24

ספקי שירות בתחום ריצוף וחיפוי

חיפוי לקירות הבית מתחיל ב - חיפוי קרמיקה

מטרתו של מאמר זה היא לעזור לכם להכיר קצת יותר את אריחי חיפוי קרמיקה ואת הפוטנציאל הטמון בהם ולסייע לכם לקבל את ההחלטה לבחור בהם, ללא היסוס.

אריחי קרמיקה כחיפוי לקירות – לפעמים המוכר הוא גם הכי מתאים

אם החלטתם לחפות את הקירות בבית שלכם באריחים, או לפחות את חלקם, אנו מניחים שאחת האפשרויות הראשונות שעומדות על הפרק הם אריחי קרמיקה. ואין פלא. אריחי קרמיקה הם אחד מסוגי הריצוף והחיפוי המוכרים והפופולריים ביותר בארץ וברחבי העולם. אלו הם אריחים פרקטיים, מגוונים ביותר, עמידים וחזקים, סביבתיים ומאוד מאוד יפים. הם מגיעים באינספור דוגמאות וגדלים ועל אף שהם משמשים לרוב בעיקר לריצוף, הם מתאימים כמובן גם לחיפוי הקירות (בכל חדר בבית ולא רק באמבטיה או במטבח).
מטרתו של מאמר זה היא לעזור לכם להכיר קצת יותר את אריחי הקרמיקה ואת הפוטנציאל הטמון בהם ולסייע לכם לקבל את ההחלטה לבחור בהם, ללא היסוס.
מתחילים.

כיצד נוצרים אריחי חיפוי קרמיקה

אריחי חיפוי קרמיקה נוצרים מטחינה לעפר דק של חרס אדום או לבן יחד עם חול. לאחר מכן מוסיפים להם מים ודוחסים אותם במכבש בהתאם לצורת האריח הרצויה, מצפים אותם בשכבת זיגוג עמידה שעליה יש את הצבע ואת הדוגמא הנבחרים, ולבסוף שורפים אותם בחום גבוה, בסביבות 1,000 מעלות. בסופו של התהליך נוצרים אריחי קרמיקה קשיחים, יציבים וחזקים מאוד שעמידים כמעט לכל כתם ונזק אחר הנראה לעין.

למה דווקא אריחי חיפוי קרמיקה?

כשמדברים על חיפוי קירות לאריחי חיפוי קרמיקה יש מספר יתרונות מרכזיים:

01. אלו אריחים ידידותיים לסביבה, מכיוון שהם עשויים שילוב של חרסית, חול וזכוכית, כולם חומרים טבעיים (יש גם אריחים שעשויים מחומרים ממוחזרים). בנוסף אריחי קרמיקה יכולים גם להפחית את צריכת האנרגיה בבית, מעצם העובדה שהם מווסתים את טמפרטורת קירות הבית ושומרים על קרירותם בקיץ ועל חומם בחורף.

02. האחזקה שלהם קלה ביותר. כל שאתם נדרשים לעשות הוא להעביר עליהם סמרטוט לח מדי פעם בכדי לנקות אבק ושאר כתמים, ופעם בתקופה ליישם מחדש את הרובה, הן לאיטום טוב יותר והן למראה נקי ומהוקצע.

03. עלות שפויה ונוחה לכל כיס. יש לכך שתי סיבות, האחת קשורה לכך שלאריחי הקרמיקה יש מגוון דוגמאות עצום בכל מיני דרגות איכות, גדלים וצורות, דבר שמאפשר לכל אחד למצוא את מה שהוא אוהב ובו בזמן גם מוזיל את המחיר. והסיבה השנייה מתייחסת לכך שמדובר באריחים עמידים מאוד, כך שגם אם תבחרו את האריח היקר ביותר, הוא יחזיק לכם מעמד לאורך שנים, ובסופו של דבר יחזיר בקלות את העלות שלו.

04. ובאותו הקשר – הם ממש יפים. כפי שציינו בסעיף הקודם, אין דוגמא או צורה שלא תוכלו למצוא (או לבקש שיכינו עבורכם). ההיצע הוא אינסופי.

05. קל לתקן אותם, לכן זכרו לרכוש אקסטרה אריחים ולשמור חלק מהם בצד, כך שאם יש סדק באריח או שהוא נשבר מסיבה כלשהי, אין בעיה להחליף אותו באחד אחר.

06. הם עמידים ללחות. זה חשוב במיוחד אם אתם רוצים ליישם או שכבר יש לכם אריחי קרמיקה בחדר האמבטיה או במטבח, שם יש שימוש תדיר במים גם דרך הצינורות שבקירות. בכל מקרה, עם אריחי הקרמיקה אין הצטברות של לחות כיוון שהם עמידים למים ואינם ניזוקים מנוזלים (עובדה שתוכלו למצוא אותם גם בחיפוי בבריכות שחייה רבות).

07. הם עמידים גם לאש, עובש, ריח ואינם דוהים באור השמש.

היכן מומלץ ליישם אריחי חיפוי קרמיקה? – שימו לב לדירוג

בשל התכונות שלהם, וגם בגלל מסורת ארוכת שנים, אריחי חיפוי קרמיקה מתאימים במיוחד לחדרי השירותים והאמבטיה וגם למטבח, שם הם יכולים להפגין את מגוון יכולותיהם. מומלץ ליישם אריחי חיפוי קרמיקה מבריקים על קירות האמבטיה, מפני שמדובר בדרך כלל בחללים קטנים ואריחים בעלי גימור מבריק נותנים תחושה של מרחב ומגדילים את מראה החדר. בנוסף הם גם משדרים ניקיון תמידי, וזה תמיד טוב באמבטיה... לעומת זאת, על קירות המטבח מומלץ ליישם אריחי חיפוי קרמיקה בגימור מט שמתאימים לפלטת הצבעים הקיימת. אריחים בגימור מט מעניקים לחלל תחושת חמימות ורוגע, שני דברים שחשוב שיהיו במקום ההומה ביותר בבית.
אבל אם אתם רוצים לצאת מהקופסה, תוכלו ליישם אריחי קרמיקה בכל מקום בפנים הבית, זאת הודות לתכונה של האריח להתחפש לכל סוג של חומר גלם. למשל אם אתם מעוניינים בקיר בריקים בסלון, תוכלו למצוא אריחי קרמיקה שנראים כמו בריקים, או אם אתם רוצים לעצב מסביב לאח מסגרת עץ, תוכלו למצוא אריחי קרמיקה שמדמים עץ. לאריחי חיפוי קרמיקה יש אלפי דוגמאות וצבעים, כאלה שמתאימים לכל חלל או אזור.
אריחי קרמיקה מתאימים פחות לחללי החוץ מפני שקצת קשה להם עם קור קיצוני, כך שאם אתם מתגוררים במקום קר מאוד, עדיף שתבחרו אריח גרניט פורצלן או שיש לחיפוי המרפסת או חיפוי קירות חוץ של הבית.
אם אתם מתלבטים, הדרך הטובה ביותר לזיהוי רמת העמידות ואפשרויות היישום של אריח קרמיקה היא לבדוק את דירוג המוצר. כן, לאריחי קרמיקה יש דירוג (מ-0 ועד 5), ותוכלו למצוא אותו בדף ההסבר על המוצר. דירוג 0 משמעו שניתן ליישם את אריח הקרמיקה הספציפי על קירות בלבד; דירוג 3 אומר שאפשר ליישם אותו גם על הרצפה, אבל באזורים בעלי תנועה קלה; דירוג 4 מאשר יישום של האריח בכל חלל של הבית; ואילו דירוג 5 אומר שאריח זה הוא העמיד ביותר ואפשר ליישם אותו בכל מקום, גם על רצפת קניון עמוס במיוחד.

לסיכום, אריחי הקרמיקה הם בחירה מושלמת עבור הבית שלכם. יש להם כל מה שאתם מחפשים וצריכים – נוחות, עמידות, אופי ויופי, ולא פחות חשוב – מחירים שווים לכל כיס. לפני שעושים החלטה מומלץ להכנס אל מחירון חיפוי קירות באריחי קרמיקה של בעלי המקצוע המומלצים שלנו.

בהצלחה!

24

ספקי שירות בתחום ריצוף וחיפוי

מצא בעל מקצוע

רצפים מומלצים תל אביב

"אריחי חיפוי קרמיקה נוצרים מטחינה לעפר דק של חרס אדום או לבן יחד עם חול."

"אריחי חיפוי קירות קרמיקה עמידים לאש, עובש, ריח ואינם דוהים באור השמש"

"אריחי קרמיקה הם בחירה מושלמת עבור הבית שלכם"

כתבות ומאמרים

חיפוי שיש – כל המידע והטיפים לחיפוי קיר שיש

חיפוי שיש – כל המידע והטיפים לחיפוי קיר שיש

בכל מקום שיש בו חיפוי שיש, הוא תמיד נראה זוהר ואלגנטי. כיצד נוצרים אריחי חיפוי שיש? היכן רצוי ליישם אותם כחיפוי? מה היתרונות שלהם ומה העלות? אנחנו כאן כדי לענות לכם על כל השאלות.

קרא עוד
חיפוי בריקים – כשההיסטוריה וההווה נפגשים

חיפוי בריקים – כשההיסטוריה וההווה נפגשים

בריקים הם אחד מסוגי החיפוי היפים ביותר שמשלבים יחד כמעט את כל התכונות שתבקשו. הם גם חזקים ועמידים מצד אחד, ומאידך יפיפיים וקשה מאוד להתעלם מהנוכחות שלהם.

קרא עוד
חיפוי קירות מטבח – כשיעילות ויופי נפגשים

חיפוי קירות מטבח – כשיעילות ויופי נפגשים

בחירת אריחים למטבח שלכם היא משימה חשובה מאין כמותה, בין אם אתם מתכננים מטבח חדש או משפצים את המטבח הקיים. אז אילו אריחים לבחור כשמדובר על חיפוי קיר מטבח? מה הולך כיום? עלויות? טיפים? על כל אלה ועוד במאמר שלפניכם.

קרא עוד
חיפוי קירות אמבטיה – סוגים, גדלים, צבעים ודוגמאות

חיפוי קירות אמבטיה – סוגים, גדלים, צבעים ודוגמאות

היצע האריחים לחיפוי קירות שקיים היום בשוק הוא עצום, ועל מנת שלא תתבלבלו ממנו, ננסה לתת לכם במאמר זה הסברים ומידע שיסייע לכם לבחור את האריחים הנכונים לסביבה הרטובה של חדר האמבטיה.

קרא עוד
חיפוי קירות פנים – אריחים מכל הסוגים וכל המינים

חיפוי קירות פנים – אריחים מכל הסוגים וכל המינים

חיברנו עבורכם מעין מדריך קצר שיסביר לכם קצת יותר על כל סוגי חפויי הבית ויעזור לכם לבחור את האריחים המתאימים לחיפוי קירות פנים בחלל בבית.

קרא עוד
חיפוי קירות - סטייל, צבעים, דוגמאות ועלויות

חיפוי קירות - סטייל, צבעים, דוגמאות ועלויות

הבחירה בסוג חומר הגלם ממנו יותקן החיפוי על קירות הבית משמעותית ביותר ובמאמר זה ננסה לעזור לכם לקבל אותה ולתת קצת טיפים והסברים על סוגי החיפוי הקיימים ביום בשוק.

קרא עוד
חיפוי קירות גרניט פורצלן  – החיפוי המושלם לקירות

חיפוי קירות גרניט פורצלן – החיפוי המושלם לקירות

בתחום אריחי החיפוי, המלך הבלתי מעורער הוא חיפוי קירות גרניט פורצלן. למה דווקא הוא? כיצד הוא מיוצר? לאיזה אזורים בבית הוא מתאים? על שאלות אלה ועל אחרות תוכלו למצוא מענה במאמר זה.

קרא עוד
חיפוי קירות - כל סוגי החומרים ועבודות החיפוי לבית

חיפוי קירות - כל סוגי החומרים ועבודות החיפוי לבית

יש כיום מגוון כמעט אינסופי של אפשרויות לעיצוב קירות ולחיפוי שלהם. המאמר שלפניכם יעשה סדר כדי שתוכלו לדעת - איזה חיפויים קיימים בשוק, מהם הטרנדים הבולטים כיום וכיצד תוכלו ליישם אותם בבית הפרטי שלכם.

קרא עוד