23

ספקי שירות בתחום תיקון מכונות כביסה

מה מאפיין מכונת כביסה תוצרת "בקו"?

במאמר יוסבר על חברת "בקו" הבריטית, מה מאפיין מכונות כביסה מתוצרתה, מהן התקלות האופייניות להן, וכיצד לתקן.

תיקון מכונת כביסה בקו

מוצרי חברת בקו (Beko) אינם מוכרים בישראל כמו מוצריהן של חברות אחרות. חברת בקו היא יצרנית בריטית של מוצרי חשמל לבית – מקררים, מקפיאים, מכונות כביסה וייבוש, תנורים, כיריים ועוד. בישראל מוכרים בעיקר מוצריהן של החברות הגרמניות המובילות (בוש, סימנס, AEG), מוצרי החברות היפניות (שארפ, טושיבה) והקוריאניות (סמסונג, LG), מעט מוצרים אמריקאיים (אמנה, ווסטינגהאוז), ישראליים (תדיראן, קריסטל), ומעט מוצרים בריטיים. בבריטניה הגדולה המצב שונה מעיקרו, ומוצרי בקו המיוצרים בבריטניה נמנים עם השורה הראשונה של מוצרים "לבנים" לבית ולמטבח.

דגמי בקו

מכונת כביסה בקו מתוצרת החברת הבריטית "בקו" מציעה לצרכן הישראלי שפע תכונות במבחר דגמים: החל ממכונה קומפקטית בקיבולת 5 ק"ג ועד מכונה משפחתית גדולה במיוחד בקיבולת 9 ק"ג; החל ממהירות סחיטה נמוכה במיוחד (400 סיבובים לדקה) לאריגים עדינים וכלה במהירות הגבוהה ביותר בשוק – 1600 סיבובים לדקה, מהירות שמוציאה מהמכונה כביסה יבשה כמעט לחלוטין (תכונה חשובה מאוד בבריטניה בעלת האקלים הלח והקר); מבחר מיוחד של צבעים – מכונת כביסה בקו מסופקת בצבעים לבן, כסף ושחור; ולא פחות חשוב, מכונת כביסה בקו מיישמת טכנולוגיות של בקרה אלקטרונית שחוסכות זמן ואנרגיה ומאפשרות לבצע מחזורי כביסה קצרים וחסכוניים במיוחד.

מבחר הדגמים ומבחר התכונות עשו את מכונת כביסה בקו למוצר פופולרי במיוחד בכל רחבי בריטניה, ועתה מיובא מבחר הדגמים של המוצרים האלה גם לישראל ומשווק באמצעות חברת ברימאג. ברימאג, חברה ותיקה שמייבאת לישראל מבחר גדול של מוצרים מעולים לבית ולמטבח מתוצרת מיטב היצרנים בעולם, הוסיפה את חברת בקו הבריטית לרשימת היצרנים המומלצים שלה מתוך הבנה, שהשוק הישראלי פתוח ומוכן לקבל את מוצרי האיכות האלה. ואכן, מכונת כביסה בקו נעשתה תוך זמן קצר למוצר מבוקש, הן תודות לקשת הדגמים והמחירים שמתאימים לכל משפחה, הן תודות לאופציות החיסכון היוצאות דופן והן תודות למוניטין המצוינים של איכות ושירות באמצעות חברת ברימאג.

תיקון ותחזוקה

לחברת ברימאג סניפי שירות כמעט בכל מקום בארץ, ולכן תיקון מכונת כביסה בקו הוא עניין שבשגרה, כמו תיקונה של כל מכונת כביסה אחרת – כמובן, אם מתעורר הצורך בכך. תיקון מכונת כביסה בקו איננו דבר שקורה בכל יום, משום שמוצרי בקו בנויים לעבודה קשה ומאומצת במשך שנים רבות ללא תקלות. תיקון מכונת כביסה בקו נמצא "אמיתי" במקרים נדירים בלבד; ברוב המקרים, תיקון מכונת כביסה בקו הוא בעצם תיקון או סידור של סביבת המכונה – אספקת המים, אספקת החשמל, צינור הניקוז, החלפת פילטר סתום, או אפילו רק הדרכה של הלקוח בתפעול נכון של המכונה.

תיקון מכונת כביסה בקו שנמצאת באחריות יש לבצע אך ורק באמצעות סניפי השירות של ברימאג, וזאת במטרה לשמר בתוקף את אחריות היצרן והיבואן.לאחר סיום תקופת האחריות, לקוח שזקוק לשירות יכול כמובן להזמין טכנאי כראות עיניו, אך טוב יעשה אם יבחר את הטכנאי הזה בקפידה ויוודא מעל לכל ספק כי הטכנאי מיומן, מנוסה, מכיר את מוצרי בקו ומסוגל לתקנם באמצעות חלפים מתאימים בלבד. "קיצורי דרך" בביצוע תיקון מכונת כביסה בקו או ניסיונות לחסוך כסף באמצעות תיקון זול עלולים להיות יקרים מאוד בסופו של דבר, ומומלץ מאוד להימנע מהם.

23

ספקי שירות בתחום תיקון מכונות כביסה

מצא בעל מקצוע

טכנאי מכונות כביסה מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

כיצד לתחזק מכונת כביסה

כיצד לתחזק מכונת כביסה

במאמר יוסבר על תחזוקת מכונות כביסה - מה הפעולות שיסייעו לשמר את תוצאות הכביסה האיכותית לשנים רבות.

קרא עוד
כשמכונת כביסה מתקלקלת מה עדיף - להזמין טכנאי או לרכוש את החלק עצמאי ולתקן לבד?

כשמכונת כביסה מתקלקלת מה עדיף - להזמין טכנאי או לרכוש את החלק עצמאי ולתקן לבד?

המאמר יעסוק בשאלה האם כשמכונת כביסה מתקלקלת כדאי להזמין טכנאי או שלנסות לקנות חלקי חילוף באופן עצמאי ולתקן לבד.

קרא עוד
מה מאפיין מכונת כביסה תוצרת

מה מאפיין מכונת כביסה תוצרת "קריסטל"?

במאמר יוסבר על חברת קריסטל, ומה מאפיין את מכונות כביסה מהתוצרת שלה.

קרא עוד
10 תקלות נפוצות במכונות כביסה

10 תקלות נפוצות במכונות כביסה

במאמר יוצגו תקלות מכאניות נפוצות במכונות כביסה, כיצד לפתור אותן ומתי עלינו להזמין טכנאי מכונות כביסה מוסמך.

קרא עוד