23

ספקי שירות בתחום ריצוף וחיפוי

מה מאפיין חיפוי של בתים באבן, ואילו סוגי אבנים לחיפוי נפוצים לשימוש?

במאמר יוסבר על חיפוי בתים באריחי אבן. מהם יתרונותיה של השיטה מהם חסרונותיה ואילו סוגי אבנים לחיפוי נפוצים לשימוש.

כל מה שחשוב לדעת על חיפוי אבן

לחיפוי אבן יתרונות רבים לאזורי פנים וחוץ. חיפוי של אבן איכותית עוזר בבידוד השפעות מזג האוויר, מהווה שכבת הגנה נוספת מבלאי ומשמש ככלי דקורטיבי משמעותי.

סוגי אבנים לחיפוי

תאמינו או לא אך קיימות אבני חיפוי רבות ומגוונות מלבד האבן הירושלמית המוכרת. אבני הכורכר הן אבני החול הפופולריות ביותר בישראל אך צבען דוהה עם השנים. להשגת מראה דמוי שיש תתאים אבן האבו חלילה. על מנת ליצור חיפוי בצבעים שונים עם עיטורים טבעיים ניתן להשתמש באבן העצמון, אחת האבנים העמידות ביותר שצבעיה צהוב-ירוק, אבן קבטיה, אבן ההוליסטון בעלת הגוון הלבן המשמשת לחיפוי אזורים פנימיים וחיצוניים ועוד. להשגת מראה וינטג'י מיושן אפשר להשתמש באבני פירוק המגיעות מכל קצוות עולם ממבנים הרוסים או כאלה ששופצו, והרשימה עוד ארוכה.

איך בוחרים את סוג האבן המתאים?

ראשית, צריך להבדיל בין חיפוי חוץ לפנים, על מנת לדעת איזה אבן תהווה חיפוי יעיל יותר מול תנאי הסביבה. הבדלה בין פנים לחוץ מאפשרת לקבוע איזה אבן תתרום גם לפן הדקורטיבי. במידה ומדובר בחיפוי פנים, חשוב לקחת בחשבון את שאר החלל ולהתחשב בו מבחינת התאמת החיפוי לעיצוב הכללי הכולל גם ריהוט, צבעי קירות ושאר אלמנטים. גודל היחידה של האבן והטקסטורה שלה גם כן ישפיעו על האפקט הדקורטיבי שייווצר.

טיפים חשובים

קחו בחשבון שבעת הזמנת אבני החיפוי, כדאי להזמין מעט יותר מהנדרש, על מנת שניתן יהיה להשתמש ברזרבות במקרה של תקלות או אי התאמה. בדקו שהחברה שאתם מתנהלים מולה אמינה ומנוסה, בצעו תחקיר רשת וקראו משובים והמלצות. מוניטין הספק והחברה המתקינה חשוב מאוד בנושא החיפוי מכיוון שאבן שאינה איכותית לא תיצור בידוד תקין, תהיה חשופה במהירות לנזקי הסביבה, תשחק ותאבד מצבעה. התייעצו עם אנשי מקצוע ומומחים ואל תיקחו פרויקט כזה על עצמכם. חברה מנוסה ומקצועית תהיה כזו שמבצעת תהליך יסודי, מתרשמת משטח מהמבנה, מבצעת מדידות ומספקת הצעות מחיר מנומקות.

23

ספקי שירות בתחום ריצוף וחיפוי

מצא בעל מקצוע

רצפים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

חיפוי שיש – כל המידע והטיפים לחיפוי קיר שיש

חיפוי שיש – כל המידע והטיפים לחיפוי קיר שיש

בכל מקום שיש בו חיפוי שיש, הוא תמיד נראה זוהר ואלגנטי. כיצד נוצרים אריחי חיפוי שיש? היכן רצוי ליישם אותם כחיפוי? מה היתרונות שלהם ומה העלות? אנחנו כאן כדי לענות לכם על כל השאלות.

קרא עוד
חיפוי בריקים – כשההיסטוריה וההווה נפגשים

חיפוי בריקים – כשההיסטוריה וההווה נפגשים

בריקים הם אחד מסוגי החיפוי היפים ביותר שמשלבים יחד כמעט את כל התכונות שתבקשו. הם גם חזקים ועמידים מצד אחד, ומאידך יפיפיים וקשה מאוד להתעלם מהנוכחות שלהם.

קרא עוד
חיפוי קירות מטבח – כשיעילות ויופי נפגשים

חיפוי קירות מטבח – כשיעילות ויופי נפגשים

בחירת אריחים למטבח שלכם היא משימה חשובה מאין כמותה, בין אם אתם מתכננים מטבח חדש או משפצים את המטבח הקיים. אז אילו אריחים לבחור כשמדובר על חיפוי קיר מטבח? מה הולך כיום? עלויות? טיפים? על כל אלה ועוד במאמר שלפניכם.

קרא עוד
חיפוי קירות אמבטיה – סוגים, גדלים, צבעים ודוגמאות

חיפוי קירות אמבטיה – סוגים, גדלים, צבעים ודוגמאות

היצע האריחים לחיפוי קירות שקיים היום בשוק הוא עצום, ועל מנת שלא תתבלבלו ממנו, ננסה לתת לכם במאמר זה הסברים ומידע שיסייע לכם לבחור את האריחים הנכונים לסביבה הרטובה של חדר האמבטיה.

קרא עוד
חיפוי לקירות הבית מתחיל ב - חיפוי קרמיקה

חיפוי לקירות הבית מתחיל ב - חיפוי קרמיקה

מטרתו של מאמר זה היא לעזור לכם להכיר קצת יותר את אריחי חיפוי קרמיקה ואת הפוטנציאל הטמון בהם ולסייע לכם לקבל את ההחלטה לבחור בהם, ללא היסוס.

קרא עוד
חיפוי קירות פנים – אריחים מכל הסוגים וכל המינים

חיפוי קירות פנים – אריחים מכל הסוגים וכל המינים

חיברנו עבורכם מעין מדריך קצר שיסביר לכם קצת יותר על כל סוגי חפויי הבית ויעזור לכם לבחור את האריחים המתאימים לחיפוי קירות פנים בחלל בבית.

קרא עוד
חיפוי קירות - סטייל, צבעים, דוגמאות ועלויות

חיפוי קירות - סטייל, צבעים, דוגמאות ועלויות

הבחירה בסוג חומר הגלם ממנו יותקן החיפוי על קירות הבית משמעותית ביותר ובמאמר זה ננסה לעזור לכם לקבל אותה ולתת קצת טיפים והסברים על סוגי החיפוי הקיימים ביום בשוק.

קרא עוד
חיפוי קירות גרניט פורצלן  – החיפוי המושלם לקירות

חיפוי קירות גרניט פורצלן – החיפוי המושלם לקירות

בתחום אריחי החיפוי, המלך הבלתי מעורער הוא חיפוי קירות גרניט פורצלן. למה דווקא הוא? כיצד הוא מיוצר? לאיזה אזורים בבית הוא מתאים? על שאלות אלה ועל אחרות תוכלו למצוא מענה במאמר זה.

קרא עוד