23

ספקי שירות בתחום תיקון מכונות כביסה

כיצד לתחזק מכונת כביסה

במאמר יוסבר על תחזוקת מכונות כביסה - מה הפעולות שיסייעו לשמר את תוצאות הכביסה האיכותית לשנים רבות.

תחזוקת מכונת כביסה

אחזקה נכונה של מכונת כביסה היא גורם מכריע לשימור אורך חייה. טיפולים תקופתיים במכונה ושימוש בחומרי ניקוי מתאימים, ישפיעו באופן משמעותי על תפקודה של מכונת כביסה, וכן על איכות תוצאות הכביסה המתקבלת. במאמר שלפניכם, נסקור מספר אפשרויות של אחזקת מכונות כביסה, אשר יסייעו לכם לשמר את איכות הכביסה של המכונה שלכם, ולהאריך באופן משמעותי את אורך חייה ותפקודה התקין של מכונת כביסה המצויה ברשותכם.

כיצד מכבסים נכון?

ישנם מספר כללים בסיסיים בהפעלה של מכונות כביסה אשר יסייעו להאריך את חייה של כל מכונת כביסה, ולשמר את תוצאות הכביסה האיכותית לאורך שנים ארוכות. לפניכם, מספר טיפים אשר יסייעו בכך:

הקפידו על ריקון הכיסים לפני הכנסת הכביסה המלוכלכת אל מכונת כביסה. מטבעות, סיכות, ניירות מקופלים וכל דבר אחר הנמצא בכיסים פוגע באיכות הכביסה ובעיקר – עשוי לגרום לקלקול המכונה אם וכאשר אחד מעצמים אלו יפלו אל מכונת הכביסה וישתלשלו אל המנגנונים החשמליים והמכאניים של המכונה.

הזינו כביסה רק על פי קיבולת המכונה! דחיסת יתר של מכונות כביסה לא בלבד ופוגעת בה לטווח הרחוק, אלא מונעת מהמכונה לפעול כראוי. קיבולת מכונת הכביסה הנקבעת על ידי היצרן קובעת גם את כמות המים המוזנים אל המכונה – כך שכאשר אנו מזינים כמות רבה מדי של בגדים אל מכונת כביסה, לרוב לא יספיקו המים והסבון להגיע אל כל הבגדים, ואנו נמצא עצמנו עם מכונת כביסה מקולקלת – ובגדים לא נקיים.

כאשר המכונה מסיימת את עבודתה, הקפידו לסגור את הברז המים, נתקו את המכונה משקע החשמל, פתחו את הדלת המכונה ותנו לה להתאוור, וכדי שבנוסף המנוע יתקרר. טיפ חשוב לאלו עם המגדלים חתולים בבית. חתולים ידועים בסקרנותם, ובחיפושים אחרי מקומות להתחבא בהם. לכן כאשר באים להפעיל את המכונה שוב, בדקו שהחתול הביתי שלכם לא מצא בא מפלט.

בצעו ניקיון יסודי אחת לתקופה. המים והלכלוך, עובש ופטריות נוספות מצטברות על האזורים השונים של מכונת כביסה, ולרוב באזורי טבעות הגומי והשסתומים. הקפידו לבצע ניקוי תקופתי של מכונות כביסה שלכם לפחות אחת לחודש, תוך שימוש בחומרים מסירי אבנית ומסירי עובש. ריבוי לכלוך ועובש על פתחי המכונה יגרור פגיעה בתפקוד המכונה, ולאורך זמן אף יפגע במערכות החשמליות העדינות המשולבות בה.

המים הקשים הם אוייב מר למכונות כביסה. ובעיקר המים בישראל אשר עשירים בסידן אשר הופך במשך הזמן לאבנית. הדבר האופטימלי הוא להשתמש במים נקיים, רק שהם לא ממש בנמצא. מה שאפשר לעשות הוא להשתמש במסירי אבנית יעודיים פעם בשלושה חודשים. חשוב מאוד לקרוא את הוראות היצרן המכונה לגבי השימוש באבנית. שיטה נוספת היא להשתמש בתוספים המרככים את האבנית. השיטה הנחשבת הטובה ביותר, היא להתקין מונע אבנית בין הברז לבין הצינור הנכנס למכונה כדי לסנן את המים. את המתקן אפשר להשיג בחנויות לחומרי בניין.

אלו שלושת העיקרים המובילים בתחזוקה וטיפול נכון במכונות הכביסה. הקפידו על שלושה כללים אלו ומובטחת לכם כביסה נקייה לאורך שנים ארוכות של שימוש.

זכרו, כי לא משנה עד כמה שילמת יקר עבור מכונת כביסה מבית יצרן מוביל – שימוש לקוי במכונות הכביסה יוביל לקלקול במכונה!

23

ספקי שירות בתחום תיקון מכונות כביסה

מצא בעל מקצוע

טכנאי מכונות כביסה מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

כשמכונת כביסה מתקלקלת מה עדיף - להזמין טכנאי או לרכוש את החלק עצמאי ולתקן לבד?

כשמכונת כביסה מתקלקלת מה עדיף - להזמין טכנאי או לרכוש את החלק עצמאי ולתקן לבד?

המאמר יעסוק בשאלה האם כשמכונת כביסה מתקלקלת כדאי להזמין טכנאי או שלנסות לקנות חלקי חילוף באופן עצמאי ולתקן לבד.

קרא עוד
מה מאפיין מכונת כביסה תוצרת

מה מאפיין מכונת כביסה תוצרת "בקו"?

במאמר יוסבר על חברת "בקו" הבריטית, מה מאפיין מכונות כביסה מתוצרתה, מהן התקלות האופייניות להן, וכיצד לתקן.

קרא עוד
מה מאפיין מכונת כביסה תוצרת

מה מאפיין מכונת כביסה תוצרת "קריסטל"?

במאמר יוסבר על חברת קריסטל, ומה מאפיין את מכונות כביסה מהתוצרת שלה.

קרא עוד
10 תקלות נפוצות במכונות כביסה

10 תקלות נפוצות במכונות כביסה

במאמר יוצגו תקלות מכאניות נפוצות במכונות כביסה, כיצד לפתור אותן ומתי עלינו להזמין טכנאי מכונות כביסה מוסמך.

קרא עוד