23

ספקי שירות בתחום הובלות

7 כללים לבחירת חברת הובלה להעברת משרד

כללי יסוד לבחירת חברה מומלצת להובלת משרדים שיעזרו לכם לשלם פחות ולקבל יותר

מעבר למשרד חדש הוא אירוע מרגש אך יחד עם זאת מדובר בתהליך עם סיכונים שצריך לבצע באופן שקול ואחראי – החל מקביעת התאריך הרצוי, דרך בחירת חברת הובלה מתאימה ועד להתארגנות מהירה ופגיעה מינימלית בשגרת העבודה.
לפניכם 7 כללים שכל מי שעומד לעבור משרד חייב להכיר ושיכולים לקצר את התהליך, לייעל את השירות ואפילו להוזיל במחיר.

בחירת חברת הובלה מתאימה

ישנן הרבה חברות הובלה אך האם כל אחת מתאימה להעברת משרדים? ברור שלא. הובלת דירה או מקרר אינה דומה בשום אופן להעברת משרד ואם ניקח בחשבון שישנם משרדים מסוגים וגדלים שונים, נגיע למסקנה המתבקשת שכדי לעבור בהצלחה, חשוב לבחור בחברה מתאימה שכבר העבירה משרדים דומים בהצלחה.
זכרו שהעברת משרדים שונה בתכליתה משירותי הובלה אחרים. מדובר במקום עבודה שמשמש לעתים מספר עובדים ולקוחות וכל שיבוש עשוי להוביל להפסד של שעות עבודה.
חברה שמנוסה בהובלת משרדים כמו שלכם, יכולה לצמצם את אי הנוחות ולמנוע שיבושים בשגרת העבודה שלכם ושל העובדים.
אז לפני שאתם מתחילים לבקש הצעות מחיר מחברות שונות, בדקו קודם שיש להן את הניסיון הדרוש למשימה.

חברת הובלה באזור המשרד שלכם

דרך מומלצת להוזלת העלויות תוך שיפור השירות היא להזמין מובילים בקרבת המשרד.
הסיבה לכך היא שחברת הובלה בקרבת מקום יכולה לשלוח במידת הצורך את נציגיה על מנת ללוות אתכם בתהליך באופן שוטף ובעיקר במהירות ובקלות (בעיקר במשרדים גדולים).
בנוסף, חברת הובלה קרובה אינה צריכה לנסוע מרחקים כדי להעביר את המשרד שלכם, מה שמוריד משעות העבודה ומההוצאות השוטפות כמו דלק ובלאי.

השוואת הצעות מחיר

ל בעל עסק יודע שהדרך הטובה ביותר למצוא הצעות מחיר משתלמות היא לערוך מכרז בין מספר ספקים. אין ספק שמדובר בשיטה המומלצת אך לצד היתרונות הרבים, היא נחשבת לממושכת וכזאת שגוזלת מכם לא מעט זמן ומשאבים.
דרך נוספת שיכולה לעניין אתכם ולייעל את התהליך היא השוואת מחירי הובלות משרדים באמצעות האינטרנט.
מדובר בשיטה קצרה ומהירה יותר וכל מה שצריך לעשות כדי להשוות חברות הובלה הוא למלא את פרטי המשרד שצריך להעביר ובתוך זמן קצר לקבל הצעות מחיר של מובילים וחברות פנויות שיכולות ורוצות להעביר את המשרד שלכם.

בחרו חברת הובלה איכותית

בהובלות בכלל ושל משרדים בפרט, אסור לעולם להתפשר על איכות השירות והמקצועיות של המובילים למרות הרצון לחסוך בעלויות.
ההבדל בין חברה מקצועית לבינונית יכול לבוא לידי ביטוי בעבודה איטית, שבירת פריטים ואפילו באיחורים, היעדרויות וגניבות.
ולכן לפני שבוחרים במי מהחברות שאתם משווים, עליכם לוודא בהן עומדות בתנאי הגינות ושקיפות מקצועיים. איך עושים את זה? לפניכם שתי דרכים מומלצות שתוכלו ליישם בקלות:
1. המלצות של לקוחות
יש שתי דרכים לבדוק את המוניטין של המובילים. אנו ממליצים לעשות שימוש בשתיהן. הראשונה היא לחפש אחר חוות דעת ברשת האינטרנט והשנייה היא לבקש רשימה קצרה של מספר לקוחות ממליצים שתוכלו לשוחח איתם. חשוב להתמקד בלקוחות שהשתמשו בשירותי החברה כדי להוביל משרד דומה לזה שלכם ולא כאלה שהיו מרוצים בהעברת הדירה מפני שמדובר כאמור בשני שירותים שונים.
2. חברות מבוטחות
מעבר להיותו אמצעי יעיל לשיפוי במקרים של תקלות או תאונות, ביטוח בזמן הובלה הוא אמצעי מאוד חשוב להבטיח את איכות השירות.
חברות מקצועיות שמובילות משרדים תמיד יעשו את זה עם ביטוח הובלה מתאים. מומלץ לבדוק את הביטוח באופן פיזי ולוודא את תוקפו ואת הכיסוי שלו.
חשוב לציין שביטוח רכב אינו מהווה ביטוח הובלה ולמרות שיש מובילים שינסו לטעון כך מדובר בטעות ולעתים אפילו בניסיון הטעיה של לקוחות.

ניסוח הסכם

ניסוח וחתימה על הסכם בין חברת ההובלה לבינכם הוא עוד שלב הכרחי בתהליך ובהפיכת ההבטחות והדיבורים להסכם מחייב.
הסכם שמנוסח באופן הנכון בא לעשות סדר ולהסביר בשפה ברורה את כל מה שהוסכם עם חברת ההובלה לרבות המחיר, מה צריך להוביל, מאיפה ולהיכן, מספר מובילים שייקחו חלק בתהליך, האם השירות כולל רק הובלה או גם שירותים נוספים כמו פירוק רהיטים וכן כל פרט נוסף שנראה לכם מספיק חשוב.

שירותים ששווה לשקול

כשמדובר במשרד קטן, כנראה שלא תהיה לכם בעיה מיוחדת לארוז את החפצים ולהתכונן להובלה.
לעומת זאת, כשמדובר במשרדים גדולים, התהליך הופך להרבה יותר מורכב ופירוק של רהיטים, הרכבה שלהם, טיפול בשרתי מחשבים, אריזת ציוד ואולי אפילו הובלה לילית או בסוף שבוע הם כבר שירותים שיכולים לייעל את התהליך ושבהחלט כדאי לשקול.

ניהול תהליך המעבר

במשרדים גדולים חשוב לנהל את התהליך באופן מסודר – ממש כמו כל פרויקט אחר בחברה.
על מנת לעשות את זה בהצלחה, עליכם למנות נציג מטעמכם שיעמוד בקשר הדוק עם נציג חברת ההובלה ושיחד יתכננו את המשימות שצריך לבצע ולוח זמנים מפורט שיהיה נתון תחת מעקב ניהולי תקופתי שוטף.
ניהול התהליך יתייחס לנקודות כמו אספקת חומרי אריזה, ניהול לוח הזמנים של האריזות, תיאום מול חברת ההובלה וכן הכנת המשרד החדש לקליטה המוצלחת שלכם.

משפטים לסיום

הובלת משרדים היא תהליך מורכב בעל השלכות על שגרת העבודה. תוסיפו לכך את החשיבות הרבה של איכות השירות ותקבלו תמהיל שבו המעורבות שלכם נדרשת עד הפרטים הכי קטנים.
אנו ממליצים להתחיל ולהיערך להובלת משרד גדול כבר חצי שנה לפני תאריך המעבר ואילו במשרדים קטנים, ניתן להתחיל בתהליך כשלושה חודשים לפני.
הקדישו את הזמן והמשאבים הראויים כדי לבחור את החברה המתאימה ובתכנון ההיערכות לעזיבת המקום הנוכחי והתמקמות במשרד החדש ואנו בטוחים שתוכלו להוזיל את העלויות ולצלוח את התהליך באופן מעורר השראה שימנע פגיעה בעבודה.
הכתבה נכתבה בשיתוף האתר ' ASK5 '

23

ספקי שירות בתחום הובלות

מצא בעל מקצוע

מובילים מומלצים תל אביב

אריזת משרד בזמן מעבר למשרד חדש

מובילים מבצעים העברה דירה ואריזת קרטונים

כתבות ומאמרים

6 טיפים למעבר דירה פשוט ונוח

6 טיפים למעבר דירה פשוט ונוח

במאמר יוסבר איזה דברים יש להעביר בעת מעבר דירה, ומה ניתן לעשות עם ציוד ורהיטים מיותרים.

קרא עוד