20

ספקי שירות בתחום תיקון תנורים

בחירת אמצעי לחימום הבית

במאמר יוסבר על גופי חימום לבית, אילו סוגי גופי חימום קיימים, מה ההבדלביניהם, ומדוע מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע בנושא.

בחירת אמצעי לחימום הבית

בזמן בחירת אמצעי חימום לבית אנו נדרשים למחשבה רבה, אם בתכנון מראש והטמעתם לתוכנית הבניה או כחפץ נוסף לחדר קיים. גופי חימום יהוו חלק חיוני מעונת החורף, ויעילותם תהיה בקשר ישיר לחללים אותם נרצה לחמם.

הנה חמישה טיפים לחשוב עליהם בזמן בחירת אמצעי לחימום לבית:

ייעוד

במקרים מסוימים אמצעי לחימום הבית יהיה בעל תכונות שונות מאמצעי חימום נקודתי ויצריך תכנון מוקדם. כך למשל חימום תת רצפתי או קמין דורשים שינוי למבנה לעומת גופי החימום אותם ניתן לצרף לחדר קיים. תנורי ספירלה רדיאטורים ומפזרי חום יתאימו לחימום חללים מוגדרים וניתן לאחסנם בסוף העונה הקרה.

יעילות

לכל שיטה יתרונות וחסרונות; חימום תת רצפתי יהיה נעים ואסתטי, אך כרוך ברמת קרינה אלקטרו-מגנטית נמוכה, הקיימת כתוצאה מהגופים החשמליים שמייצרים את החום. מפזרי החום טובים לחימום מהיר ונקודתי, אבל לא הרבה מעבר לכך. רדיאטור יחמם אזור גדול יותר אבל החום שהוא מייצר יהיה יבש וכך גם מזגן.

עלות

מחיר התקנתו או רכישתו של כל אמצעי משתנה, ובכל זאת מדובר בהוצאה חד פעמית. לכן כדאי לחשוב לטווח הארוך על האנרגיות השונות עליהן אמצעי החימום עובדים, למשל צריכת החשמל השוטפת, וכך לחשב את עלויות התפעול שישתנו בהתאם.

בטיחות

למרות הרצון לשמור על חלל חמים ונעים חשוב לזכור ולאוורר חדרים המחוממים בעזרת חומרים כגון נפט או גז, מכיוון שבעת הבעירה מתרחשת שרפת חמצן. התייבשות האויר יכולה לגרום לכאבי ראש לכן רצוי לשמור על לחות, ישנם רדיאטורים המגיעים עם כלי מים שאותו אפשר להרכיב בדיוק מסיבה זו. בבית עם ילדים רצוי לחשוב על גוף חימום שאין בו אש גלויה או אפשרות למגע ישיר. ככלל אין להשאיר תנורים כאלו ללא השגחה בגלל הסכנה שבשרפה.

מזג האויר ודרישותיו

תנאי מזג האויר משתנים בצורה קיצונית מאזור לאזור ולכן רצוי לחשוב על אמצעי חימום שיתאים לעוצמת הקור ומשך זמן התקופה הקרה.

20

ספקי שירות בתחום תיקון תנורים

מצא בעל מקצוע

טכנאי תנורים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

על מה יש לשים דגש בעת הזמנה של טכנאי תיקון מוצרי חשמל?

על מה יש לשים דגש בעת הזמנה של טכנאי תיקון מוצרי חשמל?

במאמר יוסבר על מה חשוב לשים דגש בעת הזמנה של טכנאי תיקון מוצרי חשמל.

קרא עוד