23

ספקי שירות בתחום ריצוף וחיפוי

חיפוי קירות גרניט פורצלן – החיפוי המושלם לקירות

בתחום אריחי החיפוי, המלך הבלתי מעורער הוא חיפוי קירות גרניט פורצלן. למה דווקא הוא? כיצד הוא מיוצר? לאיזה אזורים בבית הוא מתאים? על שאלות אלה ועל אחרות תוכלו למצוא מענה במאמר זה.

חיפוי קירות גרניט פורצלן – החיפוי המושלם לקירות

המטרה של חיפוי קירות אינה רק לתרום למראה הבית, אלא גם לסייע לשמור על הקירות. מסיבה זו חיפויים לקירות הבית מהווים אתגר עיצובי. כלומר, לא מדובר כאן רק בעיצוב ויופי, אלא גם בהשקעה באיכות החיים ובשמירה על תוחלת החיים של הבית ועל שלמותו.
עניין החיפויים מורכב יותר ככל שהתחום הזה תופס תאוצה והופך טרנדי, כך שאפשר ללכת לאיבוד בתוך ההיצע המגוון שלו, החל מצבעים ססגוניים ובעלי תכונות ייעודיות, טפטים בכל מיני טקסטורות ודוגמאות וכמובן שלל אריחים מחומרי גלם מסוגים שונים.
אבל כמו בריצוף, גם בתחום אריחי החיפוי, המלך הבלתי מעורער הוא חיפוי קירות גרניט פורצלן. למה דווקא הוא? כיצד הוא מיוצר? לאיזה אזורים בבית הוא מתאים? האם לעשות השוואת מחירי עבודות חיפוי - על שאלות אלה ועל אחרות תוכלו למצוא מענה במאמר זה.

מה זה חיפוי קירות גרניט פורצלן וכיצד הוא מיוצר

גרניט פורצלן הוא סוג של חימר המשולב עם חרסית ומינרלים נוספים, שיחד יוצרים תרכובת ייחודית שדוחסים אותה לפי גודל וצורה רצויים ואז שורפים בטמפרטורה גבוהה (בסביבות 1,200 מעלות). התוצאה שמתקבלת היא אריח צפוף ואטום במיוחד, שעמיד לחלוטין לכתמים, חום, שריטות וסדקים.
בכדי להשלים את התהליך וליצור מראה ומרקם ייחודיים, מזגגים את האריח ומוסיפים לו צבעים ודבקים. ניתן כמובן לשלוט בדרגת הברק, בצבע ובדוגמא של האריח.

למה דווקא גרניט פורצלן

כפי שאפשר להבין מתהליך הייצור שלו, גרניט פורצלן הוא חומר איכותי שניתן למצוא אותו במגוון שימושים. השימוש העיקרי והראשי שלו הוא כריצוף (למעשה זהו סוג הריצוף האהוב ביותר בישראל), אך הוא משמש גם כמשטח עבודה למטבח, בדיוק כמו שיש רגיל, אבל כזה שיש לו תכונות שמאפשרות לו לעמוד במשימות שמצריכות משקלים גבוהים מאוד. מסיבה זו יש האומרים שהוא עדיף על השיש בהרבה.
השימוש האחרון של הגרניט פורצלן הוא כחיפוי לקירות הבית. כאשר אריחי הגרניט פורצלן מיושמים על הקירות הם לא רק חזקים ונראים טוב, הם גם עמידים לקרינת השמש ולתנאי מזג האוויר ולכן ימשיכו לשמור על המראה שלהם לאורך שנים.
תכונה אחרונה של אריחי חיפוי קירות גרניט פורצלן , שרבים מציינים אותה כאחת החשובות – העובדה שהתחזוקה שלהם היא מינימלית, אם היא בכלל קיימת. במרבית המקרים, סמרטוט רטוב או מגבונים לחים ינקו את האריחים בלי בעיה.

איזה אזור בבית כדאי לחפות בחיפוי קירות גרניט פורצלן

האמת שאריחי חיפוי קירות גרניט פורצלן מתאימים לכל הקירות והאזורים בבית. כל אזור ואזור יוכל להפיק מאריחים אלו את המיטב ומתוך אינספור הדוגמאות, אין ספק שתמצאו בדיוק את האריח שאתם אוהבים עבור כל קיר וקיר.
אבל יש אזור אחד שמבין כל סוגי החיפויים, אריחי הגרניט פורצלן פשוט תפורים עליו – וזהו המטבח. אריחים אלה הכי מתאימים למטבח בשל תכונות העמידות והחוזק, ובשל החסינות שלהם למים ולכתמים, כך שלא משנה עד כמה אתם בלגניסטים בזמן הבישול או האפייה שלכם, אם יש לכם חיפוי קירות גרניט פורצלן , אין לכם ממה לדאוג, זה לא ישפיע כהוא זה על האריחים.

איך לבחור אריחי גרניט פורצלן

אריחי חיפוי קירות גרניט פורצלן מגיעים בכל כך הרבה צורות וגדלים, לכן כדאי אולי לתת קצת טיפים שיעזרו לכם לבחור את האריח המתאים:

    אריחים סטנדרטיים לחיפוי (בגודל של 10 X 10 או 20 X 20) תמיד עדיפים, אך אם בכל זאת מתחשק לכם אריחים שונים בגודל, לכו לפי הכלל הבא - בחרו אריחים גדולים למראה נקי, ואריחים קטנים אם אתם רוצים ליצור לאזור אותו אתם מחפים מראה חם וכפרי.


    אריחי חיפוי קירות גרניט פורצלן באים גם בצורות שונות, בין השאר ריבוע, מלבן ומשושה. גם כאן נכנסות ההעדפות האישיות שלכם (והתקציב). כל אריח גרניט פורצלן יעשה את העבודה, אך ככל שאתם רוצים מראה ייחודי יותר, עם אריח בעל צורה שונה (שאינה מלבן או ריבוע), התכוננו להשקיע יותר כסף.


    אם אתם מיישמים את אריחי הגרניט פורצלן במטבח, כדאי שתזכרו שאינכם חייבים להדביק על הקירות אריחים אריחים, תוכלו פשוט להדביק חתיכה אחת יחידה של גרניט פורצלן בגודל הרצוי. כך תוכלו להשיג שתי ציפורים במכה אחת - גם מראה אחיד וגם ניקיון ללא רבב, מפני שלא תיושם רובה בין האריחים ולכן הם גם לא יוכלו להתלכלך. וכבר ציינו איך מנקים את גרניט פורצלן (קל, כבר אמרנו, נכון?)


    פלטת הצבעים של אריחי חיפוי קירות גרניט פורצלן נעה בין צבעים בהירים ועד כאלה דומיננטיים מאוד. על מנת שלא ליצור בלגן בעיניים, הקפידו שצבעי אריחי החיפוי יתכתבו עם הצבעים השולטים בבית. בחרו סקאלה של מקסימום 3 גוונים ושלבו אותם באופן הרמוני באזור החיפוי.


    אחד הטרנדים הבולטים היום הוא האריחים המצוירים. מכיוון שהם לעיתים קצת נועזים למראה, יש כאלה שמעדיפים אותם באזורים חבויים יותר בבית, כמו בחדרי האמבטיה והשירותים או במטבח. אבל האמת היא שאריחים מאוירים יכולים להתאים לכל מקום, כך למשל אם מתחשק לכם להבליט חלק מסוים בסלון או בכניסה לבית, או אולי ליצור קיר מעניין או חלק ממנו בפינת העבודה שלכם. תוכלו לבחור אריחים מאוירים מהמגוון שמוצע בחנויות, אבל יש גם אפשרות ליצור אריחים ייחודיים רק עבורכם, על ידי אמנים שעושים בדיוק את זה (לא חובה כמובן).


לסיכום, חיפוי קירות גרניט פורצלן , הם השקעה לטווח ארוך. למרות שלא מדובר בחומר יקר במיוחד, בכל זאת, אם תתקינו אותם באופן מקצועי ותתחזקו אותם כמו שצריך, הם ישמשו אתכם למשך שנים רבות והמחיר ששילמתם עבורם יחזיר את עצמו במהירות רבה. וזה עוד בלי שדיברנו מילה על הרושם שהם עושים ועל המראה הכללי שלהם... מחירון עבודות חיפוי של בעלי המקצוע שלנו יכול לסייע בתהליך.

בהצלחה!

23

ספקי שירות בתחום ריצוף וחיפוי

מצא בעל מקצוע

רצפים מומלצים תל אביב

"חיפוי קירות גרניט פורצלן מתאימים למטבח בשל תכונות העמידות והחוזק"

"אריחי חיפוי קירות גרניט פורצלן באים גם בצורות שונות, בין השאר ריבוע, מלבן ומשושה"

"חיפוי קירות גרניט פורצלן, הם השקעה לטווח ארוך"

כתבות ומאמרים

חיפוי שיש – כל המידע והטיפים לחיפוי קיר שיש

חיפוי שיש – כל המידע והטיפים לחיפוי קיר שיש

בכל מקום שיש בו חיפוי שיש, הוא תמיד נראה זוהר ואלגנטי. כיצד נוצרים אריחי חיפוי שיש? היכן רצוי ליישם אותם כחיפוי? מה היתרונות שלהם ומה העלות? אנחנו כאן כדי לענות לכם על כל השאלות.

קרא עוד
חיפוי בריקים – כשההיסטוריה וההווה נפגשים

חיפוי בריקים – כשההיסטוריה וההווה נפגשים

בריקים הם אחד מסוגי החיפוי היפים ביותר שמשלבים יחד כמעט את כל התכונות שתבקשו. הם גם חזקים ועמידים מצד אחד, ומאידך יפיפיים וקשה מאוד להתעלם מהנוכחות שלהם.

קרא עוד
חיפוי קירות מטבח – כשיעילות ויופי נפגשים

חיפוי קירות מטבח – כשיעילות ויופי נפגשים

בחירת אריחים למטבח שלכם היא משימה חשובה מאין כמותה, בין אם אתם מתכננים מטבח חדש או משפצים את המטבח הקיים. אז אילו אריחים לבחור כשמדובר על חיפוי קיר מטבח? מה הולך כיום? עלויות? טיפים? על כל אלה ועוד במאמר שלפניכם.

קרא עוד
חיפוי קירות אמבטיה – סוגים, גדלים, צבעים ודוגמאות

חיפוי קירות אמבטיה – סוגים, גדלים, צבעים ודוגמאות

היצע האריחים לחיפוי קירות שקיים היום בשוק הוא עצום, ועל מנת שלא תתבלבלו ממנו, ננסה לתת לכם במאמר זה הסברים ומידע שיסייע לכם לבחור את האריחים הנכונים לסביבה הרטובה של חדר האמבטיה.

קרא עוד
חיפוי לקירות הבית מתחיל ב - חיפוי קרמיקה

חיפוי לקירות הבית מתחיל ב - חיפוי קרמיקה

מטרתו של מאמר זה היא לעזור לכם להכיר קצת יותר את אריחי חיפוי קרמיקה ואת הפוטנציאל הטמון בהם ולסייע לכם לקבל את ההחלטה לבחור בהם, ללא היסוס.

קרא עוד
חיפוי קירות פנים – אריחים מכל הסוגים וכל המינים

חיפוי קירות פנים – אריחים מכל הסוגים וכל המינים

חיברנו עבורכם מעין מדריך קצר שיסביר לכם קצת יותר על כל סוגי חפויי הבית ויעזור לכם לבחור את האריחים המתאימים לחיפוי קירות פנים בחלל בבית.

קרא עוד
חיפוי קירות - סטייל, צבעים, דוגמאות ועלויות

חיפוי קירות - סטייל, צבעים, דוגמאות ועלויות

הבחירה בסוג חומר הגלם ממנו יותקן החיפוי על קירות הבית משמעותית ביותר ובמאמר זה ננסה לעזור לכם לקבל אותה ולתת קצת טיפים והסברים על סוגי החיפוי הקיימים ביום בשוק.

קרא עוד
חיפוי קירות - כל סוגי החומרים ועבודות החיפוי לבית

חיפוי קירות - כל סוגי החומרים ועבודות החיפוי לבית

יש כיום מגוון כמעט אינסופי של אפשרויות לעיצוב קירות ולחיפוי שלהם. המאמר שלפניכם יעשה סדר כדי שתוכלו לדעת - איזה חיפויים קיימים בשוק, מהם הטרנדים הבולטים כיום וכיצד תוכלו ליישם אותם בבית הפרטי שלכם.

קרא עוד