18

ספקי שירות בתחום תיקון מייבש כביסה

המדריך לאחזקת מייבש כביסה - תחזוקת מייבשי כביסה לאורך זמן

במאמר יוסבר כיצד לתחזק מייבש כביסה ולשמור שלא יתקלקל ויאריך ימים.

המדריך לאחזקת מייבש כביסה

מייבש כביסה הוא אינו מוצר זול והשימוש בו הכרחי למשפחות בגודל בינוני או במשפחות גדולות, שיש בהן חיילים או סטודנטים שמגיעים עם כביסה רבה, וכמובן לכולם בימי החורף. דווקא בשל העובדה כי מייבש כביסה הוא רכישה יקרה, כדאי מאוד לדעת להשתמש בו בתבונה ולשמור עליו כדי שיאריך ימים.
מייבשי כביסה מכילים צינור אוורור–אותו צינור אוורור נוטה לאסוף בתוכו סיבי בד ושאריות מהבגדים. כדי למנוע נזק לצינור האוורור, מומלץ לנקות אותו לפחות פעם בשנה. ואם אתם משתמשים במייבש הרבה, עדיף אפילו לנקות את צינור האוורור פעמיים בשנה.
את שאריות סיבי הבד יש לאסוף ולזרוק לפח, וודאי שלא לדחוף אותם פנימה לתוך המייבש או המאוורר.
כי ניתן כך אפילו לקלקל מייבש כביסה תקין.

ניקוי התוף הפנימי של מייבש כביסה

גם בתוף הפנימי של מייבש הכביסה יש לטפל. שאריות הסיבים מהבגדים נפרדים מהבגדים ונתפסים בפילטר שמיועד ללכוד את סיבי הבגדים. אבל חלקם לא מגיעים לפילטר ומצטברים בתוך תוף מייבש הכביסה. גם לגבי תוף המייבש יש לבדוק פעם בחצי שנה אם הצטברו בתוכו סיבים מהבגדים ולאסוף אותם, וזאת כדי למנוע תקלות במייבש כביסה.

חשיבות ניקוי הפילטר בתוך מייבש הכביסה

אבל אין ספק כי הניקוי התורם ביותר למשימת תחזוקת מייבש כביסה הוא ניקוי הפילטר, המסנן של המייבש. את הפילטר הזה יש להקפיד ולנקות לאחר כל הפעלה של מייבש הכביסה. יש להחליף את הפילטר אם הוא קרוע או שבור, ויש לנקות אותו עם מים וסבון אם הוא סתום ממרכך כביסה. חשוב שהפילטר יהיה תמיד שלם ונקי לפני כל הפעלה והפעלה של מייבש הכביסה.
מתחת לפילטר יש פתח שעליו יושב הפילטר, כדאי בעזרת שואב אבק לנקות מפתח זה שאריות סיבים של בגדים כדי שהפתח בו יושב לא ייסתם מסיבים. שואב האבק מנקה את תושבת הפילטר ושומרת אותה פתוחה

חשיבותה הרבה של אחזקה נכונה של מיבש הכביסה

חשוב מאוד להקפיד על נוהלי אחזקה ושימור אלה של מייבש הכביסה, וזאת מכיוון שרוב התקלות של מייבשי הכביסה המגיעות אל אנשי מקצוע נובעים מתחזוקת מייבש כביסה לקויה. חשוב שתדעו שאם לא תבצעו את הניקוי הקבוע של הפילטר, ותשכחו לנקות את שאר החלקים מפעם לפעם סיבי הבגדים יצטברו ויצטברו עד שהמייבש ייסתם ויפסיק לעבוד.
מיבש כביסה סתום הוא מיבש כביסה מקולקל - כאשר מזניחים את ניקוי מיבש הכביסה, והוא מתמלא בסיבים מגיע שלב שכבר אי אפשר לנקות את המייבש לבד ותהיו חייבים לקחת אותו לתיקון אצל איש מקצוע, מה שיעלה לכם בזמן וגם בכסף רב, ולכן כדאי ומומלץ להקפיד על נהלי האחזקה הנכונים של כל מייבש כביסה כדי לאפשר לו לעבוד טוב, כדי שיוכל לשרת אתכם נאמנה לאורך שנים רבות.
הטיפ האחרון הוא לגבי מיקום המייבש. אופן פעולתו של תהליך ייבוש הכביסה הוא על ידי הזרמת אוויר חם, שכאשר הוא בא במגע עם הכביסה הלחה, הוא הופך לאדים, שלאחר מכן הופכים למים שאצל חלק מהמייבשים יוצאים בעזרת צינור פליטה דרך מערכת הביוב, ואצל דגמים אחרים יוצאים דרך אל פתח ניקוז אותו צריך לרוקן כאשר הוא מתמלא. לכן חשוב מאוד למקם את המייבש במקום מרווח ולא במקום צר כדי שפעולת הפליטה תתרחש בצורה תקינה .

18

ספקי שירות בתחום תיקון מייבש כביסה

מצא בעל מקצוע

טכנאי מייבשי כביסה מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים