7

ספקי שירות בתחום סוככים

פתרונות הצללה לבית

במאמר יפורטו פתרונות הצללה פופולאריים לבית כגון: סוככים, פרגולות תלויות ומפרשי הצללה

פתרונות הצללה לבית

במאמר זה נסקור את הפתרונות הפופולאריים ביותר עבור הצללה של הבית. בין פתרונות ההצללה לבית אפשר למצוא פריטים שונים החל מסוככים לחלונות ולמרפסות, עבור בפרגולות תלויות ועד למפרשי הצללה. נסקור את הפתרונות המוצעים, היתרונות והחסרונות של כל אחד מהפתרונות וכמובן גם מחיריהם. מובן כי המחיר יכול להשתנות מיצרן ליצרן וכי המדובר בקנה מידה בלבד. הצללה נכונה ואפקטיבית של הבית יכולה לחסוך לכם הרבה מאוד כסף לעניין קירור הבית בקיץ.

סוגי פתרונות להצללת הבית

אמנם, עתה כשאנחנו בעונת החורף, אנחנו בעיקר מתגעגעים לשמש, אבל אסור לשכוח כי השמש בישראל היא חזקה במיוחד ומלבד חוסר הנוחות, הרי שחשיפה רבה לשמש יכולה להזיק, הן לבני אדם והן לבית ולחפצים שונים. הצללה טובה של הבית היא חיונית במדינה חמה כמו ישראל, כדי לאפשר לכם ליהנות מהבית שלכם וכדי למנוע נזקים הנגרמים כתוצאה מחשיפה מוגזמת לשמש.

סוככים

אחד הפתרונות הבסיסיים הוא הסוככים, המותקנים בדרך כלל בקרבת הפתחים של הבית, כגון מרפסות וחלונות. יתרונם של סוככים כאלה הוא, כי הם מספקים צל טוב ומונעים חדירת אור שמש חזק בעיקר בשעות היום, בהן השמש נמצאת גבוה בשמים. חסרונם הוא שהם פגיעים יחסית לרוחות וגשם ויש לשמור עליהם.
ישנם דגמים שונים של סוככים, הנבדלים אלה מאלה בשיטות ההצבה והפריסה שלהם: סוככים הנמתחים מתוך התקן באופן ידני, או באופן חשמלי; סוככים אוטומטיים; סוככים גדולים למרפסות; סוככים לחלונות; מרקיזות; ועוד. בשנים האחרונות הופיעו בשוק גם סוככים מאלומיניום, אשר מספקים צל במידה טובה, אולם בזמן גשם סוככים אלה יכולים להיות מאוד רועשים. מחירי הסוככים יכולים להשתנות בהתאם לגודל ולדגם, והם נעים בין מאות שקלים בעבור הדגמים הבסיסיים והקטנים ביותר, וכמה אלפי שקלים בעבור הדגמים המתקדמים והגדולים.
חשוב לציין, כי ישנם סוככים שונים מתאימים למשימות שונות, ובפרט סוככים המתאימים לצורך הצללת חלונות. סוככים אלה הם מותאמים במיוחד עבור החלונות, וניתנים להתקנה כמעט בכל מצב. סוככים אלה הם קלים ופשוטים ומהווים פתרון נוח ויפה להצללת הבית.

פרגולות תלויות

פרגולות תלויות הן פתרונות שהם גם עמידים יותר וגם יפים יותר מאשר פתרונות אחרים. פרגולות תלויות, להבדיל מפרגולות המוצבות בגינה, יכולות להוות פתרון מעולה להצללת הבית. הצבת פרגולה תלויה רלוונטית בעיקר למרפסות שונות, אולם היא מהווה את אחד הפתרונות הטובים ביותר שיש להצללת הבית. חסרונן של פרגולות אלה הוא בהיותן קבועות ולא מתקפלות בדרך כלל, כך שיש להביא בחשבון כי ההצללה היא קבועה ולא ניתנת להסרה (אלא על ידי הסרת הפרגולה כולה). במקרים אחרים, ככל שמדובר בפרגולות תלויות מאלומיניום למשל (להבדיל מעץ), הרי שיכול להיות כי הפרגולה תהיה רועשת מאוד במקרה של גשם וגם את זה יש להביא בחשבון. מחיריהן של פרגולות תלויות כאלה נע סביב אלף שקלים חדשים לפרגולה בסיסית במרפסת לכמה אלפים בודדים של שקלים בעבור פרגולות גדולות במיוחד.

מפרשי הצללה

אחד הטרנדים האופנתיים ביותר בתחום זה של הצללת הבית, הוא מפרשי ההצללה. מפרשי ההצללה – כשמם – הם יריעות בד הנמתחות מעל לבית, ולאזורים שאתם מעוניינים להצל. מפרשי הצללה נותנים מראה מיוחד במינו לבית, וניתן לשלב בין מפרשים בצבעים שונים ובזויות משתנות, כדי להשיג אפקטים מרשימים יותר של הצללה. הצללה באמצעות מפרש יכולה להוות דרך מעולה לצנן את הבית ולמנוע מקרינת השמש להגיע אל המבנה עצמו. בכך, אתם בהחלט יכולים לחסוך הרבה מאוד בהוצאה על קירור הבית כולו בקיץ. מחירם של מפרשי הצללה יכול להשתנות מאוד בהתאם לגודל הבית והשטח שאתם מעוניינים להצל. חסרונם של מפרשי הצללה, הוא כי קשה להציב אותם וקשה להוריד אותם, כך שיש להביא זאת בחשבון.

7

ספקי שירות בתחום סוככים

מצא בעל מקצוע

מתקיני סוככים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

מהי החשיבות שבהתקנת סוכך לרכב, ואילו סוגי סוככים לרכבים קיימים?

מהי החשיבות שבהתקנת סוכך לרכב, ואילו סוגי סוככים לרכבים קיימים?

במאמר יוסבר מהי החשיבות של התקנת סוכך עבור הרכב, ואילו סוגי סוככים קיימים (קבועים, ניידים, סוכך לרכב מתקפל ועוד).

קרא עוד
סוככי זרועות - המדריך המלא

סוככי זרועות - המדריך המלא

במאמר יוסבר מהו סוכך זרועות, אילו סוגים של סוככי זרועות קיימים, ומהם יתרונותיהם וחסרונותיהם.

קרא עוד
כך מומלץ לבחור סוכך לבית

כך מומלץ לבחור סוכך לבית

במאמר יוסבר מה עלינו לבדוק לפני בחירת סוכך, ועל מה יש להקפיד בהתקנת סוכך.

קרא עוד