47

ספקי שירות בתחום עבודות גינון

עיצוב הגינה - כל הטיפים החשובים לשנת 2022

הגינה שלכם היא האזור שמחבר אתכם לטבע. זה האזור שייתן לכם לחוש שקט ושלווה כאשר אתם יושבים בו. לפניכם המאמר השלם על עיצוב הגינה, כולל כל הטיפים החשובים לשנת 2022.

עיצוב הגינה לשנת 2022 - כל הטיפים

הגינה שלכם היא האזור שמחבר אתכם לטבע. זה האזור שייתן לכם לחוש שקט ושלווה כאשר אתם יושבים בו.
זה המקום שבו תארחו משפחה וחברים בימי שמש נעימים. כדי שתרגישו את כל אלו בחצר הבית שלכם, עליכם לדאוג שגינת הבית תהיה מעוצבת בצורה נעימה וטובה. אז איך תעשו זאת? בכתבה הבאה תקבלו את כל הטיפים לעיצוב הגינה לשנת 2022.

תכנון אזור הצמחייה החיה והמלאכותית

עיצוב הגינה זה נושא מורכב. מכיוון שלא כולנו נולדנו גננים וטיפוח של צמחיה חיה הוא לא דבר של מה בכך. אם אתם נמנים עם האנשים שיש להם זמן פנוי לטפל בצמחיית הגינה, תכננו לכם שטח נרחב לכך. אך אם אתם נמנים עם האנשים שאין להם את הזמן הזה, כדאי שתתכננו היטב אזור קטן של צמחיה שבה תוכלו לטפל. אלו יכולות להיות אדניות עם פרחים וצמחי תבלין, מספר עצים ששתלתם ותטפלו בהם או אזור אדמה קטן לשתילה.
אם יש לכם גינה גדולה ובסעיף הקודם החלטתם על אזורים קטנים של צמחיה חיה, הרי שאתם צריכים לחשוב מה תשימו באזורים שבהם לא תהיה צמחיה חיה. ניתן בהחלט להניח דשא סינטטי על כל האזור או על חלקים ממנו וניתן גם לרצף חלק מהפינות. וזה כמובן מעביר אותנו לעיסוק בפינת הישיבה בחצר שלרוב נמצאת על אזור מרוצף.

תכנון יעיל של פינת הישיבה

עיצוב הגינה ללא ספק ישתדרג בעזרת פינת הישיבה בגינה שלכם שהיא המקום שתהיו בו הכי הרבה כאשר אתם יוצאים לשבת מחוץ לבית. זה המקום שבו תשתו את הקפה של הבוקר ותקנחו עם תה בערב. זה המקום שבו תשבו ותצפתו על הילדים בזמן שהם משחקים ושם גם תארחו משפחה וחברים. על פינת הישיבה להיות מתוכננת בצורה יעילה עם ריהוט גן נוח ומתאים לעיצוב הכללי. יש כיום המון סוגים של ריהוט גן מעץ, ראטן ועוד המון חומרים. כמו כן, מומלץ לחשוב על אזורי ישיבה מגוונים כמו כיסא נדנדה או ערסלים לגינה שמוסיפים המון חן ויופי לגינה מעבר לפרקטיות שלהם.

עיצוב הגינה - חשיבה על אזור המנגל וגם למחסן

אנשים שמתעניינים בעיצוב הגינה, לרוב ירצו לשבת לאכול בה ולארח אנשים כאשר הם מדליקים מנגל. ניתן לתכנן פינת מנגל נוחה יחד עם מטבח חוץ איכותי ופינת אוכל ממש כמו שיש בבית. מומלץ להסתכל על סגנונות עיצוב שקיימים, למדוד את האזור שבו תרצו את מטבח החוץ ולחשוב גם על אפשרויות נוספות שמעניינות אתכם כמו מקרר שיהיה בחוץ, טאבון וכדומה.
עוד פריט ממש חשוב בגינות פרטיות הוא המחסן. המחסן מאפשר לכם לאחסן ציוד שאתם לא משתמשים בו באופן שגרתי. יש כיום מחסנים פריקים בגדלים שונים וכדאי לחשב את כמות הציוד שאתם עתידים לשים במחסן וכך לבחור את גודלו. כמו כן, יש להגדיר למחסן מקום וליצור באזור זה משטח אספלט מוכן מראש שעליו תניחו את המחסן.

מציאת פתרון הצללה קבוע

אחד הדברים הכי חשובים עבור פינת הישיבה שלכם בחצר הבית הוא פתרון הצללה קבוע. יש כיום המון אפשרויות מעולות בניהן פרגולה מעץ, גזיבו שעשוי ממתכת, פרגולות ממתכת ועוד. העלויות הן מגוונות, חלקן יקרות יותר וחלקן פחות, אך אם יש לכם אפשרות, כדאי להשקיע בפתרון הצללה איכותי וקבוע שיישאר אתכם גם שנים אחרי.

ממליצים לכם להיכנס אל רשימת - גננים מומלצים לעבודות תכנון והקמת גינות שלנו.

צרו אדניות פרחים מחומרים ממוחזרים ובית עץ כמקום משחק לילדים

אם אתם אוהבים את עולם היצירה, תוכלו בקלות ליצור לכם בגינה פריטים יצירתיים שניתן לשתול בהם פרחים ולייצר מראה ייחודי ורומנטי בגינה שלכם. תעתועים ישנים של הילדים, גלגלים שמצאתם ואפילו סל כביסה ישן, יכולים לשמש ככלי לערוגת פרחים יפייפיה שתכניס המון צבעוניות בגינה שלכם.
קל מאוד להגיע למצב של גינה לא נקייה עם המון דברים שמפוזרים בה, בעיקר אם יש לכם ילדים. בעזרת בית עץ בחצר הבית תוכלו לייצר אזור משחקים מוגדר וכך לשמור על ניקיון החצר בצורה טובה יותר. זהו מהלך חכם מאוד שגם נותן לילדים תחושה נעימה וגם לכם.

תכננו מראש טפטפות לעצים

כשאתם עושים תכנון של עיצוב הגינה אתם וודאי גם מתכננים לשתול עצים בגינה וצמחי תבלין, כדאי לתכנן מראש טפטפות שיאפשרו השקיה טובה, יעילה וחסכונית. זה יעזור לכם לשמור על העצים והצמחייה בצורה טובה יותר מבלי שתצטרכו לטפל בהם יותר מידי.
חצר גדולה מאפשרת לקיים חלומות רבים. רשמו את החלומות שלכם במחברת ותגשימו בכל פעם משהו אחר.

למידע נוסף, מומלץ להיכנס למאמר שלנו: מזרקות לגינה - ליפול על גן עדן

בהצלחה!

47

ספקי שירות בתחום עבודות גינון

מצא בעל מקצוע

גננים מומלצים תל אביב

"הגינה שלכם היא האזור שמחבר אתכם לטבע"

"אם אתם אוהבים את עולם היצירה, תוכלו בקלות ליצור לכם בגינה פריטים יצירתיים"

"חצר גדולה מאפשרת לקיים חלומות רבים"

כתבות ומאמרים

המדריך השלם להקמת גינת גג מושלמת

המדריך השלם להקמת גינת גג מושלמת

מה זו גינת גג? מה ההבדלים בינה ובין גינת קרקע? איך מקימים אותה? מה דרוש להקמה שלה? אילו צמחים, אדמה ודשן צריך? בטח יש לכם המון שאלות. ובדיוק בשבילכם כתבנו כאן את המדריך השלם להקמת גינות גג מאפס.

קרא עוד
עבודות גינון עם גננים מקצועיים - כל הנקודות החשובות

עבודות גינון עם גננים מקצועיים - כל הנקודות החשובות

המאמר ידון בשאלה למה צריך גנן (רמז: לא רק לאלה שלא אוהבים גינון), הוא יסביר על סוגי הגננים השונים ולבסוף ייתן טיפים כיצד להבחין בין גנן אמיתי לכזה שסתם רוצה לעשות עליכם סיבוב. הכול על גננים - המאמר השלם

קרא עוד
תאורת גינה – כיצד להפוך את החצר שלכם לעוצרת נשימה

תאורת גינה – כיצד להפוך את החצר שלכם לעוצרת נשימה

מאמר זה ינסה להסביר למה בכלל צריך תאורת גינה, כיצד לתכנן וליישם תאורה נכונה ומהם הסוגים וגופי התאורה הנפוצים הקיימים היום בשוק.

קרא עוד
איך לייצר מרפסת או גינה במראה כפרי עם ריהוט גן איכותי?

איך לייצר מרפסת או גינה במראה כפרי עם ריהוט גן איכותי?

למעשה העיצוב הכפרי של פינות הישיבה לחצר ולמרפסת הוא העיצוב הדומיננטי כיום. לכן כתבנו לכם את המאמר השלם להפיכת הגינה או המרפסת שלכם למראה כפרי ומושלם.

קרא עוד
גינה במרפסת –  מחירים, צמחים מומלצים, טיפים ומה שבניהם

גינה במרפסת – מחירים, צמחים מומלצים, טיפים ומה שבניהם

איך מקימים גינה במרפסת? מה צריך לדעת לפני? איך מתחזקים אותה? מה הכי מתאים לה? ולכם? על כל אלה ועוד נשתדל לענות במאמר זה.

קרא עוד
מזרקות לגינה – המאמר השלם

מזרקות לגינה – המאמר השלם

כדי להתאים את המזרקות לגינה החדשה שלכם וגם לסגנון שלכם, רצוי שתקראו קודם את המאמר הזה שיספק לכם את כל המידע הנחוץ, כולל ענייני סטייל ופונקציונליות.

קרא עוד
גיזום? השקייה? ומה עם דישון? - הכל על תחזוקה לגינה

גיזום? השקייה? ומה עם דישון? - הכל על תחזוקה לגינה

תחזוקה לגינה מכילה המון דברים בתוכה - גיזום? השקייה? ומה עם דישון? - להלן הפעולות היעילות והשימושיות ביותר שרצוי לבצע, על מנת לשמר את הגינה ולעזור לצמחיה שבה לשגשג.

קרא עוד
הקמת גינה מאפס – חלוקה לשלבים וטיפים נוספים

הקמת גינה מאפס – חלוקה לשלבים וטיפים נוספים

הקמת גינה היא אחד המעשים המתגמלים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם. במיוחד בשביל זה מוגש לכם מאמר זה, שינחה אתכם צעד אחר צעד כיצד להקים גינה מאפס ובלי טעויות.

קרא עוד