39

ספקי שירות בתחום צביעה וסיוד

מתכננים צביעת דירה לבד? קבלו חמישה טיפים לצביעת הבית מהמומחים בתחום

שאלנו את המומחים באתר בתחום הצביעה וריכזנו חמישה טיפים חשובים למי שמתכנן צביעת דירה לבד

חמישה טיפים לצביעת הבית - איך לצבוע קיר?

החלטתם על צביעת דירה לבד בפסח הקרוב הבא עלינו לטובה? מעדיפים לשמור את הכסף שלכם לטיול הקיץ המתוכנן בחו"ל או לכל עניין אחר? כל אנשי הצבע המומחים ששאלנו אותם תמימי דעים בעניין - אפשר לצבוע את הבית היטב, גם לבד. אתם רק צרכים את הזמן, חומרי הגלם המקצועיים, ותשומת הלב הנדרשת לקבלת תוצאה מושלמת. שאלנו את המקצוענים באתר "טוב תודה" בתחום הצביעה - והנה הטיפים החשובים ביותר שלהם, לצביעת הבית בצורה עצמאית (ומוצלחת), איך לצבוע קיר?

על בחירת הצבע - הטיפ של יאיר אליאס מ"הום קלאב בניה ושיפוצים"

היום, מרבית עבודות הצביעה מבוצעות בעזרת צבע אקרילי. יש עוד סוגי צבע שניתן להשתמש בהם בבית, כמו למשל סופרקריל 2000 או כמובן סיד ונגזרותיו הסינטטיות. ההבדל בין סיד לבין צבע אקרילי הוא שהסיד הוא "נושם" יותר, ומאפשר ללחות להשתחרר כך שהוא מתאים לקירות של חדרים רטובים. ניתן לבחור צבעים ייעודיים לתקרה, שהם בדרך כלל צבעים נושמים, גמישים יותר. גם הצבע האקרילי הרגיל יכול להתאים - וניתן להשתמש גם בסיד סינטטי לבן. הצבעים האקריליים המתאימים לקירות פנים נדרשים לדילול על פי ההוראות - בדרך כלל של 20%. קחו את הזמן לקרוא את הוראות השימוש, זה יעזור לקבלת כיסוי מושלם וצביעה מיטבית לקירות הבית.

על הכנת המרחב לעבודה - טיפים לצביעת הבית מאיציק מזרחי מ"עיצובים וצבע"

כאשר מעסיקים איש צבע מקצועי, אחת הנקודות החשובות בעבודה משביעת רצון הוא הדאגה לריהוט ולרכוש בני הבית טרם הצביעה. גם כשאתם מבצעים צביעת דירה לבד, קחו את הזמן להכנה טובה קודם ולהחזרת החדר למצב שימוש לאחר הצביעה. מזרחי מעריך כי מדובר בחלוקת זמנים של 40% הצביעה עצמה, ועוד 60% ההכנה לצביעה, הניקיון, והחזרת הרהיטים למקומם. אבל, הוא מספר, לא אחת איכות העבודה נמדדת גם בניקיון לאחריה. אז - קחו את הזמן לרכז את כל רהיטי החדר במרכז, כסו אותם באמצעות ניילון, משחו נייר דבק מעל חיבור לקירות אחרים על מנת לקבל גימור יפה בפס החיבור עם קיר שלא תצבעו, והקפידו על הפרטים הקטנים בהכנת החדר. אם יש טפטופים, למשל על אריחי הרצפה, נקו אותם מייד. טפטופים שהתייבשו - קל לגרד בעזרת שפכטל. רק לאחר ייבוש מלא של שכבת הצבע האחרונה - החזירו הכל למקום.

צביעה שתיראה טוב למשך זמן רב - הטיפ של אייל עובד, מ"אפקט הצבע"

קירות סדוקים, או קירות שלא עברו הכנה איכותית לצביעה, עשויים להשפיע משמעותית על איכות הצביעה - גם אם מייד לאחר תום הצבעה הקיר ניראה נהדר. סדקים, חריצים, ואפילו נימים קטנים - מפעילים כוחות על הצבע מבפנים, ולעיתים בתוך פרק זמן קצר - הצבע ייסדק ויתקלף. על מנת למנוע קילוף של הצבע ולצבוע בצורה איכותית - הכינו את הקיר, כולל מילוי איכותי של סדקים, ואם יש צורך, מריחת שכבת צבע מקשר (בונדרול) לפני השכבה הראשונה של הצבע האקרילי שבחרתם. אם יש לכם סדקים בקיר או בתקרה - ניתן להרחיב את הסדקים, למלא אותם באמצעות חומר מילוי איכותי בייבוש שאינו מהיר מידי, להמתין לייבוש מלא, לשייף (שלב חשוב שהוא הכרחי לקבלת קיר חלק), ורק אז להתחיל בצביעה.

על בחירת הגוונים - הטיפ של יובל מסיקה, מ"אומן הצבע"

במרבית פרוייקטי הצביעה, החדרים נצבעים לא רק בלבן. גם אם לבן הוא הצבע העיקרי - אנחנו נהנים להוסיף גוון לכל הקירות או ללכת בגדול ולבחור צבע נועז שמתאר את האופי בבית ואת ההעדפות הצבעוניות, מעל קיר אחד. מסיקה מספר, כי לא פעם במניפת הצבעים הצבעים נראים אחרת לגמרי, עם נטייה להיראות בהירם יותר, ביחס למראה הסופי שלהם על הקיר. על כן, הוא ממליץ לנסות את הצבע הנבחר בפינה נסתרת ולוודא שאתם אוהבים את הגוון. אם מדובר בשילוב של צבעים או בגוונים שונים בשני קירות קרובים - נסו את שני הצבעים זה ליד זה על מנת להתרשם מהמראה המשותף שלהם. הבהרת צבע היא פעולה קלה, בדרך כלל ניתן להוסיף לצבע לבן. הכהיית הצבע היא פעמים רבות בלתי אפשרית, ויש לגשת להחליף או לגוון מחדש את הצבע בחנויות המתמחות.

על צביעת חדרים רטובים - הטיפ של משה נחמדי, מ"כל עבודה בצבע"

בחדרי האמבטיה שלנו בדרך כלל חיפוי של אריחים עד לגובה של כשני מטרים. מעבר לגובה זה, הצבע הוא במרבית המקרים לבן, ולא פעם מדובר בסיד, או סיד סינטטי, ולא בחומרים המודרניים הקיימים כיום בשוק, שהם צבעים אקריליים המכילים חומרים דוחי עובש. נחמדי דווקא מציע לא "להתחכם" בצביעת חדר האמבט, וללכת על לבן. הוא מספר כי במסעדות, בבתי מלון, ובמבנים ציבוריים מעוצבים, ניתן לראות כי מרבית העיצוב או המשחק בצבע בחדרי השירותים והאמבט דווקא בבחירת הריצוף, ולעתים גם בשילוב צבעוני של אריחים לחיפוי הקירות - והצבע בחדרים אלה הוא בדרך כלל לבן.

39

ספקי שירות בתחום צביעה וסיוד

מצא בעל מקצוע

קבלני צבע מומלצים תל אביב

חשוב למרכז ולכסות רהיטים לפני שמתחילים בצביעה להגנה על הרהיטים מפני כתמי צבע

לרוב, בחדרי אמבטיה ושירותים נדביק אריחים עד גובה 2 מטר על הקירות ואת הקיר עצמו נצבע בצבע לבן דוחה עובש

כתבות ומאמרים

טיפים לצביעת דירה - איך מבצעים שילוב צבעים וגוונים לצביעת הבית

טיפים לצביעת דירה - איך מבצעים שילוב צבעים וגוונים לצביעת הבית

שאלנו את המומחים בתחום הצבע לגבי טיפים בבחירת צבעים ושילוב גוונים לצביעת הדירה

קרא עוד
רעיונות לצביעת הבית - טיפים חשובים לבחירת צבע לחדר ילדים

רעיונות לצביעת הבית - טיפים חשובים לבחירת צבע לחדר ילדים

אספנו את הטיפים החשובים ביותר לצביעה מוצלחת, שילובי צבעים ושימוש בטכניקות צבע לחדר הילדים

קרא עוד
רעיונות לצביעת הבית וטיפים חשובים לצביעת חדרי שינה

רעיונות לצביעת הבית וטיפים חשובים לצביעת חדרי שינה

אספנו עבורכם טיפים לצביעת חדר השינה ממיטב אנשי המקצוע בתחום הצביעה באתר

קרא עוד