20

ספקי שירות בתחום תיקון תנורים

אילו פונקציות חשוב שיהיו בתנורי אפיה משולבים לבית?

במאמר יפורט אילו פונקציות חיוניות שיהיו בתנור אפייה משולב לבית (טורבו, מערכת פיזור חום, גריל, מנגנון ניקוי עצמי).

תנורי אפייה - תנורי אפייה משולבים

תנור אפייה הוא המצאה חדשה למדיי ועד לפני עשרים או שלושים שנים רק למשפחות מבוססות במיוחד היה תנור אפייה משלהן. מרגע שתנורי אפייה נכנסו למרבית הבתים בישראל, מעטות הן מנהלות (או מנהלי) משק הבית אשר יסכימו להיכנס למטבח ללא מכשיר חשמלי מסוג זה.

תנורי אפייה משולבים הם מוצרים גנריים למדיי אשר ברוב המקרים לא מכילים פונקציות מיוחדות, אולם העדרה של אחת מהפונקציות החשובות עשוי לפגום בהנאה שתפיקו מתנור משולב זה או אחר. מה חשוב שיהיה בתנור הבא שלכם? כל התשובות במאמר הבא:

החשובות עשוי לפגום בהנאה שתפיקו מתנור משולב זה או אחר. מה חשוב שיהיה בתנור הבא שלכם? כל התשובות במאמר הבא:


מגדש טורבו -

תבשילים מסויימים זקוקים ל"מכת חום" חזקה על מנת לקבל את הטעם המיוחד המאפיין אותם, ומכת חום זו יכולה להופיע רק בעזרת מגדש טורבו חזק ואיכותי. מדובר בגוף חימום בעל הספק גבוה במיוחד אשר מקרין חום אחיד על אזור מסויים בתוך תנור האפייה. זהו כלי רב עוצמתי שכל בשלן או בשלנית מקצועיים פשוט לא יכולים בלעדיו.

מערכת לפיזור חום -

אין דבר מתסכל יותר עבור מי שעמל שעות ארוכות במטבח מאשר מאפה שיצא מוכן בחלקו. תנור אפייה שאינו מכיל מערכת לפיזור אחיד של חום עשוי להביא אתכם לתוצאה עגומה זו. כאשר החום לא מתפזר בצורה אחידה - המאפה עשוי להישרף בחלקו האחד ולהיות נא בחלקו – במילים אחרות: דינו יהיה פשוט להיזרק, אחר כבוד, לפח הזבל, וחבל!

גריל -

מבער גריל משמש לצליית נתחי בשר קטנים או להשחמת מאפים לפני הגשתם. הפעלת הגריל תהיה חיונית להכנת עוף פריך, תפוחי אדמה, ולקלייה. הגריל מפזר חום בדרגה גבוהה, אולם יחד עם זאת – אינו מנקז את החום לעבר נקודה ספציפית בתוך תנור האפייה, באופן שעלול לגרום למאפה להישרף. הגריל צולה את החלק העליון או החיצוני של המאפה.

מנגנון ל"ניקוי עצמי" -

דינו של תנור אפייה ללא מנגנון לניקוי עצמי הוא להסריח ולעמוד במטבח כאבן שאין לה הופכין. כמעט כל תנור אפייה מכיל אין ספור חרכים וחריצים דקים וקשים מאוד לניקוי. השומן, חודר בקלות אל החריצים והוצאתו משם היא משימה קשה שמצריכה הרבה מאוד זמן פנוי וכמויות גדולות של חומצה מיוחדת להמסת שומנים. תנורים משולבים המכילים מנגנון לניקוי עצמי יחסכו מכם את הטרחה המיותרת, ימיסו את השומן וינקזו אותו אל תחתית התנור כך שיהיה קל מאוד לנקות אותו.

המאמר מובא באדיבות: חנות למוצרי חשמל אלקטרו שופ

20

ספקי שירות בתחום תיקון תנורים

מצא בעל מקצוע

טכנאי תנורים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

כיצד עלינו לפעול כשמוצר חשמלי התקלקל?

כיצד עלינו לפעול כשמוצר חשמלי התקלקל?

במאמר יוצגו הגורמים שיש לקחת בחשבון בעת תיקון מוצר חשמלי שהתקלקל, ובאילו דרכי פעולה יש לנקוט במצב שכזה.

קרא עוד