12

ספקי שירות בתחום ניקוי שטיחים

בחירת חברה לניקוי שטיחים

במאמר יוסבר איך לבחור חברת ניקוי שטיחים. מה יש לבדוק טרם הזמנת החברה, ובמעמד הזמנת החברה.

בחירת חברה לניקוי שטיחים

ניקוי שטיחים הוא צורך קיים ובועט גם בעידן העיצוב המודרני שבו בולט השימוש בפרקטים, ובחיפויי רצפות כמו שיש וקרמיקה. שטיחים, נחשבו מאז ומעולם לסגנון ריהוט חם. בעבר, טרקלינים רבים עוצבו בעזרת שטיחים המקנים מראה יוקרתי ומטופח. כיום, עדיין אנשים רבים אוהבים לשמור על עיצוב הבית בעזרת שטיחים. לדעתם, הדבר מקנה לבית חום, נוחות ומראה עיצובי שונה מהמקובל.

לשם תחזוקה ושמירה על המראה הקיים של השטיחים, מומלץ לבצע עבודת ניקוי שטיחים על ידי חברה חיצונית, המצוידת בשואבי אבק תעשייתיים וכן חומרי ניקוי המתאימים לתהליך ניקוי השטיחים. פעולת ניקוי שטיחים על ידי חברה מקצועית, נועדה להגן ולשמר לאורך זמן על שטיחים, במיוחד אם מדובר בשטיחים בעלי ערך כלכלי או ערך סנטימנטאלי גבוה.
חברות רבות מתחום האחזקה והשירותים, מציעות בין היתר גם שירות של ניקוי שטיחים. חשוב לבחור בחברה מקצועית שפעילות הליבה שלה היא ניקוי שטיחים. התמחות בתחום מסוים, מעידה על ניסיון עם חומרים, היכרות עם סוגי שטיחים, סוג האריגה, צפיפות שיער השטיחים, בחירת חומר ניקוי מתאימים וכדומה.

בנוסף, כמו בכל תהליך בחירה של מוצר או שירות, מומלץ לערוך סקר שוק של טווחי מחירים בין ספקי שירות שונים, ניסיון בעבודה והמלצות. חשוב שתינתן אחריות מקצועית על העבודה שנעשית. ניקוי שטיחים זוהי פעולה שברגע שהיא נעשית - אתם אמורים לראות ישר את התוצאות. אם התוצאות אינן משביעות רצון, או שלחילופין נגרם נזק לשטיח יקר הערך שלכם (וכן - גם זה לעיתים עשוי לקרות...) - ספק השירות אמור לקחת על כך אחריות! על מנת שתתקיים מערכת יחסים ארוכת טווח עם החברה, כדאי לבדוק את הצעת המחיר הרלוונטית, מה היא כוללת ומה המחיר שישולם בעתיד עבור עבודות תחזוקה שוטפות.

דבר נוסף שיש לתאם עם חברת ניקוי השטיחים הוא - האם העבודה תעשה בבית הלקוח או בחברה עצמה. ישנם לקוחות שיעדיפו שביצוע תהליך ניקוי שטיחים יבוצע בבית, במיוחד אם מדובר על שטיחים שהם יקרי-ערך. הסיבה העיקרית להעדפה זאת, היא צפייה בתהליך עבודת ניקוי השטיחים, שמשום מה נוטה יותר "להרגיע" אנשים – שעה שהם לוקחים כזה סוג כזה של שירות.


ניקוי שטיחים על ידי חברה מקצועית, צריך לעשות אחת לתקופה. עבודות תחזוקה ניתן לבצע באופן עצמאי תוך שימוש בחומרים המומלצים על ידי חברת ניקוי השטיחים. זאת אגב אחת הסיבות לכך, שחשוב גם כן לבחור בחברה שתוכל להציע ולהמליץ על חומרים לשימוש, שבעזרתם יהיה ניתן לתחזק את השטיחים לאורך זמן. שיתוף פעולה בין הלקוח לחברת הניקיון, יסיעו לשמירה על מראה מטופח של השטיחים להרבה מאד זמן.

12

ספקי שירות בתחום ניקוי שטיחים

מצא בעל מקצוע

מנקי שטיחים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

לאילו נקודות שווה להתייחס, כשמחליטים על קניית שואב אבק לבית?

לאילו נקודות שווה להתייחס, כשמחליטים על קניית שואב אבק לבית?

במאמר יוסבר על קניית שואב אבק לבית. אילו שאלות עלינו לשאול את עצמנו טרם הקנייה, ומה ההבדלים בין שואב עומד לשואב מפרקי.

קרא עוד