23

ספקי שירות בתחום הובלות

הזמנת מובילים – לא המקום לחסוך בכסף

במאמר יוסבר מדוע לא כדאי ללכת על חברת ההובלות הזולה ביותר, או לחילופין לנסות להתמקח עם החברה עד לכדי המחיר הכי נמוך.

הזמנת מובילים – לא המקום לחסוך בכסף

מעבר לבית או דירה חדשה זה תהליך שעשוי לקחת הרבה זמן, ולעלות הרבה כסף. אין מה לעשות, מעברים הם יקרים. לכן, מנסים לחסוך תמיד בכל מה שקשור למעבר ולשיפוץ הדירה החדשה. אך יש מקום אחד ספציפי בו מומלץ לא לנסות ולחסוך כלל – בשכירת אנשי ההובלות שיובילו עבורכם את תכולת הדירה.

אנחנו חייבים חברת הובלות כאשר אנחנו עוברים, אלא אם כן ברצוננו להעביר את כל החפצים אחד אחד באמצעות תא המטען של רכב טויוטה קורולה שלנו. לכן, אין ספק כי לשכור מישהו עם משאית גדולה וגב חזק זה משהו שאי אפשר להתחמק ממנו. בתוך שוק ההובלות פועלים הרבה מאוד בעלי מקצוע אשר מתחרים ביניהם על העבודה. לכן ניתן למצוא טווח מחירים רחב יחסית כאשר מבררים בנוגע להובלה.

העצה הכי טובה שאפשר לתת כאן היא

אל תלכו על טווח המחירים הנמוך ביותר. המובילים הם אנשים זרים אשר אתם מפקידים בידיהם את כל החפצים שיש ברשותכם – החל מתכולת המטבח המלאה הכוללת כלים, צמחי מרפא ותבלינים, וכלה בתכולת חדר השינה האינטימית ביותר. לכן, חשוב מאוד שתדעו בידי מי אתם מפקידים את כל הדברים שלכם. חברת הובלות אשר גובה את המחיר הכי נמוך בשוק, בדרך כלל מפצה על זה על ידי שכירת אנשי הובלות לא מקצועיים ושימוש בכלים פרימיטיביים להובלה. אז אולי פחות אכפת לנו אם המוביל ישבור את הגב או לא מפני שהבוס שלו לא סיפק בידיו רצועות מתאימות להובלה, אבל מאוד אכפת לנו אם הספה שלנו תיפול ותישרט או תישבר במהלך ההובלה.

הובלת תכולת הבית היא אזור מאוד רגיש ומועד לפורענות. בכל ארגז יש דברים סנטימנטאליים וקרובים ללבכם, יש ריהוט יקר ויש גם סתם כל מיני חפצים שממש הייתם מעדיפים שלא ייפגעו. אי לכך - לפעמים שווה בהחלט לשלם קצת יותר ולחסוך אולי קצת פחות על מנת לוודא שמישהו מקצועי ידאג באמת לכל הדברים שלכם. הכסף שתשלמו עבור חברת הובלות ראויה אינו מתבטא רק באנשי הובלות מיומנים ומצוידים יותר. הוא גם בא לידי ביטוי ברמת המחויבות שתפגין החברה כלפיכם, בלויאליות שלה, ובנאמנות שלה לשמור לכם על הדברים ולהוביל אותם ליעד בבטחה.

אם התמקחתם יותר מדי על המחיר ואילצתם אותם לרדת למחיר נמוך מדי, האווירה עלולה לשחק לרעתכם

המובילים ירגישו מנוצלים ואולי ינטרו טינה על כך. גם אם הם לא יפגעו בדברים שלכם בכוונה, הם לא יהיו יותר מדי זהירים ומלאי תשומת לב. כאן אולי המקום להוסיף שכדאי לקחת בחשבון בתכנון הכספי שלכם טיפ נחמד למובילים. הם עושים עבודה קשה מאוד וחשובה, ואתם רוצים להיות איתם על הצד הטוב ביותר. לכן, מוטב שתשאירו כמה מאות שקלים בצד כטיפים, גם במחיר של שכירת חברה זולה יותר. כך לפחות תדעו שהמובילים עצמם בצד שלכם ומעוניינים בטובתכם וטובת הציוד שלכם...

23

ספקי שירות בתחום הובלות

מצא בעל מקצוע

מובילים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

הובלה - מאמר כללי בנושא הובלות

הובלה - מאמר כללי בנושא הובלות

במאמר יוסבר באילו נסיבות זקוקים לשירותי הובלה, אילו סוגי הובלות קיימים, ומה יש לוודא כשמזמינים הובלה.

קרא עוד