47

ספקי שירות בתחום עבודות גינון

איך לייצר מרפסת או גינה במראה כפרי עם ריהוט גן איכותי?

למעשה העיצוב הכפרי של פינות הישיבה לחצר ולמרפסת הוא העיצוב הדומיננטי כיום. לכן כתבנו לכם את המאמר השלם להפיכת הגינה או המרפסת שלכם למראה כפרי ומושלם.

איך לייצר מרפסת או גינה במראה כפרי עם ריהוט גן איכותי?

לא משנה אם יש לכם בית פרטי או שיש לכם מרפסת בבית מגורים משותף, בשני המקרים מדובר על חלל חיצוני שהוא למעשה הגינה שלכם בבית. היציאה אל הגינה או המרפסת הם הפינה בבית שמאפשרת לכם רוגע, שקט ומקום לשבת בו לשתות כוס קפה בנעימים. על מנת לייצר עבורכם פינה המאפשרת את הרגשות הללו, מומלץ וכדאי לעצב אותה לטעמכם. בכתבה הבאה אנו נסביר איך תוכלו גם אתם לעצב לעצמכם פינת ישיבה קסומה במרפסת או בגינת הבית עם הרהיטים של סביונית ריהוט גינה.

שלושת הכללים הראשונים לפני שתקנו ריהוט לחצר או המרפסת

כלל ראשון – מדידה של המקום

כל מקום שאתם רוצים לרהט באופן כללי ובפרט כאשר מדובר במרפסת או אזור מוגדר בחצר הבית, יש קודם למדוד את המקום שקיים ברשותכם. מדידה צריכה לכלול את האורך והרוחב של המקום וגם את המיקום שבו תמקמו את הרהיטים. ההמלצה שלנו, נסו לדמיין את עצמכם יושבים בפינה שיצרתם לעצמכם וכך תגלו היכן אתם רוצים שהיא תהיה במקום שהגדרתם.

כלל שני – הגדרת המטרה

הגדרת המטרה היא הכלל השני בתהליך בחירת הרהיטים. בהגדרת המטרה אנו למעשה מונים את הסיבות לכך שאנו רוצים שיהיה לנו ריהוט במרפסת או בגינה. אם אתם רוצים שיהיה לכם ריהוט גינה כדי לשבת בנוח ולשתות קפה, כנראה שתתאים לכם מערכת ישיבה נמוכה. אם אתם מתכננים לעשות במרפסת או בגינה מנגל ואתם רוצים שיהיה לכם מקום לשבת לאכול בו בחוץ, יכול להיות שדווקא יתאים לכם שולחן גבוה עם כיסאות. הגדרת המטרה היא חשובה מאוד בתהליך בחירת הרהיטים.

כלל שלישי – איזו הרגשה אתם רוצים לייצר

הכלל השלישי מדבר למעשה על רגשות. מה תרצו להרגיש בפינה הנעימה שתייצרו. האם תרצו להרגיש שאתם גרים במקום כפרי? האם תרצו להרגיש שזהו עוד חלק מהבית? האם תרצו להרגיש רומנטיות או אולי רוגע? כל אלו נוצרים בעזרת סגנון הריהוט ועיצובו, בעזרת הטקסטורות שלו ובעזרת הצבעים. מכלול של שלושת אלו יחד ייצרו את ההרגשה שאתם מעוניינים בה.

פינות ישיבה נמוכות במחיר נוח ובעיצוב כפרי

אז למעשה העיצוב הכפרי של פינות הישיבה לחצר הוא העיצוב הדומיננטי כיום. מדובר על פינות ישיבה נוחות עשויות עץ. על גבי מושבי העץ יש כריות מפנקות ונוחות במיוחד המספקות הנאה מישיבה בחוץ. פינות אלו מתאימות מאוד כפינות אירוח וקפה. כיף לפתוח בהן את הבוקר ועוד יותר כיף לשבת יחד עם חברים. אל פינות הישיבה האלו, מצטרף בדרך כלל שולחן תואם שהוא נוח מאוד גם להגשה של מטעמים ונשנושים וגם להניח עליו כוסות קפה או שתיה קרה. לדוגמא - בסביונית ריהוט גינה תוכלו למצוא פינות ישיבה כפריות קסומות במחירים נוחים הנעים בין 350 שקלים ל- 2700 שקלים. הפינות עשויות מעצים איכותיים המתאימים לגינה ואתם תוכלו לבחור מבין הסגנונות השונים.

ערסלי ישיבה לפרגולות

אם מעטרת את הגינה שלכם או המרפסת פרגולה יפה, זה הזמן להוסיף לה פריט ישיבה מגניב במיוחד שיכניס לה את המראה הקליל שכולם מחפשים עבור החצר או המרפסת. לדוגמא - בסביונית ריהוט גינה, מחכים לכם ערסלי ישיבה קסומים הנתלים בקלות על הפרגולה. ניתן לשבת עליהם ותוך כדי להתנדנד. ישיבה בתוך ערסל ישיבה מתאימה מאוד למי שרוצה לקרוא ספר במרפסת. לערסל הנוח מצטרפת כרית מפנקת וזה מקום מושלם לקרוא בנוחות.

ספסל אחסון לחצר ולמרפסת

אם יש לכם ילדים, אתם וודאי מכירים את הסנריו הבא: הילדים יוצאים לחצר הבית או למרפסת, משחקים בכל המשחקים שיש ומפזרים אותם בכל מקום. בסיום היום יש לכם מרפסת או חצר מבולגנים שאותם תסדרו כמה ימים לאחר מכן אם בכלל. על מנת לשמור על הסדר בחצר או במרפסת, מומלץ לדאוג למקום אחסון מקורי. הדרך לעשות זאת וגם להוסיף לעיצוב, היא לרכוש ספסל אחסון לחצר. ספסלי האחסון הם למעשה ספסל עם פתח עליון שניתן לאחסן בו את המשחקים ועל הדרך ליצור עוד מקום ישיבה נוח.

פינת רביצה ארוכה

לפעמים מה שאנחנו הכי זקוקים לו זה מנוחה, אבל לא בא לנו להיכנס למיטה בבית ולישון, בא לנו פשוט לנוח באוויר הצח. בדיוק עבור המטרה הזו ישנם ריהוטי גינה המעצבים עבורכם את פינות הרביצה. פינות הרביצה הן פינות ארוכות המאפשרות לשכב בנוחות מקסימלית על גבי כרית נעימה ומפנקת בשלל צבעים מרהיבים.
למידע נוסף בעיצוב הגינה היכנסו אל המאמר שלנו - רעיונות לעיצוב גינה מדורנית.

לסיכום,
יש כיום פתרונות רבים לישיבה נעימה ונינוחה במרפסת הבית או החצר. לפני שאתם משקיעים בריהוט גינה הגדירו את המטרות שלכם וכך תוכלו לרכוש את הריהוט שהכי מדויק עבור הפינה הקסומה שלכם.
בהצלחה!

47

ספקי שירות בתחום עבודות גינון

מצא בעל מקצוע

גננים מומלצים תל אביב

"העיצוב הכפרי של פינות הישיבה לחצר הוא העיצוב הדומיננטי כיום"

"לפעמים מה שאנחנו הכי זקוקים לו זה מנוחה כייפית בגינה שלנו"

"יש כיום פתרונות רבים לישיבה נעימה ונינוחה במרפסת הבית או החצר"

כתבות ומאמרים

עיצוב הגינה - כל הטיפים החשובים לשנת 2022

עיצוב הגינה - כל הטיפים החשובים לשנת 2022

הגינה שלכם היא האזור שמחבר אתכם לטבע. זה האזור שייתן לכם לחוש שקט ושלווה כאשר אתם יושבים בו. לפניכם המאמר השלם על עיצוב הגינה, כולל כל הטיפים החשובים לשנת 2022.

קרא עוד
המדריך השלם להקמת גינת גג מושלמת

המדריך השלם להקמת גינת גג מושלמת

מה זו גינת גג? מה ההבדלים בינה ובין גינת קרקע? איך מקימים אותה? מה דרוש להקמה שלה? אילו צמחים, אדמה ודשן צריך? בטח יש לכם המון שאלות. ובדיוק בשבילכם כתבנו כאן את המדריך השלם להקמת גינות גג מאפס.

קרא עוד
עבודות גינון עם גננים מקצועיים - כל הנקודות החשובות

עבודות גינון עם גננים מקצועיים - כל הנקודות החשובות

המאמר ידון בשאלה למה צריך גנן (רמז: לא רק לאלה שלא אוהבים גינון), הוא יסביר על סוגי הגננים השונים ולבסוף ייתן טיפים כיצד להבחין בין גנן אמיתי לכזה שסתם רוצה לעשות עליכם סיבוב. הכול על גננים - המאמר השלם

קרא עוד
תאורת גינה – כיצד להפוך את החצר שלכם לעוצרת נשימה

תאורת גינה – כיצד להפוך את החצר שלכם לעוצרת נשימה

מאמר זה ינסה להסביר למה בכלל צריך תאורת גינה, כיצד לתכנן וליישם תאורה נכונה ומהם הסוגים וגופי התאורה הנפוצים הקיימים היום בשוק.

קרא עוד
גינה במרפסת –  מחירים, צמחים מומלצים, טיפים ומה שבניהם

גינה במרפסת – מחירים, צמחים מומלצים, טיפים ומה שבניהם

איך מקימים גינה במרפסת? מה צריך לדעת לפני? איך מתחזקים אותה? מה הכי מתאים לה? ולכם? על כל אלה ועוד נשתדל לענות במאמר זה.

קרא עוד
מזרקות לגינה – המאמר השלם

מזרקות לגינה – המאמר השלם

כדי להתאים את המזרקות לגינה החדשה שלכם וגם לסגנון שלכם, רצוי שתקראו קודם את המאמר הזה שיספק לכם את כל המידע הנחוץ, כולל ענייני סטייל ופונקציונליות.

קרא עוד
גיזום? השקייה? ומה עם דישון? - הכל על תחזוקה לגינה

גיזום? השקייה? ומה עם דישון? - הכל על תחזוקה לגינה

תחזוקה לגינה מכילה המון דברים בתוכה - גיזום? השקייה? ומה עם דישון? - להלן הפעולות היעילות והשימושיות ביותר שרצוי לבצע, על מנת לשמר את הגינה ולעזור לצמחיה שבה לשגשג.

קרא עוד
הקמת גינה מאפס – חלוקה לשלבים וטיפים נוספים

הקמת גינה מאפס – חלוקה לשלבים וטיפים נוספים

הקמת גינה היא אחד המעשים המתגמלים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם. במיוחד בשביל זה מוגש לכם מאמר זה, שינחה אתכם צעד אחר צעד כיצד להקים גינה מאפס ובלי טעויות.

קרא עוד