18

ספקי שירות בתחום דודי שמש וחשמל

פתרונות חימום לבית

כל בית זקוק לחמיום בחורף - באיזה סוג של פתרון חימום אתם משתמשים בבית שלכם?

ואיך החום פתאום עולה: מהו פתרון החימום היעיל ביותר?

אין באמת צורך לדון בשאלה האם אתם זקוקים לפתרונות חימום. השאלה האמיתית: אילו פתרונות חימום נחשבים ליעילים והמומלצים ביותר? אז האמת היא שאין תשובה חד משמעית, זאת מאחר ולכל אדם ישנם צרכים שונים, תקציב שונה וציפיות שונות מפתרונות החימום.

עם זאת, ישנם פתרונות שנחשבים ל"מסורתיים" וישנם יותר, לצד פתרונות מתקדמים שמאפשרים גם לכם ליהנות מחלל מחומם ונעים. החורף בישראל אולי קצר, אך החודשים הקרים – בין נובמבר למרץ, מחייבים אתכם בפתרון חימום איכותי.

רגע לפני שאתם מקבלים החלטה, הכירו גם אתם פתרונות לחימום הבית פופולארים ביותר לעומק – על החסרונות והיתרונות שלהם.

הישן והקלאסי: תנור החימום

נדיר מאד למצוא בית בישראל ללא תנור החימום. גם אם לא רכשתם אותו בעצמכם, סביר כי בני משפחה או חברים העבירו לכם את התנור שלהם. לתנורי החימום ישנם יתרונות בולטים וחסרונות בולטים עוד יותר:

היתרונות:

    פתרון חימום זול ונגיש כלכלית חימום מהיר ומיידי – מעכשיו לעכשיו

החסרונות:

    מחמם אך ורק את האזור בו הוא מונח סכנה ממשית לילדים עלול לגרום לשריפה

חם-קר: המזגן

פתרון נוסף העומד לרשותכם הוא המזגן. נכון להיום, המזגנים נחשבים לפתרון החימום הפופולארי ביותר, ועושים בהם שימוש בבתי עסק, תעשיות וכמובן שבבתים פרטיים. ישנם סוגים שונים של מזגנים – מעילי, דרך הרצפתי ועד המרכזי.

היתרונות:

    התקנה מהירה – פתרון חימום מיידי השקעה כספית – בינונית עם דגם מתאים, ניתן לחמם את כל חדרי הבית פתרון איכותי לחימום וקירור גם יחד

החסרונות:

    תפעול מזגן מבוסס על צריכה חשמלית רבה החימום "מייבש" ועלול לגרום לכאבי ראש וסחרחורות נדרש תחזוק גבוה על מנת לשמר את תפקוד המזגן

מתקדמים עם חימום תת רצפתי

אחת הבשורות המתקדמות ביותר היא מערכת החימום התת רצפתי. אם גם אתם מחפשים פתרון איכותי לחימום כל חדרי הבית, זהו הפתרון בעבורכם. כידוע, פתרונות החימום האחרים אמנם עונים על הצורך בחימום, אך גם מבוססים על שלל "תופעות לוואי" שפוגעות בחוויה: מחימום נקודתי לאזור מסוים (תנור החימום), ועד התחושה כי אתם מיובשים ומסחוררים (עם הפעלה ממושכת של המזגן).

היתרונות:

    חום מאוזן ונעים ולא "מייבש" ניתן ללכת יחפים בבית ההוצאה הכספית עבור השימוש – נמוכה אתם שולטים על טמפרטורות החימום אין כל סיכוי לכוויות מערכת חכמה ובטיחותית אסתטיקה גבוהה – פתרון החימום מתחת לרצפה

החסרונות:

    ההשקעה הכספית בעבור ההתקנה החד פעמית – גבוהה פתרון חימום המצריך השקעה ותכנון מראש

חימום באמצעות קמין הגז

מדובר ככל הנראה על פתרון החימום הכי פחות נפוץ בישראל, אך עם זאת, הוא עדיין נהנה מביקוש. תוכלו לבחור בין הקמין העומד ובין הקמין המובנה. במה כדאי לבחור? לרוב, הבחירה מתבססת על שיקולים אסתטיים, ועל התשתית הקיימת (או שלא) בתוך המבנה. לצד קמין הגז, ישנם סוגי קמין נוספים – קמין עץ, קמין פלט וקמין נפט.

היתרונות:

    אפס התעסקות בעץ – החימום מבוסס על גז פתרון חימום רומנטי, אסתטי וקלאסי אין צורך לנקות את הקמין משאריות העץ לא נדרשת תחזוקה גבוהה

החסרונות:

    מחיר התקנת הקמין - גבוה ההוצאה הכספית על שימוש - גבוהה קמין הגז לא מספק את הנראות הכפרית (כן, זו שרואים בסרטים) ההתקנה איננה ספונטית, אלא מצריכה היערכות, בדיקות והכנה של תשתיות

לסיכום, על פי אילו פרמטרים כדאי לבסס את הבחירה שלכם?

    התקציב העומד לרשותכם – כמה תרצו להשקיע? האם פתרון החימום מיועד לבית, למשרד או לתעשייה? האם אתם מעוניינים בפתרון מיידי, או שבאפשרותכם לתכנן פתרון מתקדם יותר? איכות החימום: תנו עדיפות ברורה לפתרון החימום היעיל והאיכותי ביותר.

18

ספקי שירות בתחום דודי שמש וחשמל

מצא בעל מקצוע

טכנאי דודים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

להתאים את גודל הדוד לגודל המשפחה

להתאים את גודל הדוד לגודל המשפחה

אתם נמצאים במצב שצריכים לבחור דוד שמש או דוד חשמל חדש?! לפני שאתם רצים לקנות דוד תקרו את המאמר זה הוא נותן את המידע הפורט על נפחים שונים של דודים ואיזה דוד הכי יתאים עבורכם.

קרא עוד
התקנת דוד שמש לקויה - איך נמנע מעוקץ וטעויות של חובבנים

התקנת דוד שמש לקויה - איך נמנע מעוקץ וטעויות של חובבנים

במאמר יפורטו שיטות של חאפרים וטעויות של חובבנים הגורמים להתקנה לקויה של דודי שמש

קרא עוד
כל מה שחשוב לדעת לפני רכישת דוד שמש ובחירת טכנאי דודי שמש

כל מה שחשוב לדעת לפני רכישת דוד שמש ובחירת טכנאי דודי שמש

במאמר יוצגו כללי יסוד ברכישת דוד שמש חדש וכללי זהב בבחירת טכנאי דודים אמין ומקצועי

קרא עוד
הדגשים החשובים לתהליך התקנת דוד שמש נכונה

הדגשים החשובים לתהליך התקנת דוד שמש נכונה

במאמר יוסבר מהן הנושאים והדגשים שיש לשים לב אליהם במהלך התקנת דוד שמש חדש

קרא עוד