34

ספקי שירות בתחום אינסטלטורים

מהי העבודה המקדימה הנדרשת מאינסטלטור טרם התקנת אביזרי אינסטלציה באמבטיה?

במאמר יוסבר מהי העבודה המקדימה, שעל אינסטלטור לבצע לפני התקנת אביזרי אינסטלציה באמבטיה, ואילו אביזרי אינסטלציה קימים.

המדריך לשימוש באביזרי אינסטלציה שונים

תחום האינסטלציה עוסק בצנרת הבית ובאביזרים המתפעלים את פעולת הצנרת ואספקת המים לצרכינו השונים. מכיוון שמדובר באביזרים בסיסיים בהם נעשה שימוש יומיומי, קיימת חשיבות רבה לשימוש נכון ותחזוקה ראויה.

הצטברות אבנית

אביזרי האינסטלציה רבים והם נעים מאטמים וראשים לברזים ועד לברזים עצמם, מקלחונים ואסלות. שימוש נכון ימנע פגישות תכופות עם אינסטלטור. מכיוון שמדובר באביזרים הבאים במגע ישיר עם מים בתכיפות חשוב לטפל בהצטברות האבנית. ניתן לפתור את המטרד הזה באמצעות התקנת מסננים בברזים השונים אשר יסייעו במניעת הצטברותה. המים הרצים בצנרת אינם מסוננים מספיק והזנחת הנושא תגרום להצטברות אבנית שתוביל לסתימות וזרימה משובשת.

ריחות לא נעימים

פתחי ניקוז המים קיימים בכל בית ולעיתים עולה מהם ריח לא נעים. על ידי רכישת מכסה לפתחי הניקוז תוכלו להימנע מהתפשטות ריחות ולתרום לאסתטיות בחלל. כיסוי פתח הניקוז יכול גם לתרום להפגת רעשי הצנרת. דרך נוספת למנוע את רעש הצנרת היא לבודד אותה באמצעות חומרים על בסיס ספוג ועופרת, אך תהליך זה מורכב יותר ודורש התייעצות וביצוע על ידי מומחה.

סתימות ונזילות

חשוב לדאוג שפתחי הניקוז והחיבורים בין אטם לאביזר אינם חסומים או מלוכלכים. מצב זה יכול להוביל לנזילות ואף להצפות. רצוי לוודא זאת בפתחים במדיחי הכלים, מקלחונים, פתחי ניקוז ברצפה, סיפוני הכיורים השונים וכל אביזר אחר שיכול להעלות על דעתכם. במידה ואיתרתם סתימה באחד מאביזרי האינסטלציה שברשותכם, תוכלו לרכוש חומרים כימיים ייעודיים לאביזר הספציפי, המשמשים לפתיחת סתימות. שימוש בפומפה בכיורים ובאסלות גם יכול לעשות את העבודה. במידה ואתם לא מצליחים לפתור את התקלה בעצמכם, הזמינו אינסטלטור מנוסה ומקצועי. דרך נוספת למנוע חדירה של מים היא בדיקת אטמי הגומי של אביזרי האינסטלציה. במידה והאטמים יבשים או קרועים, האטימה נפגמת ומים יחדרו מהצנרת, מה שיכול להוביל גם לבזבוז של מים.

34

ספקי שירות בתחום אינסטלטורים

מצא בעל מקצוע

אינסטלטורים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

כל המידע על אסלה תלויה

כל המידע על אסלה תלויה

במאמר יוסבר מהי אסלה תלויה, מהם היתרונות שלה על פני אסלה רגילה, וכיצד מבוצעת התקנה של אסלה תלויה.

קרא עוד
איך מתבצעת החלפת כיור מטבח? מדריך התקנת כיור עילית

איך מתבצעת החלפת כיור מטבח? מדריך התקנת כיור עילית

במאמר יוסברו מהם שיטות התקנת כיור מטבח וכיצד נבצע החלפת כיור המותקן בהתקנה עילית

קרא עוד
מדריך עשה זאת בעצמך - התקנת ברז מסוג

מדריך עשה זאת בעצמך - התקנת ברז מסוג "פרח"

במאמר יוסברו השלבים להחלפה או התקנת ברז פרח בשיטת עשה זאת בעצמך וללא עזרת אינסטלטור

קרא עוד