45

ספקי שירות בתחום בניית פרגולות

פרגולה חשמלית – כי למה לבד אם אפשר עזרה?

מה זו פרגולה חשמלית? ממה היא עשויה? כיצד היא פועלת? וכמובן, כמה היא עולה? על כל אלה נענה לכם במאמר זה. מוזמנים לקרוא.

פרגולה חשמלית – כי למה לבד אם אפשר עזרה?

אחת ההתלבטויות המרכזיות שיש לבעלי בתים פרטיים בבואם להחליט לגבי מראה החצר או הגינה היא התקנת פרגולה. הרי לשם מה יש חצר אם לא כדי לארח חברים או לבלות אחר צהרים רגוע עם המשפחה ואפילו סתם להתרווח בנוחות, לקרוא ספר או לשמוע מוזיקה?
אבל פרגולה לבד לא מספיקה, בטח לא בימי הקיץ הישראלי הלוהטים שבהם השמש קופחת כמעט בכל שעות היום. הפתרון לכך הוא כמובן קירוי לפרגולה, וכאן יש מגוון אפשרויות בחירה, החל מקירוי עם מחצלות במבוק וכלה בסנטף או פיברגלס, כל קירוי והיתרונות שלו. אבל יש קירוי אחד שעולה על כולם – סוכך חשמלי, או כפי שאומרים – פרגולה חשמלית.
מה זו פרגולה חשמלית? ממה היא עשויה? כיצד היא פועלת? וכמובן, כמה היא עולה? על כל אלה נענה לכם במאמר זה. מוזמנים לקרוא.

מהי פרגולה חשמלית

פרגולה חשמלית היא פרגולה סטנדרטית מקורה, שבנוסף מצוידת גם במערכת אוטומטית, חשמלית או ידנית, שמווסתת את הפתיחה והסגירה של קירוי הגג, בהתאם לעונות השנה, לשעות היממה ולצרכים האישיים שלכם. הפרגולה עצמה יכולה להיות עשויה מכל חומר גלם שתרצו ושאתם אוהבים – פרגולות עץ, אלומיניום, ברזל או כל שילוב אחר, אך הקירוי עצמו מורכב בדרך כלל מאלומיניום, שהוא חומר גלם קל ונוח מאוד לעיבוד ושמגיע באינספור דוגמאות, גם בכאלה שיכולות להתחפש ולהיראות בדיוק כמו סוג חומר הגלם שממנו מורכבת הפרגולה עצמה. כלומר, אם אתם מאוד אוהבים עץ ובחרתם בו לבנייה של הפרגולה, תוכלו להתקין קירוי אלומיניום בעל דוגמת עץ, וכך לבצע התאמה עיצובית בין שני האלמנטים.
הקירוי עצמו נראה כמו תריס עם רפפות שאת כיוונן ניתן לשנות בעזרת שלט וכך לפתוח ולסגור אותן בזוויות שונות, תוך ויסות על כניסת האור והרוח אל הפרגולה. מנגנון הפתיחה והסגירה יכול להיות ידני, באמצעות מנואלה שאתם מפעילים, או מנגנון עצמאי, על ידי חיבור לחשמל, כשההבדל העיקרי ביניהם הוא כמובן המחיר.

סוגי פרגולה חשמלית

ישנן דוגמאות מגוונות לקירוי של פרגולה חשמלית, והן מגיעות במגוון גדלים. אלו הם 3 סוגי הקירויים הבולטים ביותר:

01. קירוי שטוח – סוג הקירוי הנפוץ ביותר, בעיקר מפני שיש לו את טווח התנועה הגדול ביותר ומכיוון שהוא יכול להשתלב מבחינה עיצובית עם כל פרגולה. קירוי זה הוא בעל בסיס שטוח בעל רפפות מתכווננות ב-180 מעלות, בהתאם לצורך.

02. קירוי מתקפל מדורג – סוג קירוי זה מותקן בשיפוע. יש לו חלק שטוח שמותקן על חצי הפרגולה, כשמעליו מותקן בשיפוע החלק השני שיכול לעלות ולרדת וכל להכניס את האור והאוויר. סוג זה של קירוי מספק למעשה שטח נוסף לפרגולה מפאת הזווית שלו.

03. קירוי בצורת A – סוג קירוי שנראה כמו משולש. יש לו 2 חלקים שנפגשים ביניהם ושלכל אחד מהם יש רפפות שמורכבות בזווית של 45 מעלות ומעלה.

היתרונות החשובים

נוחות וזרימת אוויר – רוב הזמן הטמפרטורה בחוץ אינה אידיאלית. היא חמה מדי או קרה מדי, ולעיתים גם מלווה ברוחות חזקות, תנאים שמראש מהווים את הסיבה המרכזית להתקנת קירוי לפרגולה. יחד עם זאת, פעמים רבות הסוככים הסטנדרטיים שמותקנים על הפרגולה אמנם חוסמים את הרוחות או את החום, אך בו בזמן גם את זרימת האוויר בתוכה.
התקנת סוכך חשמלי לעומת זאת, מאפשרת לכם לשלוט על הפתיחה והסגירה שלו בזווית הרצויה לפי בחירתכם, באופן כזה שמכניס אל הפרגולה בריזה וצל ונותן לכם ליהנות מהטבע באופן מושלם ולא משנה מה מזג האוויר בחוץ.

התאמה מראש ובשליטה מרחוק – אם יש לפרגולה שלכם מערכת חשמלית, ניתן להגדיר מראש באמצעותה את כוונון הרפפות. כך שאם אתם רוצים לקבוע מראש פתיחה או סגירה של הקירוי בשעה ובזווית מסוימת, בין אם באופן חד פעמי ואפילו ובין אם מספר פעמים ביום, ואפילו באופן מיידי (אם למשל מתחיל פתאום גשם והקירוי פתוח), תוכלו לעשות זאת על ידי תכנות המערכת עצמה או בשליטה מרחוק על ידי אפליקציה.

חיישני גשם להתאמה מיטבית – חלק מהפרגולות החשמליות מצוידות גם בחיישנים שיכולים לזהות את עליית הלחות באוויר, טרום הגשם, ובהתאם לכך לסגור את הרפפות. יתרה מכך, כאשר הגשם מפסיק, אותו חיישן יכול גם להשאיר את הרפפות סגורות או לפתוח אותן שוב, בהתאם להגדרה שלכם.

פרגולה חשמלית - מחיר

מחירה של פרגולה חשמלית נע בין 1,500-2,000 ₪ למ"ר. זה אמנם נחשב מחיר לא זול במיוחד, אולם אם מסתכלים לטווח הארוך, מסתבר שהתקנת הפרגולה משתלמת מאוד.
ראשית, הפרגולה עמידה מאוד. כפי שציינו קודם, היא עשויה אלומיניום, שהוא אחד מסוגי המתכות העמידים ביותר, שאין לו כמעט בלאי, כך שהוא שומר על המראה שלו ואינו רגיש לקור או לשמש. ומפני שהאלומיניום שומר על המראה שלו לאורך שנים, אין צורך להחליף או לחדש אותו. אם תקחו בחשבון גם את התחזוקה שנחסכת מכם, וכמובן שגם את היכולת של הפרגולה להיסגר ולהיפתח בזמן ובתנאי מזג האוויר הרצויים, ובכך לשמור על ריהוט הגן ועל אלמנטים נוספים שיש בתוכה, נראה שמדובר בסכומי כסף לא מבוטלים.

מומלץ להכנס לעמוד השוואות מחירים ובחירת מתקיני פרגולות למידע נוסף בנושא.

אם כך, ניתן לומר שאין דבר יותר נוח מפרגולה חשמלית. זה מצב אידיאלי שמאפשר לכם ליהנות מכל העולמות – גם מפרגולה מקורה, שמהווה שטח בנוי בחלל החוץ, כזה שניתן לארח או לשהות בו בכל ימות השנה, וגם שליטה מוחלטת על כמות האור / הצל / הרוח שתרצו להכניס אל פנים הפרגולה, בהתאם למזג האוויר ולצרכים שלכם, באופן כזה שיהפוך את השהות למושלמת עבורכם ועבור האורחים ובני המשפחה.

בהצלחה!

45

ספקי שירות בתחום בניית פרגולות

מצא בעל מקצוע

מתקיני פרגולות מומלצים תל אביב

"פרגולה חשמלית היא פרגולה סטנדרטית מקורה, שבנוסף מצוידת גם במערכת אוטומטית"

"ישנן דוגמאות מגוונות לקירוי של פרגולה חשמלית, והן מגיעות במגוון גדלים"

"מחירה של פרגולה חשמלית נע בין 1,500-2,000 ₪ למ"ר"

כתבות ומאמרים

קירוי פרגולה או כיסוי פרגולה? ברור, ולא רק נגד גשם

קירוי פרגולה או כיסוי פרגולה? ברור, ולא רק נגד גשם

במקרה של קירוי פרגולה או כיסוי קיימים לא מעט פתרונות. מאמר זה יסקור חלק מהפתרונות, יפרט את היתרונות והחסרונות שלהם וינסה לתת את כל המידע הדרוש בכדי שתוכלו לבחור את ההתאמה המיטבית לפרגולה שלכם.

קרא עוד
פרגולה למרפסת – אפשר גם בלי חצר

פרגולה למרפסת – אפשר גם בלי חצר

מאמר זה ייתן לכם את כל המידע שאתם צריכים על התקנה של פרגולה במרפסת – על היתרונות והמורכבויות, על סוגי הפרגולות למרפסת שקיימים, תהליך ההתקנה ועל המחיר. תישארו.

קרא עוד
סנטף לפרגולה - מחירים, סוגים וכל הטיפים החשובים

סנטף לפרגולה - מחירים, סוגים וכל הטיפים החשובים

אם אכן למסקנה שאתם מעוניינים לסגור את הפרגולה, תעמדו בפני שלל אפשרויות, ביניהן תריסי הצללה, מחצלות במבוק או פוליגל. אך מאמר זה יתמקד בקירוי אחר – סנטף לפרגולה ויפרט את כל מה שצריך לדעת עליו.

קרא עוד
פרגולה מעץ מברזל אולי חשמלית? בחירת סוג פרגולה - איך עושים את זה נכון

פרגולה מעץ מברזל אולי חשמלית? בחירת סוג פרגולה - איך עושים את זה נכון

כיצד יודעים לבחור את חומר הגלם המתאים ביותר לבניית הפרגולה? האפשריות רבות- פרגולה מעץ, מאלומיניום ואולי בכלל מברזל?, מה צריך לדעת מראש ואילו שיקולים יש לקחת בחשבון? המאמר שלפניכם מכיל את כל התשובות.

קרא עוד
פרגולה מעץ – לפעמים החיים יכולים להיות פשוטים ויפים

פרגולה מעץ – לפעמים החיים יכולים להיות פשוטים ויפים

פרגולה היא מבנה שמותאם מאוד לקיץ, בעיקר מפני שהיא מהווה אזור מוצל שמספק הגנה מהשמש. לפני שבוחרים את סוג הפרגולה המתאימה ביותר עבורכם חשוב לקרוא על כל הדגשים והאפשריות שיש, לפניכם כל המידע על פרגולה מעץ.

קרא עוד
פרגולות אלומיניום - הסוגים השונים, יתרונות, חסרנות ומחירים

פרגולות אלומיניום - הסוגים השונים, יתרונות, חסרנות ומחירים

כשבוחרים בפרגולות אלומיניום בחורים בשילוב של: נוחות עבודה, עיצוב, בטיחות ושל מחיר. בדיוק בגלל סיבות אלו הן הפכו להיות המומלצות והיעילות ביותר כיום בשוק. לפניכם כל התשובות לשאלות החשובות לפני שמתקינים פרגולת אלומיניום בחצר.

קרא עוד
כל מה שצריך לדעת על פרגולה גושנית

כל מה שצריך לדעת על פרגולה גושנית

אתם מחפשים לבנות פרגולת עץ ולא יודעים מאיזה ? עץ גושן הבחירה הכי טובה שתעשו כנסו למאמר ותקראו מהם היתרונות.

קרא עוד
תנאים סביבתיים שצריך לקחת בחשבון בתכנון בניית פרגולות ותחזוקתן

תנאים סביבתיים שצריך לקחת בחשבון בתכנון בניית פרגולות ותחזוקתן

דגשים חשובים לתכנון בניית פרגולה בתנאים סביבתיים מיוחדים ואופן תחזוקת פרגולות שוטפת

קרא עוד