23

ספקי שירות בתחום תיקון מכונות כביסה

כל המידע על רכישת מכונת כביסה

במאמר יובאו טיפים ועצות לקנייה חכמה של מכונת כביסה נכונה עבור ביתכם.

כל המידע על רכישת מכונת כביסה

החלטתם להחליף מכונת כביסה ולהתחדש באחת חדשה? כאן תוכלו למצוא כמה עצות שיסייעו לכם בבחירת מכונת כביסה נכונה עבורכם ועבור ביתכם.

מיקום

לפני שרוכשים מכונת כביסה חשוב להחליט היכן למקם אותה, ולמדוד שהשטח אכן מתאים לדגם אותו תבחרו. כשמודדים מכונת כביסה יש לבדוק האם יש מקום לפתיחת דלת המכונה, האם ישנם חיבורים לברז, נקודת חיבור חשמל ואפשרות לניקוז. עוד פרמטר שעשוי להשפיע על שטח אכסון המכונה הוא סוג הפתח. מכונת כביסה בעלת פתח עליון, לא תאפשר הנחה של מייבש כביסה מעל, מה שהיה יכול לחסוך במקום, והיא בדרך כלל בעלות נפח קטן יחסית. לעומת זאת, מכונת כביסה בעלת פתח קדמי גדולה יותר בנפחה, ומאפשרת הנחה של מייבש כביסה מעליה.

קיבולת

דבר נוסף שרצוי לבדוק הוא קיבולת המכונה. הקיבולת מתייחסת בדרך כלל למשקל הכביסה שניתן לכבס בפעם אחת, אך כדאי להתחשב גם בנפח התוף, שיכול לאפשר כיבוס של מספר רב יותר של פריטים. הגודל בו תבחרו יהיה תלוי בצרכים שלכם: קיבולת של 5-6 ק"ג תוכל להספיק ליחידים או משפחות קטנות, וקיבולת של 7-10 ק"ג למשפחות גדולות.

פונקציות מגוונות

כל מכונת כביסה מציעה פונקציות שונות לכביסה, אבל בכולן יש כמה תוכניות בסיסיות כגון: כביסה בהרתחה לבגדים מלוכלכים במיוחד, כביסה עם סחיטה חלשה לבגדים עדינים וכו'. במכונות המשוכללות יותר תוכלו למצוא מערכות בקרה למכונות כביסה, אשר יאפשר לכם קביעה ידנית של תוכניות לפי צרכיכם האישיים, או תוכניות קבועות מראש. כמובן שאם אין לכם צורך בתכנית ייחודית כלשהי - אין סיבה שתרכשו מכונת כביסה שכזו.

חיסכון באנרגיה

למען הסביבה, ולמען הכיס שלכם - כדאי להשקיע במכונת כביסה חסכונית באנרגיה, שלא תבזבז הרבה חשמל ומים. ייתכן והן יהיו קצת יותר יקרות, אך תוכלו לראות את ההפרש כאשר תקבלו את חשבון המים והחשמל שלכם. ואיך תדעו איזו מכונת כביסה בזבזנית באנרגיה ואיזו לא? פשוט מאוד- הבזבזניות מסומנות באות G, ואילו החסכוניות באות A. הסימון אינו מתייחס לבזבוז המים, אך ניתן לחסוך במים בעזרת התאמה של כמות המים לכמות הבגדים באמצעות שקילה אוטומטית, או בעזרת לחיצה על כפתור ה"חצי כמות" שמצוי בכל מכונה.

מנגנוני הגנה ובטיחות

אם אתם רוצים שמכונת הכביסה שלכם תשרוד לאורך זמן, וודאו כי קיימים מנגנונים שונים, אשר יגנו עליה ועל ביתכם - מערכת למניעת הצפה, בולמי זעזועים ומנגנון נעילה לדלת. כמו כן, מכונה אשר הדוד שלה עשוי מפוליפרופילן אל חלד היא עדיפה, כדי למנוע החלדה של המכונה. על מנת שלא תהיו חסרי אונים במקרה של תקלה במכונה - וודאו שיש למכונת הכביסה שלכם אחריות.

מותגים מובילים

Bosch
מותג זה מוביל בתחום, אשר מאופיין במיוחד בכך שמכונות הכביסה שלו חסכוניות במים ובחשמל. בנוסף, המכונות מאוד ידידותיות למשתמש ומתקדמות טכנולוגית. הבעיה היא בחלקים הפנימיים, אשר עשויים בדרך כלל מפלסטיק ונוטים להתבלות מהר.
Siemen
זהו מותג אשר מיובא ע"י חברת BSH אשר אחראית גם למותג Bosch. לכן, מוצרי שתי החברות חולקים מאפיינים דומים - משום שהן בעלות כמעט אותם חלקים פנימיים, גם הן נוטות להתבלות מהר. עם זאת, מכונות הכביסה של סימנס מתהדרות בחידושים טכנולוגים ובעיצוב ומכשור מודרני ומתוחכם, שאף מכונת כביסה אחרת לא מציעה.
Crystal
מכונות הכביסה מבית קריסטל מאובזרות במנגנונים שונים - כגון לחצן הנעילה מפני ילדים - אשר זכו בפרסים על המצאת פטנטים, אך רבות מדווח כי המכונה מתחילה להשמיע רעשים ולחרוק לאחר זמן מה של שימוש.
AEG
חברה זו מציעה מכונות כביסה אמינות ובטוחות, אשר מקנות אפשרויות רבות להגנה על המכונה והבית. חסרונות החברה משתנים בהתאם לדגם, ולכן כדאי שתבדקו נקודתית אם אתם שוקלים לקנות מכונת כביסה מסוג זה.

23

ספקי שירות בתחום תיקון מכונות כביסה

מצא בעל מקצוע

טכנאי מכונות כביסה מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

מה מאפיין מכונת כביסה תוצרת AEG?

מה מאפיין מכונת כביסה תוצרת AEG?

במאמר יוסבר על חברת "AEG" , מה מאפיין מכונות כביסה מתוצרתה, מהן התקלות האופייניות להן, וכיצד לתקן.

קרא עוד