17

ספקי שירות בתחום תיקון מקררים

מה מאפיין מקרר תוצרת "שארפ"?

במאמר יוסבר על מקרר "שארפ": מה מאפיין אותו, מה מבדיל אותו ממקררים אחרים, אילו תקלות אופייניות לו ואיך לטפל בהן.

מקררי שארפ – מאפיינים וטיפים לתחזוקה שוטפת

חברת שארפ היפנית קיימת למעלה מ100 שנה. החברה החלה את דרכה בעולם המקררים במאה ה20 תוך שילוב פיתוחים טכנולוגיים שונים שהיא אחראית על ייצורם.

תחזוקה להבטחת עמידות

קיימות שלוש שיטות קירור מרכזיות בדגמי מקררי שארפ הדואגות לקירור מהיר ואחיד, תוך מניעת הקפאה ויובש. שיטות אלו מצמצמות אובדן קור בעת פתיחת הדלתות וחוסכות בצריכת חשמל ביחס לנפח המקרר. דגם המהדרין דואג להפסקת פעולת הטרמוסטט בשבת ל72 או 36 שעות.

לפני ניקיון המקרר נתקו אותו מהחשמל. במהלך ניקיון הימנעו מהתזת מים ישירה על המקרר על מנת למנוע היווצרות חלודה ופגיעה בשכבת הבידוד. ניקיון המקרר צריך להיעשות במטלית רכה עם מים וסבון. את החלקים הדיגיטליים יש לנקות עם מטלית יבשה. חומרי הברקה אסורים וכמו כן שימוש במים רותחים. ניקיון תדיר ימנע הצטברות לכלוכים שיכולים להשפיע על פעולת הקירור עקב חסימת פילטרים ומסננים. על מנת לשמור על חיות גוון הצבע נקו כתמי שומן באותו הרגע. במידה ועולים ריחות רעים ניתן לשים במקרר צלחת קטנה עם סודה לשתייה או אפילו פולי קפה שיקלטו את הריחות עד להחלפת פילטר ייעודי לדגם. על מנת לבצע זאת היוועצו בהוראות היצרן ובמומחה. מיקום המקרר בחלל משפיע על יעילות עבודתו וצריכת החשמל שלו ומונע תקלות מקררי שארפ. הקפידו על מיקום המקרר במקום שאינו חשוף לשמש או חום ואל תצמידו אותו לגוף או קיר, על מנת שהחום שנפלט ממנו ישתחרר ולא יכביד על ניסיונותיו לקרר את התכולה ובכך לצרוך עוד חשמל.

אלמנט דקורטיבי

נצלו את מספר גווני הצבע של מקררי שארפ על מנת להפוך את הפריט המרכזי הזה בחלל לחלק מהחזון העיצובי של הבית. קיים גוון מוברש, צבעי בז', שחור או לבן, טקסטורת זכוכית, נירוסטה ודמוי נירוסטה. המגוון הרחב יעזור לכם ליצור מראה יוקרתי בהתאם לתקציב שעומד לרשותכם. התאמת המקרר לחלל באה לידי ביטוי גם בבחירת גודל מתאים ובדיקת טווח פתיחת הדלתות. בצעו מדידות מדויקות של שטחים פוטנציאלים למיקום המקרר.

17

ספקי שירות בתחום תיקון מקררים

מצא בעל מקצוע

טכנאי מקררים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

הדרך הנכונה להתמודד עם תקלות במקרר

הדרך הנכונה להתמודד עם תקלות במקרר

במאמר זה תקבלו את כל המידע המקיף על תקלות נפוצות במקררים ואיך מתמודדים איתם . לדוגמה: בעיות רעשים, ממה הם נובעים ואיך ניתן לפטור את הבעיה. במידה וישנה תקלה שלא ניתן לזהות יצרו קשר עם בעל מקצוע.

קרא עוד
מה מאפיין מקרר תוצרת

מה מאפיין מקרר תוצרת "אמנה"?

במאמר יוסבר על מקרר אמנה: מה המאפיינים שלו, מה מבדיל אותו ממקררים אחרים, מהן התקלות שלו, וכיצד לטפל בהן.

קרא עוד
8 תקלות המקררים הנפוצות ביותר

8 תקלות המקררים הנפוצות ביותר

במאמר יוצגו תיקונים שכיחים במקררים (לתקלות כמו מקרר מקצר, מקרר לא מקרר ועוד) מתי יש להזמין טכנאי מקררים ולמה כדאי לשים לב בעבודתו.

קרא עוד