20

ספקי שירות בתחום מנעולנים

מדריך רכישת דלתות כניסה

במאמר יוסבר מה צריך לוודא כשבוחרים דלת כניסה לבית: אחריות היצרן, שרות התקנה, עיצוב הבית ועוד.

מדריך רכישת דלתות כניסה

כאשר עומדים בפני תהליך שיפוץ הבית, או לחילופין - בנייתו, מגיע השלב בו צריך לבחור דלת עבור הכניסה הראשית של הבית. לדלת כניסה - יש הרבה מאד תפקידים חשובים: החל מאמצעי מיגון קריטי נגד פורצים, וכלה בכרטיס ביקור של הבית (כי זה בעצם הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם נכנסים...). כשרוכשים דלתות כניסה לבית, אנחנו מחפשים דלת שגם תעמוד בתקנים החשובים וגם תענה על הצרכים היומיומיים שלנו. להלן מדריך רכישת דלתות כניסה – בתקווה שזה יספק עבורכם כלים לבחירה מוצלחת של דלת כניסה איכותית.

בבואכם לרכוש דלת כניסה כדאי מאד לוודא את קיומם של הגורמים הבאים:

אחריות יצרן – דלת כניסה אמורה להיות מסופקת עם אחריות יצרן. אחריות זו נועדה לשם בטחון עבור הרוכש למקרים של תקלות ייצור של הדלת. אחריות היצרן מהווה עבור הרוכש אלמנט של בטחון באיכות הדלת ובנוסף אלמנט של חסכון בעלויות תיקון עתידיות. במתן אחריות היצרן, ניתנת הצהרת היצרן בנוגע לחסינות הדלת ויציבותה לאורך הזמן. על מנת לוודא כי יצרן הדלתות אכן מייצר את סחורתו באיכות גבוהה וודאו כי אושר על ידי מכון התקנים, אשר הציב תקנים מחמירים בכל הנוגע לדלתות כניסה של בתים פרטיים, דירות ומשרדים.

שירותי התקנה

על מנת שתהיו מתואמים ותהיה כתובת אחת לפניות בכל הקשור לדלת הכניסה של ביתכם, העדיפו שכירת שירותיו של מתקין דלתות העובד בשיתוף פעולה עם יצרני הדלת. וודאו כי מתקין הדלת מכיר את הדלת, את היצרן ואת דרישותיה הייחודיות של הדלת ביום התקנתה. התקנה לא ראויה עלולה לגרום לכם לא מעט תקלות הן בהתנהלות היומיומית שלכם והן בהתנהלות שלכם מול יצרן הדלתות.

עיצוב הבית

ידוע היום יותר מתמיד, כי דלת הכניסה משפיעה באופן מוחלט על המראה של הבית ועל הרושם הראשוני שבית מותיר על מבקריו הבאים להתארח. בשוק הדלתות, תוכלו למצוא גלריות שלמות של דלתות מעוצבות. כיום קיימת מגמה בקרב יצרני דלתות הכניסה, של העסקת מעצבי פנים לטובת עיצוב דלת מנצחת, בנוסף בהרבה מקרים מעסיקים בעלי הבתים מעצבי פנים לעיצוב ביתם, אשר שותפים באופן מלא בבחירת דלת כניסה שתתאים לעיצוב של הבית.

הרתעת פולשים

דלת הכניסה אמורה להוות נדבך חשוב במיגון ביתכם. דלת כניסה איכותית עשויה לעלות מעט יותר אך זו תבטיח לכם שקט נפשי בחייכם בתוך כותלי ביתכם. כיום כל בית בישראל מועד לפריצת גנבים... מחקרים אשר נעשו בארה"ב מצאו כי גנבים החשיבו משקל רב לדלת הכניסה ולכן נטו פחות לפרוץ דרך דלת כניסה הנחשבת ממוגנת. ענף דלתות הכניסה מציע מגוון סוגים רחב של דלתות כניסה - החל מדלתות כניסה מעץ (אלו נחשבות הדלתות המסורתיות) וכמובן דלתות כניסה מפלדה. דלתות כניסה מפלדה נחשבות לדלתות בטחון, אלו ממגנות את ביתכם באופן אופטימאלי מפני פורצים. בעבר דלתות פלדה אומצו בעיקר בקרב מפעלים ומבני תעשיה. ברוח תקופתנו - הבינו יצרני הדלתות את הצורך העז בדלת כניסה ממוגנת אך גם מעוצבת, לכן פיתחו דלתות כניסה מעוצבות הנותנות מענה אופטימאלי לדרישות המיגון והעיצוב של הבתים השונים. עוד דבר נוסף שקשור לדלתות וביטחון, על מנת להבטיח מיגון אופטימאלי של הבית הוא כל מה שקשור למערכת הנעילה (הצילינדר) של הדלת. התייעצו עם מנעולן מומחה בנוגע לאפשרויות נעילה מתקדמות. מנעולן מומחה, יספק לכם מידע באשר לאפשרויות השונות החל מנעילה קלאסית ועד מנגנוני נעילה מתקדמים כגון טכנולוגית Knock and Lock.

שיהיה בהצלחה!

20

ספקי שירות בתחום מנעולנים

מצא בעל מקצוע

מנעולנים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

מתי נדרש להזמין שירות פריצת דלתות?

מתי נדרש להזמין שירות פריצת דלתות?

במאמר יוסבר באילו מצבים נדרש להזמין שירות של פריצת דלתות ע"י מנעולן מקצועי (מנעול שהתקלקל, מפתח שאבד וכדו').

קרא עוד
כיצד נחליף בעצמינו צילינדר דלת?

כיצד נחליף בעצמינו צילינדר דלת?

במאמר יוסבר כיצד לבצע החלפת צילינדר בשיטת עשה זאת בעצמך וללא עזרת מנעולן

קרא עוד
מהו צילינדר ואילו סוגי צילינדרים קיימים?

מהו צילינדר ואילו סוגי צילינדרים קיימים?

במאמר יוסבר מהו צילינדר, אילו סוגי צילינדרים קיימים ומהם ההבדלים ביניהם.

קרא עוד