20

ספקי שירות בתחום מנעולנים

מתי נדרש להזמין שירות פריצת דלתות?

במאמר יוסבר באילו מצבים נדרש להזמין שירות של פריצת דלתות ע"י מנעולן מקצועי (מנעול שהתקלקל, מפתח שאבד וכדו').

כל המקרים הדורשים הזמנת שירות פריצת דלתות

תפקיד המנעולנים הוא לאפשר לנו להיכנס למרחב הפרטי שלנו בעוד כבאים מתמחים בפריצה וחילוץ במצבי חירום. מנעולנים וכבאים זמינים בכל שעות היממה ובעלי מיטב המכשירים והאמצעים הטכנולוגיים להתמודד עם כל סוג מנעול.

ננעלת מחוץ לבית/לרכב

במקרה כזה הדבר הנכון לעשות יהיה לפנות למנעולן ולא לחייג למכבי האש. מנעולן מנוסה יכיר את סוגי המנעולים הביתיים השונים ויוכל תוך חצי שעה גג לפתוח את דלתכם לרווחה. עליכם לוודא כי המנעולן מחזיק בתעודת יושר מהמשטרה המספקת גושפנקא להיותו ללא עבר פלילי. בנוסף, לא יזיק לראות מסמכים המראים כי עבר קורס מקצועי. חשיבות הפנייה למנעולן מקצועי ומנוסה מתרגמת לזמן עבודה קצר ולנזק משני מצומצם. במקרה של תיקון או החלפת צילינדר וודאו שאתם מקבלים אחריות לחלקים ושאינם משומשים. פריצת דלתות כספת גם אפשרית באמצעות מנעולן אך חשוב לוודא את ניסיונו בתחום. כאשר מדובר ברכבים, מנעולן יכול להועיל, אך במידה ומדובר במצב יותר קריטי, למשל ילדים שננעלו בתוך הרכב הסגור לזמן ממושך, פנייה למכבי אש תהיה מומלצת יותר.

פריצת דלתות במקרי חירום

למרבה הצער מצבי חירום עלולים לקרות ופריצת מנעולים נדרשת לעיתים לצורך הצלת חיים. במקרים מסוג זה, 102 הוא המספר הראשון שצריך לחייג. תפקיד הכבאים הוא לפרוץ ביעילות ובמהירות את המבנה/רכב על מנת לחלץ לכודים במקצועיות. להכשרת הכבאים אין תחליף והיא מתבצעת לאורך זמן ובמקצועיות. במקרה שכבאים יתקלו במנעול קל לפריצה לא ייעשה שימוש בחומרים נפיצים לפריצה, אלא בכלים הייעודיים לכך. בזמן שריפה תמיד תהיה עדיפות לפריצה ללא חומרי נפץ. במקרה של לכודים ברכב פריצת הדלתות תעשה בכלים שונים ומסיביים יותר המסוגלים לחתוך את החומר ממנו עשוי הרכב.
ספקו למנעולן פרטים רבים ככל האפשר במהלך גיבוש הצעת המחיר, על מנת שלא תופתעו מתוספות במחיר. בדקו את אמינות המנעולן באמצעות מסמכים רלוונטיים ו-וודאו שהוא דורש מכם מסמכים מזהים, אינדיקציה לאמינותו ומקצועיותו.

20

ספקי שירות בתחום מנעולנים

מצא בעל מקצוע

מנעולנים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

מדריך רכישת דלתות כניסה

מדריך רכישת דלתות כניסה

במאמר יוסבר מה צריך לוודא כשבוחרים דלת כניסה לבית: אחריות היצרן, שרות התקנה, עיצוב הבית ועוד.

קרא עוד
כיצד נחליף בעצמינו צילינדר דלת?

כיצד נחליף בעצמינו צילינדר דלת?

במאמר יוסבר כיצד לבצע החלפת צילינדר בשיטת עשה זאת בעצמך וללא עזרת מנעולן

קרא עוד
מהו צילינדר ואילו סוגי צילינדרים קיימים?

מהו צילינדר ואילו סוגי צילינדרים קיימים?

במאמר יוסבר מהו צילינדר, אילו סוגי צילינדרים קיימים ומהם ההבדלים ביניהם.

קרא עוד