20

ספקי שירות בתחום תיקון תנורים

מהם ההבדלים בין כיריים שפועלות על גז לבין כיריים חשמליות?

במאמר יוסבר על בחירת כיריים למטבח. במה שונות כיריים גז מכיריים חשמליות, ומהם היתרונות והחסרונות של כל מערכת.

המדריך לבחירת כיריים לתנור

לב המטבח, מרכז ההתרחשות, המקום בו הקסם קורה, לא טעיתם, אילו הכיריים במטבח. החלטתם לשפץ או להחליף? ההיצע רב, ולכן כדאי לדעת איך לבחור כיריים מתאימות.

פיזור החום

למרות שבכיריים גז ניתן לשלוט בלהבה לאורך הבישול ולאפשר דיוק מרבי, פיזור החום בכיריים חשמליות מבוקר ואחיד. המנגנון בכיריים גז פולט להבה טבעית שאינה יכולה לספק חום אחיד כמו בכיריים חשמליות. כיריים חשמליות, ביניהן גם כיריים אינדוקציה, מתחממות מהר יותר ולכן יחסכו לכם יותר זמן.

איכות החומר

כיריים המיוצרות מחומרי גלם איכותיים יבטיחו עמידות גבוהה שנים ארוכות ויחסכו לכם תיקונים מיותרים ובלאי גבוה. כיריים חשמליות קרמיות עמידות יותר ביחס לכיריים "שבירות" העשויות מזכוכית. בעת בחירת כיריים גז, מומלץ לרכוש כאלו העשויות מנירוסטה, גם אמאייל יעשה את העבודה נאמנה. בעת בחירת כיריים חפשו דגם שיש מאחוריו המלצות וספק אמין בעל ניסיון ומוניטין גבוה. על מנת לוודא שהמוצר שתרכשו באמת איכותי, תחקיר רשת קצר בנושא יוכל לעזור. כיריים איכותיות יהיו בעלות אחריות, כאשר חשוב לבדוק מה היא כוללת. חשוב לזכור, גם הכיריים האיכותיות ביותר ידרשו תחזוקה וניקיון. כמו כן, בדקו באילו כלי בישול ניתן להשתמש עם הכיריים הרצויות.

בטיחות לפני הכל

כיריים הן מוצר שמצריך בחינה של הפן הבטיחותי בעת רכישתן. לכל סוג כיריים יש יתרונות וחסרונות מבחינה בטיחותית, אך ככל שהזמן עובר, הפיתוחים הטכנולוגיים גוברים והמוצרים נהיים בטיחותיים יותר ויותר. בעת רכישת כיריים חשמליות וודאו כי קיים מנגנון המווסת את חום הכיריים על מנת לצמצם סכנת כוויה ככל האפשר. ברכישת כיריים גז סכנת הדליפה ברורה, אך ישנם סוגים בעלי חיווי המפסיק את אספקת הגז כאשר האש בכיריים כבויה. כיריים אינדוקציה, הפועלות על זרם מגנטי נחשבות לבטיחותיות ביותר, אך הן גם בדרך כלל היקרות ביותר.

20

ספקי שירות בתחום תיקון תנורים

מצא בעל מקצוע

טכנאי תנורים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

אילו בעלי מקצוע בתחום המסעדנות, נדרשים לתפעול מסעדה ולהצלחתה?

אילו בעלי מקצוע בתחום המסעדנות, נדרשים לתפעול מסעדה ולהצלחתה?

במאמר יוסבר אילו בעלי מקצוע נדרשים לתפעול מסעדה ולהצלחתה (שף, טבח, מלצר יינות וכו').

קרא עוד
תיקון מכשירי חשמל – תמיד טוב שיש טכנאי בסביבה

תיקון מכשירי חשמל – תמיד טוב שיש טכנאי בסביבה

במאמר יוסבר על החשיבות שבמציאת טכנאי אמין וטוב לתיקון מכשירי חשמל, ועל החשיבות שגם בלשמור עליו.

קרא עוד