12

ספקי שירות בתחום סורגים

כל מותגי הסורגים המובילים בישראל

במאמר תינתן סקירה של החברות המובילות בשוק לייצור סורגים, מה מאפיין כל חברה והסורגים שהן מיצרות.

כל מותגי הסורגים המובילים בישראל

סורגים הם עסק גדול, מכיוון שהדרישה להתקנת סורגים היא רחבה מאוד: חלונות, מרפסות, שערים, גדרות, סורגים לחנויות וסורגים לבית, סורגים נגד פריצה וסורגים נגד נפילה, סורגים דקורטיביים וסורגים בטיחותיים, סורגים קבועים, סורגים ניידים וסורגים נפתחים – כל דרישה וסוג הסורגים המתאים לה, עם שיטות ההתקנה והתפעול המתאימות להם.

להלן נסקור כמה חברות ומותגים בתחום זה:

טרלידור

זו חברה ותיקה וידועה בתחום הסורגים, ומזוהה בעיקר עם תחום הסורגים המתקפלים (סורגי גלילה) – מזוהה עד כדי כך, שהמושג סורגי טרלידור נעשה שם גנרי לסורגים נפתחים (כמו לדוגמא השם "פלאפון" לטלפונים סלולריים). טרלידור מייצרת ומתקינה גדרות, מעקות, שערים, שערי הרמה, פרגולות, גגונים, וכמובן סורגים מכל הסוגים, אך מפורסמת במיוחד בנושא הסורגים הנגללים והנפתחים. טרלידור מייצרת גם סורגים ושערים מאלומיניום, ולאחרונה השיקה סורגים עם חיישנים מיוחדים לזיהוי פריצה, חיישנים המשתלבים היטב במערכת אזעקה. טרלידור מעסיקה צוותים מיומנים בכל רחבי הארץ, וגם מייצאת את מוצריה בהצלחה.

מקסידור

גם זו חברה גדולה לייצור סורגים ומוצרים דומים, כולל סורגים מתקפלים וניידים. מקסידור החלה את פעולתה בישראל תוך הסתמכות על ידע מקצועי של חברת האם מקסידור מדרום אפריקה, ובהדרגה התאימה את עצמה בשלמות לשוק הישראלי. חברת מקסידור מציעה כמה תכונות ייחודיות למוצריה, הנה כמה מן הבולטות שבהן: פרופילים מלאים לסורגים (גם מתקפלים) להגדלת החוזק והעמידות / מסילות שקועות המונעות היתקלות, בטיחותיות ובטוחות יותר, וגם קשות יותר לפריצה / ייצור סורגים ללא ריתוך, בטכניקות המונעות חלודה / נעילה מהירה (טריקה) של סורגים מתקפלים / מנעולים עם צילינדרים כפולים ועוד.

סורגית

סורגית היא החברה המובילה בישראל בנושא של סורגים המיועדים לבטיחות בלבד (כלומר, סורגים לחלון למניעת נפילה ולא למניעת פריצה). מכיוון שמדובר בבטיחות בלבד, הסורגים של סורגית דקים ועדינים הרבה יותר מאשר סורגי המתכת המקובלים למניעת פריצה. הסורגים של סורגית גם קלים יותר להרכבה, ואפשר להתקינם בשיטת "עשה זאת בעצמך" בחיסכון כספי ניכר. מעבר לכך - סורגי סורגית ניתנים גם להעברה בקלות מדירה לדירה ומחלון לחלון, ועוד יתרון חשוב של הסורגים הבטיחותיים של סורגית הוא, שאפשר להסירם במהירות מבחוץ (למשל, בעת שריפה), כך שאינם מונעים חילוץ כמו סורגים רגילים.

אל-סורג

זו חברה מעניינת מאוד, שמספקת מגוון גדול של מוצרי הגנה ומיגון ומתמחה במיגון של זכוכית – ציפויים פולימריים מיוחדים להגנה מפני פריצה, הדף, שבירה, קרינת שמש, קרינה סלולרית ועוד. אחד המוצרים המעניינים של אל-סורג הוא סורגים שקופים – סורגים העשויים מחומר פולימרי שקוף וחזק. בדומה לסורגים של סורגית, הסורגים של אל-סורג מיועדים יותר למניעת נפילה החוצה ולמניעת פגיעה פנימה (למשל, כדור שנבעט לחלון), ופחות למניעת פריצה. יתרונם הגדול הוא בשקיפות, שמבטלת את "אפקט הכלא" של סורגים רגילים. יתרון נוסף שלהם הוא שקל להתקינם וקל מאד גם להתאימם לכל גודל חלון או מפתח.

לסיכום

אלה הן רק מקצת החברות הגדולות והמפורסמות בתחום הסורגים והמוצרים הנלווים. חשוב לציין, כי חברות פרטיות רבות מאוד – מסגריות, מסגרים, נפחים ובעלי מלאכה אחרים – מייצרות ומתקינות בכל הארץ סורגים מסוגים רבים ומגוונים, וכדאי בהחלט לבדוק את מוצריהן ולהשוות מחירים. מכל מקום, יש להקפיד ולבדוק את נושא האיכות של המוצרים הללו, ובעיקר את נושא הטיפול נגד חלודה. חשוב מאוד שתהיה "כתובת" שאליה אפשר לפנות גם אחרי הרכישה וההתקנה!

12

ספקי שירות בתחום סורגים

מצא בעל מקצוע

מתקיני סורגים מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

10 טיפים למיגון הבית

10 טיפים למיגון הבית

במאמר ינתנו טיפים שימושיים למיגון נכון ויעיל של הבית (התקנת מנעולים, דלתות ממוגנות, סורגים, מערכות אזעקה ועוד).

קרא עוד