26

ספקי שירות בתחום חשמלאים

עבודות חשמל ביתיות - עשה ואל תעשה

ישנן עשרות עבודות חשמל נפוצות בבית, חלקם דורשות תכנון מראש, וחלקם לא. אז אלו עבודות חשמל ביתיות קיימות? מה חשמלאים מוסמכים מספקים? והאם ניתן לפתור את חלקן לבד? כל התשובות במאמר שלפניכם

עבודות חשמל ביתיות – עשה זאת בעצמך

עבודות חשמל הן עבודות עדינות שדורשות התעסקות טכנית במתחים, אנרגיה, וכמובן זרמים חשמליים. העבודות יכולות להיות פשוטות ומסובכות כאחד, תלוי במורכבות העבודה ובדרישות מצד הלקוחות. ברוב המקרים, העבודות מבוצעות על ידי חשמלאים מוסמכים ומוכשרים בבית הלקוח. המחיר עבור עבודות חשמל ביתיות כפופות בהתאם לכמות השעות בבית הלקוח, ובהתאם לרכיבים שיש להחליף או להתקין.

עבודות חשמל נפוצות בבית – אילו עבודות קיימות?

בשנת 2021, הצטברות המכשירים והטכנולוגיה בבתים פרטיים עלו משמעותית, ואיתם נוצרו הבעיות – עומסים על גבי תשתיות החשמל, דרישות להתאמות חשמליות בבתים הפרטיים, וכמובן שינויים דרסטיים. ישנן עשרות עבודות חשמל נפוצות בבית, חלקם דורשות תכנון מראש, וחלקם לא. אז אלו עבודות חשמל ביתיות קיימות? מה חשמלאים מוסמכים מספקים? הנה כמה שירותים: החלפה או הוספה של שקעי חשמל, תיקון קצרים בחשמל, החלפת לוחות חשמל או הזזתם, בדיקת ארקה בבית, החלפה של פחת, ועוד הרבה. העלות עבור ביקור חשמלאי מוסמך בבית הלקוח עומדת על בין 250-300 ₪ לכל היותר.
כאשר אתם נדרשים לבחור חשמלאי מוסמך כדאי להתחשב בשלושה פרמטרים: ניסיון, מקצועיות, והמלצות. בחירה של חשמלאי ללא התחשבות בפרמטרים המצוינים יכולה להוביל לכישלון. בחירה בצורה אקראית רק תעלה את הסיכויים לרעתכם. מחירון עבודות חשמל משתנה בהתאם לעבודת החשמל אצל הלקוח, בהתאם למורכבות העבודה ובהתאם לשעות העבודה הנדרשות. ניתן לעיין בדף "מחירון עבודות חשמל" במטרה לקבל תמונה רחבה אודות המחירים המשוערים לצרכן.

האם ניתן לסדר דברים קטנים בצורה עצמאית – התשובה

במרבית מהפניות שלנו, השאלה הנפוצה ביותר היא האם ניתן לסדר דברים קטנים לבד? התשובה היא – אם יש ספק אז אין ספק. ברוב המקרים, אם מדובר על בעיות קטנות תוכלו לפתור אותם באמצעות ידע בסיסי, אך מכיוון שמדובר בחיי אדם אנו ממליצים לכם לא לקחת סיכונים מיותרים. לכן עבודות מורכבות יהיו כרוכות בחלקים יקרים ובשירותי בעל מקצוע מוסמך. אז אלו דברים ניתן לסדר בצורה עצמאית? הנה כמה דברים שתוכלו לעשות בעצמכם: איתור של נפילות חשמל קטנות וכמובן איתור ופתירת עומסים קטנים. ברוב המוחלט של המקרים, מדובר על תקלות קטנות שלא ידרשו ממכם ציוד יקר, אם זאת, תצטרכו ידע בסיסי-עד בינוני.
בנוסף, תוכלו להיעזר במידע הקיים ברשת, בקריאה של מאמרים, בהסתכלות של סרטוני וידאו, ובעזרים. האחריות על הנעשה היא על ידי הלקוח בלבד, אם אתם חוששים כדאי להיוועץ עם חשמלאי מוסמך. במידת הנדרש, אם אינכם מסוגלים או יודעים לטפל בבעיה כזו או אחרת, כדאי להזמין חשמלאי עד הבית. שימו לב: מערכות החשמל והתשתית היא מורכבת, דורשת הבנה, וניסיון קודם! אין הזדמנות שנייה, אין מקום למשחקים. הזמנת בעל מקצוע או חשמלאי תהיה בחירה מצוינת, תחסוך לכם אי נעימות וכאבי ראש מיותרים.

למה צריך הנדימן מקצועי – כל הסיבות הקיימות

כשמדובר בתיקון תקלות חשמל קטנות - קיימים תחליפים עבור חשמלאים מוסמכים לפתרון הבעיה, הכירו את ההנדימנים המקצועיים. מדובר על בעל מקצוע עם הסמכה ראשונית לטיפול בתקלות חשמל קטנות. באמצעות בחירה של הנדימן עם הסמכה מתאימה, תוכלו להזמין בעל מקצוע גם לעבודות החשמל השונות, וגם לעבודות הבית המורכבות ביותר – שתי ציפורים במכה אחת.
כעת, לשאלה הנפוצה ביותר –

למה צריך הנדימן מקצועי? הנה כמה סיבות מוצדקות לבחירה:

01. ניסיון ומקצועיות – לא תמיד יש בידינו את הניסיון והמקצועיות המתאימה, במיוחד במורכבות של עבודות חשמל קטנות ועבודות ביתיות כאלה ואחרות. בעקבות זאת, ניתן לפנות להנדימן עם ניסיון רב.


02. הכל במקום אחד – אם אתם זקוקים ליותר מעבודה אחת או אם אתם זקוקים לעבודות תיקון ביתיות כלליות וגם לעבודות חשמל קטנות, בעל מקצוע מוסמך יכול להיות פתרון מושלם: גם עבודות חשמל וגם עבודות ביתיות! הכל במקום אחד.


03. שירות אישי – לעומת בחירה של חברה או רשת גדולה, הנדימן יספק לכם שירות אישי וצמוד. ברוב המקרים, חברה או רשת עסוקה בעשרות פניות יומיות ולכן שירות הלקוחות יהיה קצת לחוץ ולא שירותי. ולכן, בחירה של אדם אחד תהיה הבחירה הטובה ביותר – הן ברמת השירות, והן ברמת היחס האישי.

בעל מקצוע כזה יספק לכם עבודות חשמל קטנות, יעניק לכם יחס אישי, ויטפל בכל הבעיות הקשורות בבית – חשמל, אינסטלציה, הרכבת ריהוט, ועוד.

לפרטים נוספים, התקשרו לחברת טופ הנדימן, מומחית בפתרון בעיות בבית.

בהצלחה!

26

ספקי שירות בתחום חשמלאים

מצא בעל מקצוע

חשמלאים מומלצים תל אביב

"האם ניתן לסדר דברים קטנים לבד? התשובה היא – אם יש ספק אז אין ספק"

"עבודות חשמל הם עבודות עדינות שדורשות התעסקות טכנית במתחים, אנרגיה, וכמובן זרמים חשמליים"

"הזמנת בעל מקצוע או חשמלאי תהיה בחירה מצוינת, תחסוך לכם אי נעימות וכאבי ראש מיותרים"

כתבות ומאמרים

כל המידע על תכנון חשמל נכון ותאורה לבית

כל המידע על תכנון חשמל נכון ותאורה לבית

המאמר נכתב על מנת לתת מושג מה עליכם לעשות וכיצד לנהוג כדי לבצע תכנון חשמל נכון לבית שלכם, לבחירת תאורה לפנים ולחוץ וכדי שתכירו כמה שיותר מונחים ומושגים בתחומים אלו.

קרא עוד
המדריך השלם למונה חשמל ושעון שבת - טיפים ונקודות חשובות

המדריך השלם למונה חשמל ושעון שבת - טיפים ונקודות חשובות

כיום קיימים בשוק מגוון מוצרים והתקנים חשמליים שיכולים לעזור לכם לנטר ולפקח על צריכת החשמל שלכם במאמר שלפניכם נרחיב על שניים מתוכם - מונה חשמל ושעון שבת.

קרא עוד
שקע ותקע - כל המידע הנחוץ על נקודת חשמל

שקע ותקע - כל המידע הנחוץ על נקודת חשמל

כאשר אתם מתעסקים עם חשמל, הבטיחות היא זו שצריכה לעמוד לנגד עיניכם ולהנחות אתכם בכל פעולה שאתם עושים, גם בפעולות הטריוויאליות ביותר כמו להכניס תקע לשקע. במאמר הבא תמצאו את הכל על נקודת חשמל, שקעים ותקעים.

קרא עוד
המדריך לביקורת חשמל של חברת החשמל - תקלות חשמל וטיפים

המדריך לביקורת חשמל של חברת החשמל - תקלות חשמל וטיפים

מאמר זה יסביר מהי ביקורת חשמל של חברת החשמל, באיזה תקלות חשמל נזדקק לאחת כזו ומתי בדיוק צריך להזמין אחת - מבטיחים תשובות לכל השאלות.

קרא עוד
כל הטיפים החשובים לתקלות חשמל בחורף

כל הטיפים החשובים לתקלות חשמל בחורף

בחורף אנו תלויים יותר במכשירי החשמל ולכן רצוי מאוד שהם יתפקדו באופן חלק וללא תקלות חשמל. מאמר זה יסביר כיצד ניתן להכין את הבית לקראת העונה הקרה, וייתן טיפים לבטיחות חשמל בחורף.

קרא עוד
קצר בלוח החשמל? בעיית הארקה? מה זה וולט? - כל התשובות במילון המושגים שלנו

קצר בלוח החשמל? בעיית הארקה? מה זה וולט? - כל התשובות במילון המושגים שלנו

אז אם אתם רוצים לדעת מה ההבדל בין ואט לוולט, או מה זה בדיוק ממסר פחת, הארקה או קצר חשמלי בלוח החשמל המאמר הזה בדיוק בשבילכם.

קרא עוד
תלת פאזי - כל המידע על חיבור חשמל תלת פאזי

תלת פאזי - כל המידע על חיבור חשמל תלת פאזי

אם אתם מבקשים להגדיל את זרם החשמל לבית יש לכם שתי אפשרויות: מעבר מ-25 אמפר ל-40 אמפר ומעבר מחד פאזי לתלת פאזי. במאמר הבא נרחיב על אפשריות אלו ונציג את היתרונות והחסרונות של חד פאזי ותלת פאזי.

קרא עוד
לא זול, אבל מציל חיים – מחירי עבודות חשמל

לא זול, אבל מציל חיים – מחירי עבודות חשמל

לשאלה כמה עולה עבודת חשמל אין תשובה אחת. כבר כתבנו שיש מגוון עבודות מעלות ביקור חשמלאי ועד תיקון, התקנה או החלפה, ולכן טווח העלויות הוא עצום, במאמר הבא נענה על כל השאלות של מחירי עבודות חשמל.

קרא עוד