17

ספקי שירות בתחום חברות ניקיון

רואים רחוק רואים שקוף - שירותים מקצועיים של ניקוי תריסים וחלונות

במאמר יוסבר מתי נכון להזמין את שירותיה של חברת ניקיון לתריסים וחלונות ומתי תוכלו לבצע את הניקיון בעצמכם.

רואים רחוק רואים שקוף - שירותים מקצועיים של ניקוי חלונות ותריסים

מבין כלל המשימות הכלולות בניקוי הבית, המשרד או העסק, ניקוי חלונות ותריסים היא ללא ספק המשימה הקשה והמורכבת מכולן, ואיכות הניקיון של חלונות ותריסים היא ללא ספק מההבדלים הניכרים בין ניקיון מקצועי של חברת ניקיון לבין שירותי ניקיון של אדם פרטי - גם אם בתשלום.
עוד בטרם דיברנו על ניקוי חלונות בגובה, גם עבור חלונות בגובה של שלושה מטרים או פחות (כאלה שאפשר להגיע אליהם בקלות או לכל היותר באמצעות שימוש בסולם קצר), ניקוי יסודי של החלון יכלול בדרך כלל פירוק כלל האלמנטים מן המסילות (חלונות הזכוכית, התריסים, והרשתות) ניקוי יסודי שלהם משני צידיהם, ואז ניקוי יסודי של המסילות, כולל ניקוי פסי האטימה שהם בעלי טקסטורה של שערות צפופות למניעת חדירת קור (או חום) וכניסה של חרקים דרך החלון.

על אף המורכבות שבניקוי יסודי של החלונות והתריסים - אין אלמנט בבית שיותר אומר ניקיון, מאשר חלונות שדרכם רואים את הנוף הנשקף אל הבית (או המשרד) מבחוץ כשהחלון נקי לחלוטין. גם איכות ההרכבה של החלונות והתריסים בחזרה למקומם בסדר הנכון, דורשת חשיבה ויכולות. לעיתים נכון להזמין את שירותיה של חברת ניקיון לחלונות - ומייד נסביר איך בוחרים חברה כזו, אולם לעיתים, באמצעות מספר טיפים פשוטים, תוכלו לנקות את החלונות בעצמכם.

טיפים לניקוי חלונות עצמאי

השקיפות הטבעית של החלונות, גורמת לכך שתדירות הניקוי הרצוי שלהם היא גבוהה. ביחד עם המורכבות בניקוי דו צדדי של החלונות - עומד בפניכם אתגר בהחלט ראוי. בהנחה שאתם לא מתכוונים לפרק מעל המסילות עם כל ניקוי את כל רכיבי החלון, התריסים, הרשתות, וכדומה - הנה לכם כמה טיפים לניקוי חלונות ביתי מוצלח במיוחד

  • לניקוי החלונות, השתמשו בבד שאינו משיר סיבים, פירורים או חתיכות. מטליות מיקרופייבר חדשות ונקיות, יעשו את העבודה מצויין
  • חשוב לדעת, כי חומרים שלא מיועדים לניקוי חלונות, עלולים להשאיר שריטות וסימנים מעל הזכוכית או על מסגרת החלון - לכן השתמשו אך ורק בחומרי ניקוי עדינים שמתאימים לניקוי זכוכיות וחלונות. אפשר גם חומר ניקוי ביתי: נוזל לניקוי כלים או סבון נוזלי, עם מעט חומץ לבד או חומץ טבעי, מהולים במים (ביחס של - כרבע כוס סבון, שתי כפות חומץ וכוס מים חמימים). בכל מקרה, הקפידו להסיר את כל שאריות חומרי הניקוי ולייבש את החלון היטב, לאחר שהחלון נקי ומלאכת הניקוי הסתיימה.
  • אמנם, ייבוש החלון ימנע את אותם "שבילים" שאופייני לראותם על חלונות שנוקו זה עתה אם לא ייבשתם את החלון באמצעות מטלית יבשה. על אף המוניטין שנודע לנייר עיתון - אל תנגבו בו את החלונות לאחר הניקוי, הנייר שורט את החלונות בדיוק כמו שזה אולי מרגיש לכם, והדיו עלול ללכלך את החלונות. יבשו את החלונות היטב באמצעות מטלית מיקרופייבר נקייה ויבשה לחלוטין
  • נקו קודם את צידו הפנימי של החלון. אם אתם לא מסירים את החלון מן המסגרת שלו - תדעו יותר טוב להעריך את המקומות הנדרשים לניקוי מבחוץ, מה שיעזור לכם, במיוחד אם הגישה לחלק החיצוני של החלונות היא בעייתית
  • טיפ לניקוי התריסים - חבשו גרב לבנה ונקייה מעל היד, ועברו על שני צידיו של כל שלב משלבי התריסים שלכם לאחר שטבלתם את הגרב שלכם בחומר ניקוי. לאחר ניקוי כל שלב - במיוחד כאשר השלבים מלוכלכים ומותירים מעל הגרב סימני לכלוך שחורים - נקו את הגרב במים באופן יסודי. עשו את אותה פעולה עם גרב יבשה ונקייה לאחר מכן.

ניקוי מקצועי של החלונות על ידי חברת ניקיון

בשל המורכבות של ניקוי החלונות, משרדים ובתים פרטיים רבים מזמינים שירותים מקצועיים של ניקוי חלונות, אשר כאמור, מפרקים את כל רכיבי החלון, מנקים אותם באופן יסודי, ומרכיבים אותם במקומם (לאחר ניקוי המסילות). מדובר בניקוי יסודי, שישאיר אתכם עם חלונות צלולים, תריסים ללא רבב ומסילות ללא לכלוך, חול, אבק או פירורים. חשוב לדעת, כי מי שמזמין חברת ניקיון לניקוי התריסים והחלונות באופן קבוע, משלם בממוצע כמחצית המחיר עבור כל ניקוי, ביחס למי שמזמין עבודות ניקוי חד פעמיות. כשאתם בוחרים חברת ניקיון, מעבר לבחינת המחירים, האמינות, ההמלצות והשירות - חשוב לברר ולחקור אודות הביטוח המסופק לחלונות ולעובדים במהלך הניקוי - ועל אחת כמה וכמה, כאשר מדובר בניקוי חלונות בגובה.

כמה עולה ניקוי חלונות מקצועי?

מרבית חברות הניקיון המציעות שירותי ניקוי חלונות גובות מחירים לניקוי חלונות על פי שטח החלון לניקוי. אפשר לומר באופן כללי, שתשלמו בממוצע 300 - 400 ש"ח עבור ניקוי מקצועי של החלונות. הנה פירוט:

ניקוי חד פעמי לחלונות בגובה של עד שלושה מטרים - כ - 300 ש"ח (עבור דירה או משרד בעלי עד 10 מ"ר חלונות)
ניקוי חודשי קבוע של אותם חלונות - כ - 150 ש"ח
ניקוי חלונות ותריסים - עד 10 מ"ר - כ - 400 ש"ח
ניקוי חלונות לאחר שיפוץ או במקרים של לכלוך משמעותי על החלונות - עד 500 ש"ח ל - 10 מ"ר
תוספת עבור ניקוי וילונות - עוד כ - 100 - 200 ש"ח

17

ספקי שירות בתחום חברות ניקיון

מצא בעל מקצוע

חברות ניקיון מומלצים תל אביב

ניקוי חלונות באמצעות מטלית מיקרופייבר ייתן ניקיון יסודי ללא שאריות סיבים

בעת ניקוי חלונות רצוי להשתמש בחומרי ניקוי עדינים המתאימים לניקוי זכוכיות ובכך להימנע משריטות וסימנים על הזכוכית

כתבות ומאמרים

חברות ניקיון משרדים, תהליך בחירת חברה לניקיון משרד בערב או בבוקר

חברות ניקיון משרדים, תהליך בחירת חברה לניקיון משרד בערב או בבוקר

שירותי ניקיון משרדים בערב או בבוקר, מה תוכלו לקבל, כמה זה צפוי לעלות ואיך לבחור חברה מתאימה לניקוי משרדים?

קרא עוד
אילו סוגי פוליש לדירה קיימים? הכל על פוליש לרצפה

אילו סוגי פוליש לדירה קיימים? הכל על פוליש לרצפה

במאמר יוסבר אילו סוגי פוליש לרצפה קיימים ויודגשו הדברים שיש לשים אליהם לב בבחירת חברת ניקיון ועבודת פוליש לדירה

קרא עוד