17

ספקי שירות בתחום חברות ניקיון

כיצד חברת ניקיון מקצועית תבטיח שהלקוחות מרוצים מהשירות שלה?

מדריך לחברת הניקיון המקצועית, לעבודה עם לקוחות מרוצים בלבד

חברות הניקיון - כיצד תבטיחו שהלקוחות שלכם יצאו מרוצים מהשירות שלכם?

בפרוייקט החקר המעמיק שלנו על שירותי הניקיון המוצעים על ידי חברות ניקיון שונות, בעלות תנאי עבודה ושירות שונים, גילינו שוק שלם של חברות ניקיון ש"סובלות" ממוניטין גרוע, ומפחות לקוחות שמגיעים אליהן - על לא עוול בכפן. גם שירותי ניקיון מקצועיים, חשוב להציג באופן נכון, כולל המסגרת המדויקת לעבודה ושיטת הטיפול שלכם באזורים השונים המיועדים לניקוי בבית. אז במיוחד עבור חברות הניקיון שהן בתחילת דרכן או שהן לא תמיד מצליחות להשביע את רצון לקוחותיהן - גם בעבודות ניקוי יסודיות וטובות, בדיוק על פי ההסכם - הכנו את המדריך הזה, המדריך בשביל חברת ניקיון מקצועית, לעבודה עם לקוחות מרוצים בלבד.

1 - לא יכולים? אל תיקחו

עוד לפני שנפרט את הטיפים המקצועיים בנוגע לתכנון מוצלח של עבודות הניקיון שאתם מציעים, חשוב שתדעו אילו עבודות אתם יכולים (ומורשים) לקבל - ושתדעו להימנע מעבודות אחרות. הנה כמה כללי אצבע

  • לעולם, לעולם, אל תעבדו ללא ביטוח צד ג'. אם יש לכם עובדים - אתם מחוייבים בביטוח חבות מעבידים
  • יש תחומי עיסוק המצריכים הסמכות מיוחדות - אל תציעו עבודות ללא הסמכה וגם אם אתם בעלי הסמכה - אל תשלחו עובדים לא מוסמכים מטעמכם לבצוע עבודות אשר דורשות הסמכה (כמו למשל הדברה). מדובר בסיכון של ממש - לא רק (אם כי גם) למוניטין החברה
  • גם לכם מגיע להרוויח עבור עבודה שבוצעה על הצד הטוב ביותר! הלקוח לוחץ? אל תתפשרו במחירים מעבר לתחום הרווחי לכם. זה "חלק מהמשחק", להפחית עד עשרה אחוז מהמחיר שמוצע - אבל אתם ממש לא מחוייבים להציע הנחות. לקוח שדורש עבודה במחירים נמוכים - יהיה לקוח שקשה לרצות לעיתים. זה בסדר לוותר על לקוחות כשאין ביניכם כימיה
  • אתם מציעים שירותי ניקיון רציניים? השתמשו בכוח אדם מיומן, בכלי עבודה מקצועיים ובחומרי ניקוי איכותיים. אחרת - לא תצליחו לעמוד במשימות שלקחתם על עצמכם, בפרקי זמן שיאפשרו רווחים עבור הניקוי, ותוך הגדלת קהל הלקוחות החוזרים שלכם. תמחרו גבוה יותר אם צריך - והשקיעו בטיב הניקוי שאתם מציעים.

2 - אל תוותרו על הצעת עבודה מקצועית

בהצעת העבודה שתשלחו ללקוח, יפורטו כלל העבודות שעליהם סוכם - כולל האזורים בבית שיטופלו, סוגי הטיפול, עלויות ולוחות זמנים. חשוב לוודא שהלקוח מבין את כל הכתוב בהצעה ומסכים לה. זה השלב לוודא, ושוב לוודא, כי ללקוח אין תקווה שתבצעו מלאכות ניקוי בבית שלו שהן מעבר למוסכם בהצעה. זוהי נקודת תורפה בהצעות רבות, ועל כן, חשוב לעמוד עליה ואף להכניס דגש לתבנית ברירת המחדל של ההצעה שלכם, המדגיש כי אתם מתחייבים לבצע *רק* את הניקוי המופיע בהצעה, ורק בתנאי שהמידע שנמסר בטלפון הוא מדוייק.

3 - טרם העבודה - ערכו סיור מקצועי בבית הלקוח

תהליך הניקוי של דירות ובתים הוא תהליך ארוך ומקיף, ובשורה התחתונה, גם לקוח שמתקשה לפרט לסעיפים את תהליך הניקוי של הבית שלו - מעוניין בבית נקי, בלי סייגים או הסתייגויות, לאחר שהזמין חברת ניקיון מומלצת. לכן, השתדלו להימנע מאי בהירויות. הגיעו או שלחו את מי מטעמכם, על מנת לוודא באופן מלא את כלל הנתונים שנמסרו בטלפון ושעל פיהם מסרתם הצעת עבודה. באותו הביקור בבית טרם ההסכמה הסופית על העבודה - הפנו את תשומת הלב של הלקוח לכל העבודות שלא הוזמנו, ותארו בפניו את ההשלכות של אי ביצוע עבודות אלו, תוך שאתם מאפשרים לו לבחור אם להוסיף את העבודות להצעה - בתוספת תשלום - אם לאו.

חשוב לשים לב, שהטיפול במי שהוא עדיין לא לקוח שלכם, הוא כבר דורש מכם השקעה של משאבים רבים, והצעת המחיר שלכם צריכה לכלול תמחור גם עבורם.

4 - במהלך העבודה - זה מה שאתם חייבים לעשות

חברות ניקוי מקצועיות - מנקות את הבית במקצועיות. על מנת לשמור על המוניטין שלכם ושל שאר העוסקים במלאכה - אנא, קחו את מלאכת הניקוי ברצינות הראויה. השתמשו בחומרי ניקוי איכותיים ולא בחומצות שיאכלו לבעלי הבית את הריצוף בשבועות שלאחר הניקוי. הימנעו מניקוי משטחים בחומרי ניקוי שאינם מותאמים לחומר, או מהרטבה יתרה של משטחים רגישים למים. שלחו אנשי מקצוע שירותיים ומנוסים - גם אם העלות למנקה כזה גבוהה ביחס לעלות עובדים זמניים - העבודה הטובה שתעשו, תשתלם לכם בטווח הארוך, דרך המלצות ולקוחות חוזרים.

5 - עם תום העבודה - פגשו את הלקוח באופן אישי

חברות ניקיון מקצועיות רבות מספקות עוד מפגש אחרון עם הלקוח, בטרם סיום העסקה. במפגש אחרון זה, אתם עוברים ביחד על הדירה הנקייה, בודקים אל מול ההצעה שכל סעיפיה טופלו, ומוודאים כי הלקוח שבע רצון מן הניקוי. זה גם הזמן שלכם, לבחון את איכות הניקיון ולאסוף משובים לצוות הניקיון שלכם עבור העבודה הבאה.

17

ספקי שירות בתחום חברות ניקיון

מצא בעל מקצוע

חברות ניקיון מומלצים תל אביב

בהצעת העבודה יפורטו כל סוגי השירותים, כולל אזורים בבית, סוג הטיפול ועלויות

קחו לעבודה עובדת ניקיון מנוסה, חרוצה ורצינית שתעבוד עם חומרי ניקוי איכותיים

כתבות ומאמרים

ניקוי חדרי מדרגות

ניקוי חדרי מדרגות

בכניסה לחדר מדרגות לרוב אנחנו רואים מלא אבק, לכלוכים וריחות לא נעימים. להעביר שמרתות לח ומטאטא זה לא תמיד מספיק צריך ניקוי יסודי.

קרא עוד
זה לא קל לעשות את זה לבד - היתרונות של חברת ניקיון לבתים פרטיים וגדולים

זה לא קל לעשות את זה לבד - היתרונות של חברת ניקיון לבתים פרטיים וגדולים

כל היתרונות, החסרונות, המחירים והשירותים הנוספים בהעסקת חברה לניקיון בתים פרטיים

קרא עוד
מה משפיע על המחירים של חברת ניקיון דירות?

מה משפיע על המחירים של חברת ניקיון דירות?

לפניכם מדריך לעלויות השירותים של חברות ניקיון ומה הגורמים המשפיעים על מחיר ניקיון דירה.

קרא עוד
שיפצתם דירה חדשה? המדריך להעסקת חברת ניקיון דירה לפני כניסה

שיפצתם דירה חדשה? המדריך להעסקת חברת ניקיון דירה לפני כניסה

אספנו עבורכם כל מה שאתם צריכים לדעת בבחירת חברת ניקיון דירה חדשה לפני כניסה.

קרא עוד