בתחום טכנאי מזגנים

מצא בעל מקצוע

טכנאי מזגנים מומלצים תל אביב

הפניה אל מוקד השירות של חברת "אלקטרה" ידידותית מאוד למשתמש. ניתן לפנות לנציג בפייסבוק, בצ'אט, בדוא"ל, במסנג'ר וב- SMS

לחברת "תדיראן" יש טכנולוגיה חדשה "Tadiran Connect" המאפשרת להתחבר למוקד השירות באופן ישיר באמצעות רכיב ייעודי

באמנת השירות של חברת "טורנדו" מתחייבת החברה כי כל פנייה למוקד הלקוחות תזכה למענה טלפוני באותו יום עבודה או למענה כתוב תוך 7 ימי עסקים וכי זמן ההמתנה לביקור טכנאי לא יעלה על שעתיים

מוקדי השירות של שלוש החברות הגדולות בישראל היו יעילים ואדיבים אך גם יצירת הקשר עם החברות באמצעות האתרים שלהן העניקו חוויית משתמש מצוינת

כתבות ומאמרים

הכל על שלטים למזגן

הכל על שלטים למזגן

האם נתקלתם בשלט מזגן שלא מגיב? בואו לראות איך אפשר לתפעל אותו ולא רק להחליף בטריות

קרא עוד
ריח רע ממזגן, שיטות ביתיות לניקוי מזגן

ריח רע ממזגן, שיטות ביתיות לניקוי מזגן

במאמר הבא יוצגו שיטות ביתיות לניקוי מזגן ומניעת ריחות רעים מהמזגן

קרא עוד
מזגן קופא, כיצד נטפל במקרים שנוצר קרח על המזגן

מזגן קופא, כיצד נטפל במקרים שנוצר קרח על המזגן

במאמר הבא יוסברו הסיבות להיווצרות קרח על המזגן וכיצד נבדוק מה הגורם לתקלה במזגן

קרא עוד
ניקוז מזגן, כיצד לטפל במקרה של מזגן מטפטף

ניקוז מזגן, כיצד לטפל במקרה של מזגן מטפטף

במאמר הבא יוסבר שלב אחר שלב כיצד לטפל בבעיות הגורמות למצב של מזגן מטפטף

קרא עוד
מזגן לא מחמם, כיצד נדאג למזגן לחמם היטב

מזגן לא מחמם, כיצד נדאג למזגן לחמם היטב

מאמר יוסברו הפעולות שיש לנקוט על מנת לדאוג שהמזגן יחמם היטב

קרא עוד
מזגן לא נדלק, תיקון שלט למזגן

מזגן לא נדלק, תיקון שלט למזגן

במאמר יפורט כיצד לבדוק את תקינות השלט והמזגן במקרה והמזגן לא נדלק

קרא עוד
מזגן מקצר, כיצד נתמודד עם מזגן שמקפיץ את החשמל

מזגן מקצר, כיצד נתמודד עם מזגן שמקפיץ את החשמל

במאמר יוצגו הסיבות למזגן מקצר וכיצד נבדוק מדוע החשמל מתנתק

קרא עוד
מזגן מרעיש, סיבות היוצרות רעש במזגן ודרכי הטיפול

מזגן מרעיש, סיבות היוצרות רעש במזגן ודרכי הטיפול

במאמר יוסברו הסיבות השונות למזגן מרעיש וכיצד יש לטפל בכל סוג רעש

קרא עוד