17

ספקי שירות בתחום תיקון מקררים

מה מאפיין מקרר תוצרת "אמנה"?

במאמר יוסבר על מקרר אמנה: מה המאפיינים שלו, מה מבדיל אותו ממקררים אחרים, מהן התקלות שלו, וכיצד לטפל בהן.

מקררי אמנה - מאפיינים, טיפול ותיקון

באקלים הישראלי החם והלח, אין שום אפשרות לקיים משק בית ללא מקרר תקין ואמין. בחירת המקרר הנכון שיתאים לצורכי המשפחה ולמבנה המטבח איננה משימה פשוטה, בעיקר מכיוון שבשוק הישראלי המפותח מוצעים ללקוחות מקררים רבים במבחר דגמים, גדלים וצורות. הצרכן עומד מול שפע הדגמים, כל דגם ותכונותיו המיוחדות והמפתות, ותמיד נדמה כי "רק עוד תוספת קטנה למחיר" תשדרג את המקרר למודל האידאלי ותבטיח תמורה טובה יותר לכסף שיושקע.

מתוך שפע המקררים המוצעים לצרכן, מקרר אמנה מבית קריסטל בולט בעיצובו, איכותו ואמינותו – וכל זאת מבלי להיות יקר באופן משמעותי ממקררים דומים. מקרר אמנה מיוצר בארצות הברית (כמה מודלים שלו אמנם מיוצרים בקוריאה), ולעובדה זו חשיבות רבה: הצרכן האמריקני אינו מוכן ש"יעבדו" עליו בכל דרך שהיא, וכשהוא בוחר לקנות מקרר אמנה יש לכך סיבות טובות מאוד: עיצוב חיצוני במבחר צבעים וטקסטורות, מודלים גמישים בגודל ובצורה שמתאימים לכל צורך, תוספות מיוחדות, אמינות גבוהה ומוכחת ומחיר סביר מאוד. אין פלא איפוא כי מקרר אמנה הפך להיות פופולרי מאוד לא רק בארצות הברית אלא גם בישראל, ועקומת המכירות שלו בארץ נסקה בתלילות רבה.

דגמים ואפשרויות

מקרר אמנה מסופק בצורות סטנדרטיות (מקפיא עליון), במודלים של דלת-ליד-דלת (סייד ביי סייד), במודלים של מקפיא תחתון (שתיים או שלוש דלתות), ובאפשרויות סידור פנימי מגוונות וגמישות – כיאה לצרכן האמריקני. אופציות נוחות במיוחד של מקרר אמנה הן מתקן קרח פנימי (אייס מייקר) ו"קיוסק" חיצוני למזיגת מים קרים מבלי לפתוח כלל את דלת המקרר – סידור שחוסך חשמל רב ושומר על איכות המזון שבמקרר. מקרר אמנה ידוע באיכותו ובאמינותו, אך מכל מקום, מרכזי השירות של קריסטל נכונים תמיד להיחלץ לעזרה ולפתור כל בעיה.

טיפים לשמירה על תקינות המקרר

כמו רוב האמריקנים, גם מקרר אמנה "מפונק" במקצת... כדאי להימנע מלהכניס לתוכו סירים חמים מאוד בטרם הצטננו, כדאי להימנע מלמלא את המקרר יתר על המידה באופן שיפריע לזרימת האוויר ולתהליך הקירור הרגיל, אין להכניס לקירור מוצרי מזון מבושלים שאינם מכוסים היטב, וכמובן יש להפעיל את המקרר אך ורק בהתאם להוראות ההפעלה המפורטות שלו. את מקרר אמנה מנקים, מבפנים וגם מבחוץ, רק בעזרת חומרי ניקוי עדינים, ולעולם אין לגרד קרח מהמקפיא או מהמקרר בעזרת חפץ כלשהו – לשם כך קיים המנגנון של הפשרה אוטומטית.

תיקון - רק באמצעות טכנאי מורשה

אם בכל זאת מתעורר הצורך, תיקון מקרר אמנה חייב להתבצע רק ביד טכנאי מורשה ומוסמך, שמכיר היטב את הדגם והמודל שבו מדובר, ושעבר השתלמות מיוחדת בנושא תיקון מקרר אמנה לפי הוראות היצרן. חבל מאוד לסכן מקרר אמנה משוכלל ומשובח בטיפול לא מקצועי ולא מוסמך! יש לבדוק ולוודא כי הטכנאי אכן מכיר את המקרר, יודע לתקנו, ומשתמש בחלפים מקוריים שמתאימים בדיוק לדגם ולמודל. תיקון מקרר אמנה – במקרה שצריך אותו בכלל – שלא באמצעות טכנאי מוסמך עלול להסב למקרר נזק רב. לא זה המקום לחסוך בו!

לסיכום

מקרר אמנה הוא ללא ספק בחירה מוצלחת מאוד למטבח הישראלי, ואם מטפלים בו כראוי ושומרים עליו כהלכה הוא יעניק לבעליו שנים רבות מאוד של עבודה נאמנה באמינות גבוהה.

17

ספקי שירות בתחום תיקון מקררים

מצא בעל מקצוע

טכנאי מקררים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

הדרך הנכונה להתמודד עם תקלות במקרר

הדרך הנכונה להתמודד עם תקלות במקרר

במאמר זה תקבלו את כל המידע המקיף על תקלות נפוצות במקררים ואיך מתמודדים איתם . לדוגמה: בעיות רעשים, ממה הם נובעים ואיך ניתן לפטור את הבעיה. במידה וישנה תקלה שלא ניתן לזהות יצרו קשר עם בעל מקצוע.

קרא עוד
מה מאפיין מקרר תוצרת

מה מאפיין מקרר תוצרת "שארפ"?

במאמר יוסבר על מקרר "שארפ": מה מאפיין אותו, מה מבדיל אותו ממקררים אחרים, אילו תקלות אופייניות לו ואיך לטפל בהן.

קרא עוד
8 תקלות המקררים הנפוצות ביותר

8 תקלות המקררים הנפוצות ביותר

במאמר יוצגו תיקונים שכיחים במקררים (לתקלות כמו מקרר מקצר, מקרר לא מקרר ועוד) מתי יש להזמין טכנאי מקררים ולמה כדאי לשים לב בעבודתו.

קרא עוד