20

ספקי שירות בתחום מנעולנים

איך נבחר דלת כניסה לבית?

במאמר יוסבר על דלתות לבית. מה החשיבות שלהן, אילו סוגי דלתות כניסה השוק מציע (פלדלת, חוסם), ומה קובע את מחירן לצרכן.

כל המידע על דלתות חוסם

דלתות לא תמיד מקבלות יחס מיוחד מצדנו, אך אנו עוברים דרכן מידי יום ללא הרף. תפקידן להפריד בין חללים ולאפשר לנו לשמור על פרטיותנו. אך תפקיד לא פחות חשוב מזה הוא שמירה על ביטחוננו האישי.

ביטחון אישי

המאפיין העיקרי והחשוב ביותר של דלת חוסם הוא מנגנון הנעילה המשוכלל שלה. מנגנון הנעילה של דלת החוסם מורכב ממספר רב של בריחים, שבעה במספר, הפועלים לכיוונים שונים, יחד עם משקוף מותאם. צורת הנעילה הזו עומדת בחזית הזירה הטכנולוגית ומטרתה למנוע פריצות. גם החומרים מהם עשויה הדלת עצמה איכותיים, חזקים ומסייעים בהגברת תחושת הביטחון בבית ובהגנת יושביו. דלתות החוסם יעילות גם בחסימה וספיגה של רעש מבחוץ, כאשר אין זה משנה אם מדובר בדלת בתוך הבית המפרידה בין חדרים, או בדלת כניסה המפרידה את החוץ מהפנים.

לא חייבים להתפשר על עיצוב

רבים חושבים כי על מנת למנוע פגיעה בביטחון, נכון להסתפק במראה המשעמם וחסר החיוניות של דלת הפלדלת. דלתות חוסם שוברות את המיתוס. דלתות חוסם מגיעות בשלל עיצובים וגווני צבע, צורות ידיות שונות וטקסטורות מגוונות, מבלי שזה יבוא על חשבון מנגנון הנעילה המתקדם. אנו לא חייבים להזניח את הפן הדקורטיבי של מוצר שאנו באים עמו במגע מידי יום, משתמשים בו ללא הפסקה ואשר תמיד נמצא בטווח ראייתנו. דלת חוסם מאפשרת לנו ליצור כניסה שיקית ונעימה לחלל יחד עם שמירה על בטחון הנמצאים בו. עיצוב דלת החוסם בידכם, אתם יכולים לבחון את האופציות השונות ולהתאים את מראה הדלת לסגנונכם האישי.

דלת פרקטית

דלתות חוסם מאוד פרקטיות ומותאמות לחללים השונים שעליהן לתחום. במידה ומדובר בדלת פנימית בתוך הבית, לרוב ההמלצה תהיה להשתמש בדגם שאינו משמיע רעש רב בטריקתו. דלת חיצונית צריכה להכיל מערכת נעילה משוכללת אך גם להיות בעלת איטום ראוי למניעת כניסתם של חרקים, לכלוך מבחוץ וריחות לא נעימים.

20

ספקי שירות בתחום מנעולנים

מצא בעל מקצוע

מנעולנים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

כיצד לבצע החלפת צילינדר בדלת פלדה (פלדלת)?

כיצד לבצע החלפת צילינדר בדלת פלדה (פלדלת)?

במאמר יוסבר באילו מקרים נדרשת החלפה של צילינדר בדלת פלדה, כיצד מתבצעת ההתקנה ועל מה יש להקפיד כשעושים אותה.

קרא עוד
מהם היתרונות של דלתות פלדלת בתור דלתות כניסה לבית?

מהם היתרונות של דלתות פלדלת בתור דלתות כניסה לבית?

במאמר יוסבר על היתרונות שבהתקנת דלת פלדלת כדלת כניסה ראשית לבית, וכן איזה תפקיד הן ממלאות במיגון בניינים משותפים.

קרא עוד
מנעולים לדלתות פלדה

מנעולים לדלתות פלדה

במאמר יוסבר על מנעלי רב בריח המתאימים לשימוש בדלתות פלדה, וכן יוצגו יתרונותין וחסרונותיו של כל מנעול.

קרא עוד