23

ספקי שירות בתחום הובלות

השוואת מחירי הובלות - טיפים לבחירת חברת ההובלה שלכם

במקום להתחיל ולחפש את המוביל האיכותי במחיר הטוב ביותר, יש לכם אפשרות פשוטה יותר והיא לקבל השוואת מחירי הובלות במקומות שונים בארץ.

כל מה שצריך לדעת על השוואת מחירי הובלות

רוב האנשים עברו או יעברו דירה בחייהם. מי שכבר עבר דירה בחייו יודע כי מדובר ביום עמוס במיוחד והמון הכנות שיש לבצע עד ליום המעבר. ההכנות דורשות מכם לארוז את כל הפריטים בבית לתוך ארגזים ובדרך כלל זה מלווה גם במיון של חפצים שאתם כבר לא זקוקים להם. איך שלא מסתכלים על זה, יש כאן עבודה שצריך לעשות ולמצוא לה גם זמן בין כל המטלות שכבר קיימות לכם ביום. מעבר לחלקים הטכניים שעם תכנון נכון תוכלו להגיע ליום המעבר בקלות, קיים גם העניין הכספי. הובלה עולה בין מאות שקלים לאלפי שקלים ויש המון מובילים שיציעו לכם את השירות בארץ. במקום להתחיל ולחפש את המוביל האיכותי במחיר הטוב ביותר, יש לכם אפשרות פשוטה יותר והיא לקבל השוואת מחירי הובלות במקומות שונים בארץ.

למה חשוב לעשות השוואת מחירים לפני הובלה?

בארץ קיימים המון מובילים במחירים שונים ומי שלא מודע למחירים, עשוי להזמין שירותי הובלה במחירים גבוהים מאוד. המטרה שלכם היא למצוא שירות הובלה במחיר ממוצע ונוח ויחד עם זאת, ששירות ההובלה יאפשר לכם לקבל שירות איכותי שישמור היטב על החפצים שלכם בעת המעבר. לא כולם מודעים ויודעים לזהות חברות הובלה שנותנות שירות איכותי בעת המעבר ובסופו של דבר, לאחר ההובלה, שמים לב כי חפצים נשברו להם בגלל שלא נעטפו בצורה נכונה או שלא עברו בעדינות אל משאית ההובלה. להוביל זה מקצוע בפני עצמו וצריך לדעת איך לבצע זאת בצורה הטובה ביותר.

למה קיימים הבדלי מחירים בין המובילים השונים?

הבדלי המחירים נובעים מהמון פרמטרים הכוללים בניהם את סוג המשאית וכמות הדלק שהיא תבזבז בזמן ההובלה, כמות המובילים שמגיעים, כמות הדברים שיש להוביל, שימוש במנוף, העברת ארגזים מקומות גבוהות ועוד. ככל שההובלה מסובכת יותר, כך העלות גבוהה יותר. על אף השינויים המהותיים בין הובלה להובלה, עדיין קיים מחיר ממוצע בשוק שחשוב להכיר אותו ולנסות למצוא מוביל שעומד בו. ממליצים לכם להסתכל על השוואת מחירי הובלות עם גט מובינג.

למה חשוב לשים לב כאשר אתם מבצעים השוואת מחירי הובלות?

כאשר אתם מבצעים השוואת מחירי הובלות חשוב לשים לב שחברות ההובלה שנבדקו מפוקחות בנהלי העבודה ועל המחירים שלהן. כמו כן חשוב להבין שהן דואגות שלכל הובלה יהיה נציג שירות שילווה אותה וכך אתם מתנהלים מול נציג השירות ולא מול המוביל והכל ברור לכם מראש. כך גם אם קיימת בעיה במהלך ההובלה, יש לכם למי לפנות! כמו כן, חשוב לשים לב שהחברת הובלות דואגת לכך שהמחיר שנאמר לכם כאשר הזמנתם את השירות, הוא המחיר שתקבלו בלי תוספות ובלי הפתעות.
למידע נוסף ממליצים לכם להיכנס אל - חברת הובלות מקצועית - המאמר השלם.

נתונים על חברת ההובלות

כאשר מחפשים חברה להובלות, המידע על המובילים עצמם קריטי וחשוב שיהיה ניתן להשיג אותו בקלות ובשקיפות. לכל חברת הובלות ישנם נתונים שונים כמו - מידע כמה זמן הם בענף, כמה משאיות קיימות להם, האם קיים להם ביטוח ואילו שירותים נוספים מעבר להובלה הם מציעים. הפרטים הללו חשובים ויעזרו לכם לדעת מה אתם יכולים לקבל מכל חברת הובלה בעת המעבר.

אילו שירותים נוספים קיימים בחברות הובלה?

אז למעשה שירותי הובלה לפעמים יהיו קצת יותר מרק משאית שמעבירה ציוד. המובילים מודעים לקשיים שפוקדים גם את יום המעבר וגם את הזמן של האריזות. חברות הובלה שונות מציעות כיום שירותי אריזה. ניתן להיעזר בשירות זה ולמעשה לחסוך את כאב הראש של אריזת הבית.
שירותים נוספים הם הבאת מנוף. המנוף מיועד עבור מעבר מדירות בקומות גבוהות במיוחד או כאשר קיים ציוד שלא עובר בפתח הדלתות או המעליות. כמו כן, קיימים שירותי הובלה המאפשרים לקבל גם שירותי נגרות. שירותי הנגרות הם חשובים, מהסיבה שבהובלה, רהיטים רבים כמו מיטה לדוגמא, מפורקים ויש להרכיב אותם מחדש. שירותי ההובלה בעלי שירות של נגרות יעשו זאת עבורכם ויחסכו לכם זמן רב.

למה ביטוח חשוב מאוד בהובלה?

הציוד שלכם בבית הוא יקר לכם. בעת הובלה הוא עלול להינזק. חברות ההובלה עושות הכל על מנת למנוע זאת, אך לפעמים, הנזק מתרחש לא בכוונה. חברות הובלה בעלות ביטוח יוכלו לכסות נזקים במידה וחפצים מסוימים כמו מוצרי חשמל כבדים ויקרים ניזוקו.
לסיכום, לפני שמזמינים חברת הובלה חשוב מאוד לבדוק את השירותים הנחוצים בעת ההובלה ועם ישנו ביטוח ששומר על החפצים שלכם מנזק. גט מובינג מפקחת באופן ישיר על חברות ההובלה המוצעות באתר ומאפשרת לכם לקבל שירות מנציגי השירות. יום ההובלה לא חייב להיות לחוץ ועמוס, הוא בהחלט יכול להיות רגוע, נעים ובמחירים סופר משתלמים.
בהצלחה!

23

ספקי שירות בתחום הובלות

מצא בעל מקצוע

מובילים מומלצים תל אביב

"הבדלי המחירים נובעים מהמון פרמטרים שחשוב שנכיר"

"כאשר מחפשים חברה להובלות, המידע על המובילים עצמם קריטי"

לפני שמזמינים חברת הובלה חשוב מאוד לבדוק את השירותים הנחוצים"

כתבות ומאמרים

איך לבחור מוביל להובלת דירה? - עשה ואל תעשה

איך לבחור מוביל להובלת דירה? - עשה ואל תעשה

הובלת דירה היא אירוע שאנשים רבים חוששים מפניו, לפניכם המאמר השלם שמכיל את כל הטיפים החשובים לבחירת חברת הובלות כולל הנקודות החשובות, טיפים ומחירים

קרא עוד
חמש טעויות נפוצות במעבר דירה

חמש טעויות נפוצות במעבר דירה

5 טעויות שכיחות במיוחד במעבר דירה שכדאי להיות מודעים אליהן - כך שהסיכוי שגם אתם תטעו יהיה מזערי ואפילו אפסי.

קרא עוד
7 כללים לבחירת חברת הובלה להעברת משרד

7 כללים לבחירת חברת הובלה להעברת משרד

כללי יסוד לבחירת חברה מומלצת להובלת משרדים שיעזרו לכם לשלם פחות ולקבל יותר

קרא עוד
מהן העלויות של מעבר דירה וכיצד ניתן להוזיל את העלויות?

מהן העלויות של מעבר דירה וכיצד ניתן להוזיל את העלויות?

מהן העלויות של מעבר דירה וכיצד ניתן להוזיל את העלויות בדרכים שונות? באילו מקרים תוכלו להעביר את הדירה לבד?

קרא עוד
כך נבחר חברת הובלות מקצועית

כך נבחר חברת הובלות מקצועית

במאמר יוצגו דגשים מרכזים שחובה לבדוק כאשר אנו מזמינים שירות של חברת הובלות

קרא עוד
הזמנת מובילים – לא המקום לחסוך בכסף

הזמנת מובילים – לא המקום לחסוך בכסף

במאמר יוסבר מדוע לא כדאי ללכת על חברת ההובלות הזולה ביותר, או לחילופין לנסות להתמקח עם החברה עד לכדי המחיר הכי נמוך.

קרא עוד
מהי הובלה בקירור?

מהי הובלה בקירור?

במאמר יוסבר מהי הובלה בקירור, מתי הומצאה, מה חשיבותה במה שונה ההובלה בקירור של היום מזו של פעם ואיך היא מתבצעת.

קרא עוד
מהי הובלת מנוף?

מהי הובלת מנוף?

במאמר יוסבר מהי הובלת מנוף, מתי היא נדרשת, לאיזה סוגים של פריטים, ומה יש לוודא עם חברת ההובלות כשמזמינים אותה.

קרא עוד