45

ספקי שירות בתחום בניית פרגולות

סנטף לפרגולה - מחירים, סוגים וכל הטיפים החשובים

אם אכן למסקנה שאתם מעוניינים לסגור את הפרגולה, תעמדו בפני שלל אפשרויות, ביניהן תריסי הצללה, מחצלות במבוק או פוליגל. אך מאמר זה יתמקד בקירוי אחר – סנטף לפרגולה ויפרט את כל מה שצריך לדעת עליו.

סנטף לפרגולה - המדריך השלם

כל מי שיש לו פרגולה, התלבט לא פעם האם כדאי לסגור אותה לגמרי או להשאיר אותה עם משטח ההצללה המקורי שלה, שהוא פתוחה בחלקו וחשופה לאוויר. הסיבות לסגירת הפרגולה הן בעיקר הרצון ליהנות ממנה בכל מזג אוויר ובכל עונות השנה, הן כקירוי מהשמש ווהן כהגנה מהגשם.
אם אכן הגעתם למסקנה שאתם מעוניינים לסגור את הפרגולה, תעמדו בפני שלל אפשרויות, ביניהן תריסי הצללה, מחצלות במבוק או פוליגל. אך מאמר זה יתמקד בקירוי אחר – סנטף לפרגולה ויפרט את כל מה שצריך לדעת עליו.

מה זה בכלל סנטף?

לפני הכל, קצת פטריוטיות – הסנטף הוא המצאה ישראלית והוא גם מיוצר בישראל, ולכן הוא מותאם באופן מושלם לאקלים הים תיכוני שיש בארץ.
ומה זה סנטף? זהו לוח גלי העשוי פוליקרבונט, כלומר פולימר סינתטי שמיוצר בתנאי מעבדה, כלומר חומר פלסטי, איכותי במיוחד, שיש לו תכונות גמישות ואלסטיות שמאפשרות לעצב אותו בכל צורה על ידי תהליך שכולל חימום וקירור.
הסנטף קיבע את ייעודו כקירוי למבנים ארעיים וקבועים, כמו חניות, מסתורי כביסה, אזורי חוץ במסעדות ובתי קפה וכמובן עבור פרגולות, אך למעשה ניתן לעשות בו כל שימוש שיש בו איטום או בידוד, גם אם סתם מתחשק לכם להאיר את המחסן החשוך שלכם על ידי יצירת פתח תאורה טבעית.
שתי נקודות שחשוב להדגיש לגבי הסנטף – האחת, שכאשר מציינים את האורך שלו, מתייחסים גם לכיוון ירידת המים מהלוח, שהוא כמובן מקביל לגלים שלו; והשנייה, שקיים גם סנטף BH שהוא עבה וחזק יותר, ומתאים לאזורים בהם שוררים תנאי מזג אוויר קיצוניים כמו שלגים, ברד ורוחות חזקות.

סנטף - יתרונות

כפי שציינו, מדובר באחד מסוגי הקירוי האולטימטיביים עבור הפרגולה שלכם, ויש לכך מגוון סיבות:

01. הסנטף הוא חומר חזק מאוד, עד כדי כך שאינו נשבר גם תחת עומסים כבדים מאוד;

02. הוא עמיד ביותר בפני פגעי מזג האוויר;

03. יחד עם זאת, הוא גמיש מאוד, כך שיכול להתאים לכל עיצוב, גם כזה מעוגל יותר כמו של קשת;

04. סנטף לפרגולה הוא בטיחותי ביותר ועומד בסטנדרטים בינלאומיים וישראלים, אפילו של בטיחות אש;

05. אין לו כמעט בלאי והוא שומר על המראה שלו לאורך זמן;

06. הוא מתאים מאוד לאקלים הישראלי, גם לקיץ הלוהט וגם לחורף הקריר;

07. הוא מגן מפני קרינה אולטרה סגולית (UV) שנגרמת על ידי השמש ומזיקה לעור שלנו, ובו בזמן הוא מכניס פנימה, בצורה בטוחה, את האור והחמימות של קרני השמש;

08. הוא מגיע במגוון עצום של גוונים, שקיפויות ועוביים, כל שנותר הוא רק לבחור;

09. הוא קל משקל ונוח מאוד לעיבוד ולהתקנה;

10. סנטף לפרגולה הוא חומר ידידותי לסביבה ובר מיחזור;

11. ובנוסף לכל אלה הוא גם משלנו, כך שרכישה שלו תורמת לתעשיית הכחול לבן בארץ.


אז תגידו אתם, מה צריך יותר?

למה להתקין דווקא סנטף לפרגולה?

מעבר לכל היתרונות שמנינו קודם, עצם סגירת הפרגולה עם סנטף לפרגולה מאפשרת יצירה של חלל נוסף לבית שהוא מוגן ומוצל, ושיש מתקיים בו גם סינון של קרני השמש וגם מעבר אור, זאת מפני שלסנטף יש חסימה של 99.9% מקרינת ה-UV לצד שקיפות גבוהה של עד 90%.
את השטח שנוצר תוכלו לנצל לאירוח חברים ומשפחה או לסתם שהייה בחוץ בכל ימות השנה, מבלי שתנאי מזג האוויר יהוו שיקול כלשהו. כמו כן, המרחב הסגור יכול להכיל בתוכו ריהוט או מוצרי חשמל, כמו למשל מקרר או כיריים חשמליים, מבלי שייפגעו או שייגרם להם נזק כלשהו.
ודבר נוסף, תוכלו כמובן להתקין סנטף שקוף, שלא יסתיר לכם את השמים ויימזג את הפרגולה עם הטבע שסביבה, אך מצד שני תוכלו גם להתקין סנטף במגוון צבעים לבחירתכם וכך להתאים אותו ככל האפשר לעיצוב של הפרגולה.

כיצד מתקינים סנטף לפרגולה?

טרם ההתקנה חשוב לשים לב למספר דברים:


  • יש לקחת מידות בצורה מקצועית. חיתוך הלוחות צריך להתבצע ללא דופי על מנת שהם יתאימו במדויק למקום המיועד להם ויוכלו לנקז את מי הגשמים כראוי.


  • יש להשכיב את לוחות הסנטף לפרגולה כמו פירמידה, בצורה כזו שהלוחות הארוכים הם גם התחתונים ביותר, וההובלה שלהם צריכה להתקיים במנח אופקי בכדי למנוע שבירה.



  • יש לאחסן את לוחות הסנטף במקום מוצל ולא לכסות אותם בחומרים כהים שקולטים חום, אלא בחומרים מבודדים כמו קרטון או פלסטיק.



התקנת הסנטף לפרגולה צריכה להתבצע כמובן רק לאחר שהפרגולה עומדת על תילה. יש להניח את הצד שמגן מפני הקרינה האולטרה סגולית כלפי מעלה ולמקם את הלוחות כך שיהיו נגד הכיוון העיקרי של הגשם והרוח. נכון זה מצריך עבודת הכנה, אבל זה חשוב במיוחד להגנה העתידית של הפרגולה.
יש להניח את הלוחות בנוחות ובנחת, ללא דחיקה או לחיצה שלהם אחד כלפי השני או כלפי משטח ההצללה הטבעי של הפרגולה. מומלץ שהם יותקנו במרחק מה ממשטח הפרגולה ובשיפוע מינימלי של 10 מעלות בכדי לאפשר ניקוז מיטבי של מי הגשמים.
יש להקפיד על חפיפה של גל אחד לפחות בין לוח סנטף אחד לשני ולקדוח בהם אך ורק במיקומים הייעודיים לברגים. חשוב גם לנקות את האזור לפני הידוק הלוחות לפרגולה.
שימו לב! משך ההתקנה והמורכבות שלה תלויות בסוג הפרגולה שלכם, בגוגל שטח הגג שלה ובדרישות שלכם. אנו ממליצים כמובן שההתקנה תתבצע על ידי איש מקצוע מנוסה ומיומן, כדי שתוכלו להיות שקטים ורגועים שהעבודה נעשית על הצד הטוב ביותר.

סנטף לפרגולה מחיר

עלות סנטף לפרגולה עומדת על 150-200 ₪ למ"ר. תוכלו כמובן לרכוש לוחות בנפרד, אם למשל אתם רוצים להוסיף שטח לפרגולה או לתקן לוח אחד או יותר. מחיר לוח סנטף נע בין 40-50 ₪ למ"ר.
מזמינים אותכם להיכנס אל מתקני פרגולות מומלצים של אתר טוב תודה.
דבר נוסף שחשוב לדעת, האחריות שיש על סנטף אמורה להיות ארוכת טווח, אפילו של 10 שנים, פרק זמן מכובד מאוד לכל הדעות, שבו אם קורה משהו לקירוי של הפרגולה, יש מי שיעמוד מאחוריכם וידאג לתיקון שלה. אין ספק שזהו שיקול משמעותי ומהותי שנותן ניקוד רב לרכישת הסנטף.

בהצלחה!

45

ספקי שירות בתחום בניית פרגולות

מצא בעל מקצוע

מתקיני פרגולות מומלצים תל אביב

"הסנטף הוא המצאה ישראלית והוא גם מיוצר בישראל"

"סגירת הפרגולה עם סנטף לפרגולה מאפשרת יצירה של חלל נוסף לבית"

"תקנת הסנטף צריכה להתבצע כמובן רק לאחר שהפרגולה עומדת על תילה"

כתבות ומאמרים

קירוי פרגולה או כיסוי פרגולה? ברור, ולא רק נגד גשם

קירוי פרגולה או כיסוי פרגולה? ברור, ולא רק נגד גשם

במקרה של קירוי פרגולה או כיסוי קיימים לא מעט פתרונות. מאמר זה יסקור חלק מהפתרונות, יפרט את היתרונות והחסרונות שלהם וינסה לתת את כל המידע הדרוש בכדי שתוכלו לבחור את ההתאמה המיטבית לפרגולה שלכם.

קרא עוד
פרגולה למרפסת – אפשר גם בלי חצר

פרגולה למרפסת – אפשר גם בלי חצר

מאמר זה ייתן לכם את כל המידע שאתם צריכים על התקנה של פרגולה במרפסת – על היתרונות והמורכבויות, על סוגי הפרגולות למרפסת שקיימים, תהליך ההתקנה ועל המחיר. תישארו.

קרא עוד
פרגולה חשמלית – כי למה לבד אם אפשר עזרה?

פרגולה חשמלית – כי למה לבד אם אפשר עזרה?

מה זו פרגולה חשמלית? ממה היא עשויה? כיצד היא פועלת? וכמובן, כמה היא עולה? על כל אלה נענה לכם במאמר זה. מוזמנים לקרוא.

קרא עוד
פרגולה מעץ מברזל אולי חשמלית? בחירת סוג פרגולה - איך עושים את זה נכון

פרגולה מעץ מברזל אולי חשמלית? בחירת סוג פרגולה - איך עושים את זה נכון

כיצד יודעים לבחור את חומר הגלם המתאים ביותר לבניית הפרגולה? האפשריות רבות- פרגולה מעץ, מאלומיניום ואולי בכלל מברזל?, מה צריך לדעת מראש ואילו שיקולים יש לקחת בחשבון? המאמר שלפניכם מכיל את כל התשובות.

קרא עוד
פרגולה מעץ – לפעמים החיים יכולים להיות פשוטים ויפים

פרגולה מעץ – לפעמים החיים יכולים להיות פשוטים ויפים

פרגולה היא מבנה שמותאם מאוד לקיץ, בעיקר מפני שהיא מהווה אזור מוצל שמספק הגנה מהשמש. לפני שבוחרים את סוג הפרגולה המתאימה ביותר עבורכם חשוב לקרוא על כל הדגשים והאפשריות שיש, לפניכם כל המידע על פרגולה מעץ.

קרא עוד
פרגולות אלומיניום - הסוגים השונים, יתרונות, חסרנות ומחירים

פרגולות אלומיניום - הסוגים השונים, יתרונות, חסרנות ומחירים

כשבוחרים בפרגולות אלומיניום בחורים בשילוב של: נוחות עבודה, עיצוב, בטיחות ושל מחיר. בדיוק בגלל סיבות אלו הן הפכו להיות המומלצות והיעילות ביותר כיום בשוק. לפניכם כל התשובות לשאלות החשובות לפני שמתקינים פרגולת אלומיניום בחצר.

קרא עוד
כל מה שצריך לדעת על פרגולה גושנית

כל מה שצריך לדעת על פרגולה גושנית

אתם מחפשים לבנות פרגולת עץ ולא יודעים מאיזה ? עץ גושן הבחירה הכי טובה שתעשו כנסו למאמר ותקראו מהם היתרונות.

קרא עוד
תנאים סביבתיים שצריך לקחת בחשבון בתכנון בניית פרגולות ותחזוקתן

תנאים סביבתיים שצריך לקחת בחשבון בתכנון בניית פרגולות ותחזוקתן

דגשים חשובים לתכנון בניית פרגולה בתנאים סביבתיים מיוחדים ואופן תחזוקת פרגולות שוטפת

קרא עוד