18

ספקי שירות בתחום תיקון מייבש כביסה

טיפים לרכישת מייבש כביסה

במאמר יוצגו הגורמים בהם עלינו להתחשב בבחירת מייבש כביסה לבית כגון: מיקום מייבש כביסה, יצרנים ועוד.

טיפים לרכישת מייבש כביסה

מייבש כביסה הוא אופציה נוחה לאלו מכם, שלא רוצים לסמוך על התחזית ולתלות את הכביסה שלהם בחוץ, או שפשוט מעדיפים ייבוש מהיר ויעיל של בגדיהם. בחירת מייבש כביסה היא אינה עניין של מה בכך, ויש להתחשב במספר גורמים.

הטיפים:

חשבו על מיקום אידיאלי

לפניי שרוכשים מייבש כביסה, קודם כל צריך לחשוב היכן תמקמו אותו. החלל בו תניחו את המייבש אמור להספיק גם לגוף המייבש עצמו, אך גם לפתיחה נוחה של הדלת. ישנם דגמים המאפשרים החלפה של כיוון פתיחת הדלת, ותמיד אפשר גם להניח את המייבש מעל מכונת הכביסה כדי לחסוך במקום. כמו כן, שיטת ניקוז המים תעשה גם בהתאם למיקום - במידה ויש אפשרות לצינור פליטה, מומלץ להתקין אחד שכזה. ובמידה שאין, או סתם מטעמי אסתטיקה, תוכלו להשתמש בניקוז באמצעות מעבה. פרמטר נוסף במיקום מייבש כביסה הוא הקרבה לחדרי שינה. מייבשי כביסה עשויים לעיתים להרעיש, ולכן לא כדאי להצמיד את המייבש לקיר משותף, אלא אם כן תרכשו מייבש שקט במיוחד. ניתן גם להזמין ביקור טכנאי מייבש כביסה מקצועי שיבחן את המיקום המתאים ביותר להנחת המייבש.

חשבו מראש על התכונות נדרשות

  • התאימו את קיבולת המייבש לכמות האנשים והבגדים. קיבולת קטנה מדי תגרום להפעלה חוזרת ונשנית של המייבש, ואילו קיבולת גדולה מדי תגרום לבזבוז מיותר של אנרגיה.
  • משך הייבוש של הכביסה תלוי בעוצמה של אותו מייבש כביסה. זכרו שככל שהמייבש עובד עוצמה חזקה יותר, כך גם גדל הסיכוי שייגרם נזק לבגדים.
  • מייבשי הכביסה השונים מאפשרים שליטה על משך הייבוש באמצעות שני מנגנונים. הראשון הוא טיימר, אשר בו אתה קובע את משך הפעולה מראש, ואילו המנגנון השני הוא חיישנים, אשר ממוקמים בתוך המייבש וחשים את מידת הלחות של הבגדים.
  • לא כל המייבשים מאפשרים שינוי של הטמפרטורה, אך בחלק מהדגמים תתאפשר שליטה ברמות שונות, כדי שתוכלו להתאים את מידת החום לסוג הבגד.
  • אופציות נוספות שגם לא תוכלו למצוא בכל מייבש כביסה, הן לדוגמא אלו אשר ממזערות את הנזק והקמטים שנוצרים בבגדים, באמצעות הזרמת אוויר קר או שינוי כיוון סיבוב התוף.

חשבו על נוחות

חוץ מכל האופציות הטכניות בבחירת מייבש כביסה, כך חשובה גם הנוחות. הנוחות מתחילה קודם כל מהגישה אל המייבש. תוכלו לבחור מייבש כביסה בעל דלת עם כיוון משתנה או בגודל ספציפי. כמו כן, חשוב שגם הגישה אל המסננת, שצוברת את המוך, תהיה נוחה, משום שניקוי תמידי של המסננת הוא הכרחי. לפני הקנייה וודאו שכל הכפתורים והלחצנים ברורים לכם, ושאתם יודעים איך להפעיל אותם.

חיסכון ואחריות

אמנם למייבשי כביסה אין דרגות שונות של חסכון באנרגיה, אך בחירה של מייבש כביסה בעל קיבולת מתאימה וחיישני לחות יכולים לתרום לחסכון. היוועצו עם טכנאים לתיקון מייבשי כביסה, איזה מייבש כביסה הוא הכי חסכוני באנרגיה. כמו כן, וודאו שלמייבש יש אחריות למקרה שתתקלו בבעיות לאחר הקנייה.

מותגים מובילים

המותגים Boch ו- Siemens, אשר שייכים לאותו יבואן, מתהדרים בטכנולוגיות חדשות ובמראה מתוחכם, אך עם זאת החלקים הפנימיים שלהם נוטים להתבלות. ואם באמת האמינות והעמידות היא מה שחשוב לכם, אולי כדאי שתשקלו לרכוש מייבש כביסה של AEG אשר ידועים בתכונות אלו. ולאנשים אשר רוצים את המילה האחרונה בכל הקשור למנגנונים חדישים ופטנטים ייחודיים - Crystal תעשה את העבודה, במחיר של שחיקה לאחר זמן לא ארוך במיוחד. אחרון חביב הוא מייבש כביסה מבית Zanussi , אשר מאופיין בגישה נוחה ופשוטה למשתמש, אך לא תמיד שקט במיוחד.

18

ספקי שירות בתחום תיקון מייבש כביסה

מצא בעל מקצוע

טכנאי מייבשי כביסה מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים