17

ספקי שירות בתחום תיקון מקררים

מה מאפיין מקרר תוצרת "אמקור"?

במאמר יוסבר על חברת "אמקור", מה מאפיין את המקררים שהיא מייצרת, מהם סוגי התקלות הנפוצות במקררים ודרכי הטיפול בהן.

טיפול ותחזוקה במקררי אמקור

המקרר הוא עמוד התווך במטבח, מוצר בסיסי ומשמעותי מעין כמוהו שלא תמיד זוכה לטיפול מסור. חשוב לדאוג לתחזוקה וטיפול נכון, יחד עם הקדשת תשומת לב להוראות היצרן.

תחזוקה וניקיון

ניקוי מקררי אמקור מתחיל בניתוקו מהחשמל. בעת ניקוי המקרר לא ניתן להשתמש בכל סוגי חומרי הניקוי. על מנת לוודא שלא תגרמו נזק לחלקי המוצר, בדקו מול היצרן/ספק אילו חומרי ניקוי נכונים לשימוש. על מנת לשמור על אטימת הדלתות, רצוי לנקות גם את אטמי הגומי והמשטחים איתם הם באים במגע, על מנת למנוע היווצרות קרעים והצטברות לכלוך שישבש את האטימה. כל חלקי המקרר ניתנים לשטיפה במטלית לחה ומי סבון.

טמפרטורה נכונה

על מנת לשמור על טמפרטורה תקינה במקרר ולמנוע ממוצרים להתקלקל, חשוב לדאוג שהמוצרים בתוכו לא ישבשו את אטימת הדלת. במידה והמוצרים קופאים ומתקלקלים, חשוב לוודא כי וויסות הקור מתאים וכמו כן לבדוק האם הפתח ממנו יוצא האוויר חסום באיזשהו אופן. בתא הקירור ובתא ההקפאה קיימים ווסתים השולטים ברמת הטמפרטורה, וודאו כי הם מכוונים לפי הגדרות היצרן המומלצות. בנוסף, חשוב להציב את המקרר במקום מאוורר, שלא יהיה צמוד לקיר או לגוף אחר, על מנת שהחום שהוא פולט ישתחרר.

חשמל ותאורה

במידה ונשרפה נורת התאורה במקרר, לרוב גוף התאורה ניתן לפירוק. אפשר לקחת את הנורה השרופה לחנות מוצרי החשמל על מנת לרכוש נורה מתאימה. בחלק מהדגמים, פירוק גופי תאורה מסוימים יצריך איש מקצוע. במידה והתאורה לא עובדת, לפני הזעקת טכנאי, כדאי לבדוק את חיווי המפסקים במקרר. על מנת לחסוך בצריכת החשמל מומלץ לצנן אוכל לפני הכנסתו למקרר ולוודא שהמקרר לא נמצא בסמוך למקום חם בבית. דרך נוספת לחסוך בצריכת חשמל היא לדאוג לניקיון המעבה, חלק במקרר האחראי על פליטת החום. מעבה מלוכלך יוביל לעבודה מאומצת יותר של המוצר ולצריכה גבוהה.

17

ספקי שירות בתחום תיקון מקררים

מצא בעל מקצוע

טכנאי מקררים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

היתרונות של מקררי סמסונג וטיפולי תחזוקה מומלצים

היתרונות של מקררי סמסונג וטיפולי תחזוקה מומלצים

במאמר יוסבר מה מאפיין מקררים תוצרת "סמסונג", מהן סוגי התקלות הנפוצות, איך לטפל ואיך להימנע מהן.

קרא עוד
8 טיפים לבחירת מקרר ביתי

8 טיפים לבחירת מקרר ביתי

במאמר יוסברו השיקולים לבחירת מקרר או מקררים לבית, יוצגו יצרני מקררים שונים, יוסברו יתרונותיהם וחסרונותיהם ונבין אילו מקררים מומלצים לקנייה.

קרא עוד