13

ספקי שירות בתחום קבלני אינסטלציה

מה היתרונות הבלעדיים של צנרת פקסגול?

המאמר יסביר למה צנרת פקסגול היא חלק בלתי נפרד ממערכות הצנרת כיום ומהן יתרונותיה המיוחדים.

צנרת פקסגול – חלק אינטגראלי מכל מערכת אינסטלציה!

מערכת האינסטלציה המודרנית 'עברה' אבולוציה מתמשכת וארוכה ביותר משל עצמה, וזאת באופן שהיום היא מאופיינת במפרט טכני וצרכני, אשר כלל לא היה ניתן לדמיין או לתאר עד לפני כמה שנים. כיום, מערכות אינסטלציה רבות מאופיינות בעמידות מכנית יוצאת דופן, אספקת מים לכל המגזרים הקיימים ברמה האיכותית והגבוהה ביותר, בלאי מינימלי, עמידות בפני אינספור תנאי שטח וטמפרטורה קיצוניים ועוד. ב'גדול', אף אחת מבין התכונות האמורות לא היו יכולות להתרחש ללא קיומה של צנרת המים אשר ידועה בשם צנרת מים פקסגול, צנרת מים אשר מהווה את אחת מן ה'בשורות' הגדולות ביותר של עולם האינסטלציה, וחלק בלתי נפרד מכל מערכת אינסטלציה.

כל מה שצריך לדעת על מהי צנרת פקסגול (ועוד הרבה יותר)

ראשית, כאשר אומרים צנרת פקסגול, הכוונה הינה למערכת צנרת ייחודית וברמה הגבוהה ביותר אשר 'מתמחה' בהובלה ואספקת מים ברמה שאין שנייה לה. לא בכדי אומרים כי צנרת זו הינה צנרת העתיד של עולם האינסטלציה, הן בארץ והן בעולם. שנית, מבחינת שימושים ותפקוד, זו צנרת אשר פותחה ויוצרה למען התשתיות ומערכות האינסטלציה הנפוצות הבאות: מערכות אינסטלציה לדירה ולבית אשר אחראיות על הובלה ואספקה של מים קרים וחמים (לרוב עד טמפרטורה של 95 מעלות) / מערכות חימום ייעודיות, ביתיות ופרטיות כמו חימום תת – רצפתי, באמצעות רדיאטורים ועוד / תשתיות מים עירוניות אשר אחראיות על אספקת מים לכל סוגי המגזרים והקהלים / מערכות מים אשר מובילות מים למפעלים, בארות מים ועוד / מערכות להולכת גז ואוויר דחוס ועוד. במילים אחרות, צנרת הפקסגול הינה 'שחקן' מפתח מבחינת כל מערכת אינסטלציה באשר היא, וזאת בין אם היא מיועדת למגזר הפרטי ובין אם היא מיועדת למגזר הפרטי, וכאשר היא ממלאת אינספור תפקידים חיוניים ומשמעותיים ביותר מבחינת הובלה ואספקת מים.

צנרת פקסגול – מכילה קשת יתרונות בלעדיים

בהמשך לכל מה שנאמר לעיל אודות הרקע ו'עמוד השדרה' של צנרת הפקסגול מבחינת תפקוד ושימושים, נמשיך כעת לספר אודות קשת היתרונות הבלעדית והבלתי תיאמן של צנרת זו – וזה הולך ככה: הצנרת מיוצרת על פי הסטנדרטיים המקצועיים והמחמירים ביותר בתעשיית צנרות המים, הן בעבור מערכות מים פרטיות והן בעבור מערכות מים תעשייתיות. במילים אחרות, מבחינת 'מוצר', מדובר במוצר טכנולוגי מתקדם ומן המעלה הראשונה / הצנרת מיוצרת בצפיפות מקסימאלית, מחומר גלם תעשייתי ייעודי ובאמצעות תהליך ייצור תעשייתי פרטני ומתקדם /
צנרת זו עומדת בתקן הישראלי המחמיר מבחינת כל מה שנוגע לאיכות והתאמה של מי שתייה ועוד. במילים אחרות, צנרת אשר עמידה בתנאי לחץ וטמפרטורה קיצוניים, בעלת יכולת עמידות כימית מקסימלית, בעלת רמת שחיקה מינימלית, 'עומדת' בכל הסטנדרטיים והתקנים התעשייתיים האפשריים, חסינה לחלוטין בפני קורוזיה - הן חיצונית והן פנימית, מונעת באופן 'טבעי' הצטברות של אבנית ועוד. במילים אחרות, אין ספק כי צנרת הפקסגול הינה צנרת מושלמת וללא כל מתחרים.

האם לצנרת הפקסגול יש בכלל חסרונות?

באופן בלתי נמנע (ולבטח לאור כל מה שסופר ותואר לעיל), עולה השאלה האם לצנרת הפקסגול יש בכלל חסרונות. באופן מפליא ביותר, שאלה זו נשאלת על ידי אנשים פרטיים ובעלי מקצוע מתחום הצנרת כאחד. כל זאת בעיקר כתוצאה מן העובדה כי תחום צנרות המים מעולם לא 'ידע' צנרת מים כמו צנרת הפקסגול, גם צנרת מושלמת מבחינת תפקוד, גם מושלמת מבחינת בלאי ושחיקה, גם מבחינת איכות המים שהיא מספקת ומה לא.

13

ספקי שירות בתחום קבלני אינסטלציה

מצא בעל מקצוע

קבלני אינסטלציה מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

המדריך לבחירת צנרת מים ביתית

המדריך לבחירת צנרת מים ביתית

המאמר ישווה בין שני סוגים של צנרות ויסביר איך לבחור נכון צנרת מים ביתית שהכי מתאימה לכל אחד ואחת מאיתנו.

קרא עוד
הכל על סתימות צנרת מורכבות בקו ראשי

הכל על סתימות צנרת מורכבות בקו ראשי

המאמר יסביר מהן סתימות צנרת מורכבות, מה עושים בעת סתימה ומי רשאי לטפל בה.

קרא עוד