33

ספקי שירות בתחום קבלני גבס

ספריות גבס לספרים או כונניות ספרים – מה עדיף?

במאמר זה נוכל לראות את היתרונות של נישות גבס לספרים (ספריות גבס) לעומת הכונניות והספריות של פעם.

ספריות גבס או כונניות לספרים – מה עדיף?

עוד לפני שנענה על השאלה האמורה, נספר כי אין בית אחד, הן בארץ והן בעולם, אשר לא מכיל במסגרת הגבולות שלו כמה עשרות ספרים. בפועל, כל אותם ספרים מאוחסנים בכונניות ספרים ייעודיות, מדפים ייעודיים לספרים ועוד. יחד עם זאת, עכשיו זה הזמן והמקום לומר, כי צורת ואופן האחסון האמורים, הינם רלוונטיים לבעלי הספרים הרגילים והממוצעים. לעומת זאת, מבחינת כל מה שנוגע לחובבי הספר והקריאה, כל אותם חובבים מאחסנים את הספרים שלהם בכונניות ספרים גדולות ומעוצבות, ספריות עצומות בגודל ונפח של חדר שלם ועוד. בפועל, אין ספק כי כל פתרונות אחסון הספרים האמורים הינם איכותיים וראויים. יחד עם זאת, במהלך השנים האחרונות 'פרץ' לתודעה פתרון אחסון ספרים חדש, ספריות גבס או נישות גבס לספרים שמו.

בנוסף, עוצמת הפריצה של פתרון אחסון זה חזקה עד כדי כך שבעלי וחובבי קריאה וספרים רבים שואלים את עצמם מה עדיף, ספריות גבס לספרים או כונניות ספרים?

למה הכוונה כאשר אומרים ספריות גבס (או נישות גבס) לספרים?

ובכן, כאשר מדברים על נישות גבס לספרים, הכוונה כלל אינה לנישות כמו מדפים ושטחי אחסון כפי שהם באים לידי ביטוי במסגרת של נישות גבס לאזורים בבית כמו המטבח, הסלון, חדר השינה ועוד – אלא בדיוק להיפך. במילים אחרות, ספריות גבס לספרים הינן נישות אשר מזכירות עד מאוד את המידות והתפקוד של כונניות הספרים הרגילות והמוכרות. יחד עם זאת, נישות אלו אינן עצמאיות וניתנות להזזה כמו הכונניות והספריות, אלא מהוות חלק בלתי נפרד מן הבית עצמו והקירות שלו. מבחינת מראה, ספריות גבס דומות ואפילו מזכירות במידה רבה את כונניות הספרים הרגילות, בעיקר מבחינת כל מה שנוגע למדפי הספרים ועומק שטחי האחסון לספרים. למען המחשה, להלן תיאור של נישת גבס אשר מיועדת לספרים: קירות גבס אשר הותקנו על קיר תומך בחלל בית כלשהו, נניח בחדר העבודה, קירות גבס אשר מופרדים על ידי מדפי גבס אשר כוללים קשת מידות רלוונטית לספרים מבחינת אורך, רוחב ועומק. לרוב, נישה זו מכילה בתוכה כמה וכמה מדפי גבס אשר מאפשרים אחסון גדול, רחב ואיכותי של ספרים. באופן הזה, כל מה שצריך לעשות על מנת לקחת ספר, זה פשוט לגשת לעבר נישה ומדף, ולשלוף ממנה ספר באופן קל ונוח ביותר.

ספריות גבס כוללות אינספור איכויות ויתרונות בלעדיים!

במהלך השנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר חללים, הן פרטיים והן עסקיים, אשר נעדרים מהם באופן מוחלט כונניות ספרים וספריות רגילות. כל זאת, כתוצאה מן העובדה כי פתרון אחסון הספרים אשר ידוע בשם ספריות גבס הינו פתרון אשר 'טומן' בתוכו אינספור איכויות ויתרונות בלעדיים, כאלו אשר לא רק רלוונטיים מבחינת הספרים והאחסון שלהם, אלא גם מבחינת נוחות ופונקציונאליות מבחינת 'בעלי הבית'. מסובך? אין בעיה, נסביר למה הכוונה.
ובכן, בניגוד לכונניות וספריות ספרים קטנות, קלות, גדולות וכבדות כאחד אשר מסורבלות ומסובכות מבחינת הזזה והחזרה, 'פגיעות' מבחינת משיכה של אבק בכמויות רבות ועוד – ספריות הגבס לספרים הינן 'קבועות', כלומר, מהוות חלק בלתי נפרד ממרקם הקירות של הבית, לא 'טעונות' הזזה קשה ומפרכת בעבור ניקיון כזה או אחר, כמעט ולא מושכות אבק ועוד. במילים אחרות, אין ספק כי מדובר בפתרון אחסון מושלם בעבור ספרים, שלא לדבר על המראה האסתטי והמשובח של נישות אלו – וזאת באופן שממש מהנה להסתכל עליהן, מפתה לגשת אליהן, לקחת ספר, להחזיר אותו ועוד...

ספריות גבס – לא ללא פריטי ואלמנט דקורציה!

כתוצאה מן העובדה כי ספריות גבס מהוות חלק בלתי נפרד מן הקטגוריה של עבודות גבס, גם נישות אלו הופכות למשוכללות ומתקדמות יותר באמצעות פריטי ואלמנט דקורציה. בפועל, בין כל אותם פריטים ואלמנטים ניתן למצוא גופי תאורה קטנים ואלגנטיים אשר מאירים את הספרים ואת נישות האחסון עצמן, מדפי זכוכית אשר מונחים על מדפי הגבס וכך משווים להם מראה יוקרתי יותר, דלתות זכוכיות מעוצבות אשר אחראיות על הגנת הנישה באמצעות מנגנון פתיחה וסגירה קל ונוח ועוד!

33

ספקי שירות בתחום קבלני גבס

מצא בעל מקצוע

קבלני גבס מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

כיצד מתקנים קיר גבס? כל מה שצריך לדעת על תחזוקת קירות גבס

כיצד מתקנים קיר גבס? כל מה שצריך לדעת על תחזוקת קירות גבס

במאמר נלמד מה לעשות כאשר קיר גבס נרטב וכיצד ניתן להימנע ממצבים אלו.

קרא עוד
ספריות גבס לעיצוב הבית

ספריות גבס לעיצוב הבית

המאמר יסביר כיצד אפשר להשתמש בספריות גבס כפיתרון עיצובי נוח ויעיל לספרייה הביתית.

קרא עוד
מזנון גבס מעוצב

מזנון גבס מעוצב

המאמר יראה כיצד אפשר כיום להשתמש בגבס גם לעיצוב הבית ולריהוט כמו מזנון גבס מעוצב.

קרא עוד
כל המידע על בדיקות לאיתור רעשים

כל המידע על בדיקות לאיתור רעשים

במאמר יוסבר כיצד לבצע איתור רעשים להפחתת רעשים ויובאו טיפים והמלצות בבחירת ייעוץ אקוסטי

קרא עוד
כל המידע על בידוד רעשים אקוסטי ותרמי

כל המידע על בידוד רעשים אקוסטי ותרמי

כאן נלמד על סוגי הבידודים הקיימים בבניה כיום, ועל בידוד רעשים - פתרונות בידוד אקוסטי לשימוש ביתי, לבניינים בתהליך בנייה, ולמבני ציבור.

קרא עוד
אילו חומרי בידוד משמשים לצורך בידוד אקוסטי?

אילו חומרי בידוד משמשים לצורך בידוד אקוסטי?

במאמר יוסבר על סוגי פתרונות אקוסטים להפחתת רעשים הקיימים בשוק, וחומרי הבידוד השונים שבשימוש.

קרא עוד