12

ספקי שירות בתחום תריסים וחלונות

לימודי עיצוב פנים

במאמר יוסבר מה בעצם כולל התחום של עיצוב פנים, מה החשיבות שלו למראה הכללי של הבית, והיכן ניתן כיום ללמוד את המקצוע.

לימודי עיצוב פנים

עיצוב פנים הוא התורה שמלמדת כיצד לעצב חללים בתוך קירות הבית, המסעדה, בית הקפה, הגלריה, חנות הרהיטים וכדומה. במסלול עיצוב פנים הסטודנט לומד כיצד להתייחס לקונספט של המקום ולהבליט אותו באמצעות קומפוזיציה נכונה, צבעים, תאורה, רהיטים ואלמנטים נוספים כמו ריצוף, קונסטרוקציות מגבס ועוד.

עבודת מעצב הפנים

עיצוב הפנים מותאם כמובן לרצונו של הלקוח, כלומר המעצב יושב עם הלקוח ושומע ממנו איך הוא היה רוצה שהבית או העסק שלו יראו ובאמצעות הכלים והאמצעים שברשותו הוא מתאים את החלל לרצונו של הלקוח, מדובר בעבודה לא פשוטה שדורשת מקוריות, דמיון, יצירתיות ומעוף, אבל אין ספק שלמי שיש את כל זה, מובטחת קריירה משגשגת בתחום.

יותר ויותר אנשים מבינים שהם זקוקים לשירותיו של מעצב פנים כדי לעצב את הבית שלהם, היום אף אחד כמעט כבר לא מסתפק בהליכה לחנויות רהיטים, לקנות סלון וחדר שינה ואיזה שתיים או שלוש תמונות; כשאנשים מעצבים את הבית שלהם, או עורכים בו שיפוצים - הם רוצים שתהיה איזו שהיא אחדות במבנה, הם רוצים שבית מגוריהם תהיה אמירה שתייחד ותבדיל אותו מבתים אחרים ובשביל זה אנשים נזקקים לשירותיו של מעצב פנים.

גם בעלי עסקים במיוחד בעלים של פאבים, מסעדות ובתי קפה מבינים שיש לעיצוב הפנים של העסק שלהם השפעה מאוד חשובה על ההצלחה שלו, לכן הם מקפידים שלעסק יהיה קונספט ייחודי אשר יתבטא בעיצוב הפנים שלו.

לימודי עיצוב פנים

אם החלטתם שאתם רוצים להיות מעצבי פנים, קיימים מגוון של בתי הספר המלמדים מקצוע זה בארץ. את המקצוע ניתן ללמוד לתואר ראשון או כלימודי תעודה, והלימודים משלבים ידע תיאורטי מעמיק בתחום העיצוב, והכשרה מעשית בכל מהלך הלימודים הכוללת טכניקות שונות לרישום ובניית דגמים. בסוף הלימודים ישנו פרויקט סיום שבא להדגים את הכישרון, את החומר הנלמד ואת היכולות של הסטודנט.

במהלך לימודי עיצוב פנים הסטודנט יוצר לעצמו תיק עבודות אשר עוזר לו בהמשך במציאת עבודה כמעצב פנים, אמנם לפעמים לא קל להשתלב במקצוע הזה, אבל אם אתם בעלי כישרון ויצירתיות אין בכלל ספק שתוך מספר שנים תהיה לכם קריירה פורייה, מאתגרת ורווחית בתחום זה שהביקוש אליו רק הולך וגודל.

12

ספקי שירות בתחום תריסים וחלונות

מצא בעל מקצוע

מתקיני תריסים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

תיקון תקלות נפוצות בחלונות, מתי לתקן לבד ומתי להזמין מתקן חלונות מקצועי

תיקון תקלות נפוצות בחלונות, מתי לתקן לבד ומתי להזמין מתקן חלונות מקצועי

במאמר נלמד כל מה שצריך לדעת על תיקון חלונות ועל התקלות הנפוצות בחלונות

קרא עוד
סוגי רשתות לחלונות וכיצד מבצעים החלפת רשת לחלון

סוגי רשתות לחלונות וכיצד מבצעים החלפת רשת לחלון

במאמר הבא נלמד הכל על רשתות לחלונות והתקנת רשתות לחלונות

קרא עוד
פרופילי חלונות: בלגי לעומת

פרופילי חלונות: בלגי לעומת "קליל"

במאמר יפורטו סוגי מסגרות ופרופילים נפוצים עבור חלונות לבית, ויוצגו יתרונותיהם וחסרונותיהם של הפרופילים השונים, נלמד על פרופיל בלגי וקליל.

קרא עוד