33

ספקי שירות בתחום קבלני גבס

כל המידע על קרניזים דקורטיביים - המדריך להקנת קרניז לקיר

במאמר יוסבר מהו קרניז לקיר, מתי מומלץ להתקין אותו, ואילו סוגי קרניזים דקורטיביים קקיימים כיום בשוק.

כל המידע על קרניזים דקורטיביים

כאשר אנחנו עורכים שיפוצים בבית אנו מוצאים לרוב כסף רב על בעלי מקצוע רבים – צבעים, אינסטלטורים, חשמלאים, מתקינים למיניהם ושיפוצניקים. אנו שוברים קירות, מחליפים אמבט, משפצים מטבח, שוברים קירות, רצפות אנו משקיעים כסף רב מול בעלי מקצוע רבים. כאשר אנו עושים שיפוצים מתונים יותר ומסתפקים למשל בצביעת הבית על ידי בעלי מקצוע, פרופילים דקורטיביים הם דרך נהדרת להוסיף לכל בית אווירה ויוקרה.
נוסף על היופי של קרניז דקורטיבי, קרניז לקיר מהווה גם פתרון להסתרת כתמים ופגמים נוספים בדרך מקורית ואסתטית, פיתרון לשיפוץ יוקרתי אך לא יקר.

מתי מומלץ להתקין קרניז דקורטיבי?

  • כאשר מבצעים שיפוץ בבית ורוצים להעניק מראה מסוגנן ויוקרתי מומלץ להוסיף פרופילים דקורטיביים.
  • כאשר יש רטיבות בקירות וכתמי עובש, אחרי ששיפצנו ואטמנו את מקור הרטיבות, אפשר לכסות את הפגמים עם פרופילים דקורטיביים כלומר שיפוצים חכמים נעזרים באלמנטים לכיסוי ולהסוואה.
  • קבלני שיפוצים רבים ממליצים להשתמש בקרניזים דקורטיביים כדי לעשות דקורציה לחלונות, לכסות קו תקרה לא מפולס ולהוסיף נגיעות אסתטיות אשר מייפות כל חלל. כאשר עושים שיפוצים בדירה כדאי לקחת בחשבון שילוב של פרופילי ריצפה, קורות דמויות עץ, קרניז דקורטיבי לקיר וכמובן צבע מתאים.
  • כאשר רוצים לכסות סדקים מכוערים בקירות אפשר להשתמש בפרופילים דקורטיביים.קבלני שיפוצים רבים יבצעו תיקון בקירות ואחר כך יתקינו פרופילים דקורטיבים. מעט אנשי שיפוץ או בעלי מקצוע אחרים יעשו עבודה חלקית רק בכיסוי פגמים ולא בתיקונם.
  • אחרי שהתקנו מיזוג אוויר מרכזי , שברנו והרסנו ומתחנו כבלים , אחרי הבלגאן מגיע זמן השיפוצים. את הכבלים ואת הנזקים נוכל לכסות בעזרת השימוש בקרניזים.

סוגי קרניזים

בעבר, קרניזים דקורטיביים היו בשימוש במבנים ציבוריים, בבתי מלון ובבתי קפה, אך כיום- בשל המחיר הזול, קבלני שיפוצים מתקינים קרניזים גם בבתים פרטיים.
פרופילים דקורטיביים מגיעים היום בכל צורה ובכל סוג: יש פרופילים מאלומיניום, יש העשויים מחומרים מוקצפים ודחוסים ויש העשויים מפלסטיק או מחומרים הדומים לפלסטיק. מבחינת צורות - גם כאן המגוון רחב - יש פרופילים בסגנון עתיק, יש בסגנון מודרני, יש ישרים ויש מעוגלים. שיפוצים רבים נעשים בסגנונות שונים. לפי האופי של השיפוצים שאתם עורכים בביתכם תוכלו לבחור את סוגי הפרופילים. המבחר העצום של הפרופילים בשוק מבטיח כי תמצאו קרניז דקורטיבי מתאים לכל סוג של שיפוצים.

בחירת איש מקצוע להתקנת קרניז

כמו בכל תחום אחר, נרצה לבחור באיש המקצוע המקצועי והטוב ביותר שנוכל למצוא.
הפרמטרים לבחירה זו הם:

  • מחיר – המחיר של קרניזים דקורטיביים אינו יקר ומתאים לכל כיס . העלות של שיפוצים עם קרניז לקיר אינה יקרה. את השיפוצניקים אפשר לבחור לפי המחיר. כאשר מציעים לכם מחיר גבוה עבור שיפוצים עם קרניז דקורטיבי, בטלו את העסקה.
  • שירות והמלצות – כמו בכל דבר גם כאשר מבצעים שיפוצים בבית כדאי לבקש המלצות . בררו גם על השירות שהחברה נותנת. אל תבחרו במי שמציע שירות בלתי אדיב לא סובלני ומתנשא.

33

ספקי שירות בתחום קבלני גבס

מצא בעל מקצוע

קבלני גבס מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

מחיר קיר גבס, פירוט עלויות של עבודותעם לוחות גבס לבית

מחיר קיר גבס, פירוט עלויות של עבודותעם לוחות גבס לבית

במאמר נלמד על פי מה נקבעים מחירי הבנייה והעיצוב בגבס ומהן העלויות אליהן עלינו לצפות בפרוייקטים.

קרא עוד
היתרונות וחסרונות של בנייה בעזרת גבס

היתרונות וחסרונות של בנייה בעזרת גבס

מהם היתרונות והחסרונות של בנייה בעזרת גבס ובאילו מצבים נעדיף להשתמש בחומר גלם זה או אחר?

קרא עוד
מהם כלי העבודה הכי שכיחים אצל בעלי המקצוע?

מהם כלי העבודה הכי שכיחים אצל בעלי המקצוע?

במאמר נענה על השאלה הפשוטה - איזה כלי עבודה הכי פופלרי וחשוב לבעלי מקצוע?

קרא עוד
מהם היתרונות של לוחות גבס בשיפוץ ביתי?

מהם היתרונות של לוחות גבס בשיפוץ ביתי?

במאמר יוסבר על השימוש בלוחות גבס בשיפוץ הביתי מבחינת עיצוב הבית ופתרונות אסתטיים.

קרא עוד
עיצוב בגבס

עיצוב בגבס

במאמר יוסבר מהם היתרונות של עיצוב בגבס, אילו סוגי עיצובים בגבס קיימים, ולמה חשוב שרק בעל מקצוע יבצע עבודות גבס.

קרא עוד