17

ספקי שירות בתחום חברות ניקיון

חברת ניקיון או מנקה פרטי, מה מומלץ ולאיזה סוגי שירותים

במאמר ננסה לעמוד על ההבדלים המרכזיים בין שכירת מנקה פרטי לבין העסקת חברת ניקיון מומלצת

חברת ניקיון או מנקה פרטי – מה עדיף ומה המחירים?

הדירה שאתם מתכוונים לעבור אליה זקוקה לניקיון יסודי? אתם עובדים שעות ארוכות מחוץ לבית ובמעט הזמן הפנוי שעוד נותר לכם, לא מתחשק לכם גם לנקות את הבית? במסגרת החברה שאתם מנהלים, אתם צריכים גם לדאוג לכך שהמשרדים יהיו נקיים ויוכלו לקבל בנעימות פניהם של לקוחות פוטנציאליים? או שאולי הפילו עליכם את ועד הבית ואתם צריכים לחפש מנקה לחדר המדרגות? במצבים כגון אלה יש לכם שתי אפשרויות – שכירת שירותיה של חברת ניקיון או מציאת מנקה פרטי/ת - לכל אחת מהם, יתרונות וחסרונות, וכמובן עלויות שונות.

על מה יש לשים דגש בניקיון בתים

ניקיון בית הוא פעולה חשובה מאוד הן לבריאותנו הנפשית והן זו הפיזית, ועלינו לבצעה באופן שוטף. סביבה נקייה מאפשרת לנו להתנהל בצורה טובה יותר, היא אינה מהווה סיכון תברואתי ובנוסף היא משפרת מאוד את נראות הבית שלנו.
מכיוון שהבית שלנו הוא מבצרנו, המרחב הפרטי שלנו, קשה לנו להכניס אליו אנשים זרים. יחד עם זאת, במצב שבו אין באפשרותנו לנקות את הבית, לא נותרת בידינו ברירה ועלינו לקחת עזרה חיצונית. על אף שניתן למצוא יתרונות בהתקשרות דווקא עם חברת ניקיון (בעיקר בכל הקשור לתשלום למנקה, שכולל הכל ולא מצריך מאיתנו להפריש כסף לביטוח לאומי או לפנסיה), לרוב אנו נעסיק מנקה פרטי/ת. אולי כיוון שהיחס אליו/ה הוא אישי, בדיוק כמו היחס לבית שלנו...
האדם אותו נעסיק ייכנס לקודש הקודשים שלנו, יצטרך לתמרן בין רהיטים וחפצים שהם לעיתים יקרים, הן לליבנו והן לכיסנו, בין חדרים שונים עם רמות לכלוך כאלה ואחרות. כל אחד מהם דורש התייחסות שונה, שימת לב לפרטים ואופי עבודה אחר. יש חדרים בהם עיקר הפעולה תהיה לשאוב ואחרים לנקות אבק או להבריק כלים. בכל מקרה, אנו נרצה שאדם זה יבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר וילווה אותנו זמן רב.
עלות של מנקה פרטי/ת נעה בין 50-60 ₪ לשעה. בנוסף, יש לכלול גם נסיעות (ממוצע של 20 ₪ ליום) וכמובן תוספות נלוות כמו ביטוח לאומי והפרשה לפנסיה, סה"כ עוד 22-27 ₪ ליום עבודה.
קיימים גם מצבים, כגון מעבר דירה או שיפוץ, בהם נזדקק לעזרה בניקיון בית באופן חד פעמי, או בצורה יסודית מאוד. מובן שזה שונה מאוד מניקיון שוטף, כיוון שהוא מתבצע לרוב בחלל שהוא ריק או כמעט ריק, דבר המקל מאוד על העבודה. בנוסף, מכיוון שלצורך ניקיונות מעין אלה נשכור בדרך כלל חברות ניקיון ולא אדם בודד, היא גם נעשית בצורה מהירה יותר. קחו בחשבון שעלות שירות ניקיון דירה חד פעמי יכול לנוע בין 1,000-2,200 ₪, תלוי בגודל הדירה.

ומה ההבדל בין ניקיון בתים לניקיון משרדים

משרדים הם שם כולל לכמה וכמה סוגים של חללי עבודה. ישנם בנייני משרדים, שהינם מבנים שלמים, לעיתים בעלי מספר קומות, שבהם ממוקמים אך ורק משרדים או אזורי עבודה; יש משרדים הממוקמים במפעלים ומהווים אזור עבודה מופרד מהאזור היצרני או מהמחסנים; וישנם משרדים הממוקמים באזורי מגורים, או אפילו בדירות מגורים ממש. כך או אחרת, משרדים יש לנקות, והניקיון שלהם שונה מניקיון של בתים או דירות.
לעיתים קרובות, ההתעסקות עם הניקיון נחסכת מאותן חברות שמשרדיהן ממוקמים בבנייני משרדים, כיוון שאת משרדיהן מנקה חברת ניקיון כחלק מכלל השירות שהנהלת הבניין מספקת להן בגין שכירת השטח. לעומתן, חברות שמשרדיהן נמצאים כחלק מהשטח הכולל של המפעל או בתוך אזור מגורים, יצטרכו לדאוג לניקיון השוטף של חלל העבודה שלהן באמצעות חברת ניקיון או אדם פרטי.
על אף שלכאורה ניקיון משרד דומה במהותו לניקיון דירה או בית פרטי, עדיין ישנם כמה הבדלים משמעותיים ביניהם:

  • בראש ובראשונה, משרדים הם חללים שיש בהם תנועה רבה. בדרך כלל עוברים בהם עובדים או לקוחות בכל שעות הפעילות, ולכן, באופן טבעי, כמות הלכלוך בהם רבה יותר;
  • כך גם המצב בחדרי השירותים שנעשה בהם שימוש רב, הרבה יותר מזה של בתים פרטיים;
  • פינוי האשפה במשרדים הוא מוגבר, לעיתים גם מספר פעמים ביום, תלוי בגודל הפח;
  • במשרדים יש ציוד רב, בעיקר של מחשבים וכבלים הנלווים אליהם. לכן יש להישמר בעת הניקיון ולהקפיד על שימוש זהיר במים;
  • לעיתים יש קושי בניקיון החלונות, הן מפאת גודלם ו / או מפאת גובהם;
  • ולסיום, לרוב ניקיון המשרד לא יתבצע בשעות הפעילות שלו, אלא בשעות הערב או הצהריים, שאז הכל שקט יותר, דבר המשפיע כמובן על המחיר.

עלות ניקיון שוטף של משרד משתנה בהתאם לתדירות. במידה ומדובר בניקיון יומיומי, מחיר שעת עבודה ינוע בין 50-80 ₪. לעומת זאת, ניקיון של פעם בשבוע יעלה בין 800-1,200 ₪, ואילו פעמיים בשבוע בין 700-1,400 ₪. ניקיון חלונות הוא תוספת נפרדת, והוא יעלה בין 200-500 ₪.

ניקיונות מיוחדים

מעבר לניקיון חד פעמי במצבים ספציפיים או לתחזוקה שוטפת של דירה או של משרד, ישנם גם ניקיונות מיוחדים שרצוי לבצעם בתדירות כזו או אחרת. למשל פוליש לחדר המדרגות שיוכל לרענן קצת את מראה הרצפות או ניקוי חלונות חיצוני לבניין. העלויות משתנות בהתאם למורכבות העבודה, לשימוש בכלים ייעודיים, למספר האנשים הנדרש לביצועה ועוד.

אנו בא.ש. חברת ניקיון בתים ודירות נבצע עבורכם כל עבודת ניקיון שתזדקקו לה ובמידת הצורך אף נתאים עבורכם את השירות. מאחורינו ניסיון רב שנים, צוות מקצועי ומיומן וקבל לקוחות מגוון. אנו מספקים ייעוץ ראשוני ללא עלות, מגוון שירותים ותנאי תשלום נוחים. נשמח לשמוע מכם.

17

ספקי שירות בתחום חברות ניקיון

מצא בעל מקצוע

חברות ניקיון מומלצים תל אביב

מנקה פרטית עם כפפות ומטלית בעת ניקיון יסודי במטבח

כשמדובר בניקיון חד-פעמי או יסודי במיוחד נעסיק חברת ניקיון עם צוות עובדים מקצועי ומיומן

מכונת פוליש מקצועית לרענון וחידוש מראה המרצפות

כתבות ומאמרים

איך בוחרים חברת ניקיון ואחזקה לחדרי המדרגות?

איך בוחרים חברת ניקיון ואחזקה לחדרי המדרגות?

מדריך מפורט בנוגע לשירותים שמקבלים בניינים מחברות ניקיון ואיך לבחור את החברה שתתאים לנו

קרא עוד
מנקה לבית או חברת ניקיון מקצועית, ההבדל בין עוזרת בית לחברה

מנקה לבית או חברת ניקיון מקצועית, ההבדל בין עוזרת בית לחברה

כל היתרונות והחסרונות של העסקת עובד משק בית מול חברת ניקיון מקצועית

קרא עוד