33

ספקי שירות בתחום קבלני גבס

5 טיפים לבחירת איש גבס מקצועי

במאמר זה תקבלו 5 טיפים מקצועיים וחשובים לבחירה נכונה של איש מקצוע לבנייה ועיצוב בגבס

חמישה טיפים לבחירת איש גבס מקצועי

לבנייה בגבס יתרונות רבים, זו הסיבה לכך שכיום אין כמעט פרוייקט בניה או שיפוץ המתבצע ללא שימוש בלוחות גבס ואלמנטים נוספים בגבס, כמו קרניזים ופרופילים. שימוש בלוחות גבס מאפשר הקמה מהירה וקלה של קירות פנים ומחיצות לחלוקה של חלל, בניית נישות, מזנונים, הנמכת תקרות, התקנת גופי תאורה שקועים, שיפור אקוסטיקה ובידוד תרמי ועוד. אם בעבר עבודות בנייה בגבס בוצעו כולן בתוך המבנה הרי שכיום קיימים גם לוחות גבס המתאימים להקמת קירות חיצוניים, השימוש בלוחות כאלה בבנייה קלה נמצא במגמת עליה מתמדת.

מכיוון שהשימוש בלוחות, קרניזים ופרופילים מגבס הפך כה נפוץ, אין כמעט בעל מקצוע מתחום הבניה שלא הזדמן לו לבצע עבודה בהיקף כזה או אחר בגבס. שיטות העבודה בגבס אינן קשות ליישום אבל ידע, ניסיון וכישרון הופכים חלק מבעלי המקצוע לאמנים של ממש בתחום הבנייה בגבס.
גבס הואחומר גלם המאפשר לאנשי מקצוע איכותיים להוציא תחת ידיהם עבודות מדוייקות ברמת גימור גבוהה מאוד כמו גם להפוך עיצובים מורכבים ותוכניות יומרניות למציאות בשטח.
ההיצע הגדול של קבלנים ושיפוצניקים המציעים שירותי בניה בגבס עלול להפוך את בחירת איש הגבס המתאים ביותר עבורכם למורכבת. מכיוון שחשוב מאוד לבחור נכון אספנו עבורכם חמישה טיפים שיסייעו לכם למצוא את בעל המקצוע שיבצע עבורכם את המלאכה לשביעות רצונכם המלאה ובמחיר המתשלם ביותר.

אין תחליף להמלצות

כמו עבור כל שירות או מוצר שאנו רוכשים המלצות משמשות מדד טוב לאיכות. חשוב מאוד לוודא שחוות הדעת שאתם לוקחים בחשבון לכאן או לכאן הן אמינות. כיום ניתן בקלות למצוא חוות דעת באינטרנט אבל לפעמים אלה אינן משקפות את המציאות. מצד אחד בעלי מקצוע ועסקים מקפידים שבאינטרנט יופיעו תיאורים מחמיאים, מצד שני לקוח אחד לא מרוצה שהשתלח בלשון בוטה אינו מעיד בהכרח על איכות עבודה ירודה או חוסר אמינות.
מומלץ לקבל המלצות מלקוחות קודמים, לא רק כאלה שבעל המקצוע עצמו מפנה אותנו אליהם. אפשר לפנות לחברים ובני משפחה שנעזרו בשירותיו של איש גבס ולשאול אם הם ממליצים גם לכם לפנות אל אותו בעל מקצוע. אפשר גם לקבל הפניות מפורומים ואתרים המפנים לבעלי מקצוע שאיכות עבודתם מובטחת.

העדיפו בעל מקצוע המתמחה בבנייה בגבס

מכיוון שבנייה בגבס היא כה נפוצה, בעלי מקצוע רבים מתחום הבנייה והשיפוצים לקחו חלק בפרוייקט שכלל עבודה בגבס. כך יוצא שגם מי שצברו ניסיון מועט בלבד עשויים להרגיש בטוחים מספיק כדי להציג עצמם כאנשי גבס ולתת לכם הצעת מחיר לביצוע עבודה אפילו אם היא בהיקף גדול וברמת מורכבות גבוהה יחסית.
ככל שהדבר נוגע לבנייה בגבס מומלץ להעדיף בעלי מקצוע המתמחים בתחום זה. ישנם קבלנים המגדירים עצמם כקבלני בניה בגבס ולוקחים על עצמם רק פרוייקטים כאלה. עבור פרוייקט גדול מומלץ לפנות אל קבלן גבס כזה. פרוייקטים קטנים ופשוטים יותר אפשר למסור גם למי שבנייה בגבס אינו תחום עיסוקם הבלעדי אולם חשוב מאוד לוודא שיש להם מספיק ניסיון. בקשו להתרשם מעבודות קודמות שביצע איש המקצוע שאת שירותיו אתם שוקלים לשכור, במידת האפשר בחנו את העבודה במו עינכם ולא רק מתמונות.

אמינות חשובה לא פחות ממקצועיות

כמו בתחומים רבים כך גם בכל הקשור לתחום אנשי גבס, רמה גבוהה של מקצועיות היא הכרחית אבל חשובה לא פחות האמינות. בעל מקצוע שאמינותו מוטלת בספק עלול לגבות מכם מחיר גבוה בהרבה ממחיר שוק הוגן. אולי עוד גרוע מזה, הוא עשוי לנסות לחסוך בעלויות ולהשתמש בחומרי גלם מאיכות ירודה. בעיה נוספת שמאפיינת בעלי מקצוע לא אמינים היא אי עמידה בלוחות זמנים שהובטחו לכם. כדאי לדעת שיש בעלי מקצוע שיודעים לשווק את עצמם באופן מוצלח אבל תוך כדי ביצוע הפרוייקט מתגלה פרצופם האמיתי. כמו לגבי רמת המקצועיות , הדרך הטובה ביותר לוודא שמדובר בבעל מקצוע אמין היא לחקור, לאסוף חוות דעת מכל מקור שניתן כולל פניה ללקוחות קודמים.

קבלו הצעות מחיר מפורטות

כדי לבחור איש גבס מומלץ, איכותי, אמין ושעימו יש לכם שפה משותפת בקשו הצעות מחיר מכמה מועמדים שעברו את שלב הסינון הראשוני והרשימו אתכם כמקצועיים מספיק ואמינים מאוד.
חשוב להתעקש לקבל הצעות מחיר מפורטות, כאלה בהן מתואר בדיוק מה מתחייב בעל המקצוע לבצע, כמה זה יעלה לכם (בלי להשאיר מקום לתוספות שונות) וכמה זמן ייקח להשלים את העבודה. רק כשיהיו בידיכם כמה הצעות מחיר כאלה תוכלו להשוות ביניהם ולבחור את בעל המקצוע המתאים ביותר.

שפה משותפת ונכונות להתאים את מהלך ביצוע העבודה לצרכיכם

חשוב לא להחליט מראש ללכת עם בעל המקצוע שנותן את הצעת המחיר הנמוכה ביותר. יש דברים נוספים שצריך לתת עליהם את הדעת, כך למשל בעל מקצוע שקל לכם לתקשר איתו יוכל להבין הנחיות שתיתנו ולבצע את העבודה בהתאם. פרוייקט בנייה עלול להעמיס על שגרת החיים ויעזור מאוד אם בעל המקצוע יהיה כזה שמבין זאת ומעוניין לעשות מאמץ כדי להפחית את הפגיעה בשגרת חייכם.

33

ספקי שירות בתחום קבלני גבס

מצא בעל מקצוע

קבלני גבס מומלצים תל אביב

מומלץ לבחור באיש מקצוע בעל ניסיון והמלצות טובות

כדאי לאסוף מספר הצעות מחיר מאנשי מקצוע לפני הסגירה

התקשורת ותיאום הציפיות עם איש המקצוע חשובים במיוחד

כתבות ומאמרים

גבס רגיל, ירוק או ורוד, סוגי קירות גבס ואיך בוחרים ביניהם?

גבס רגיל, ירוק או ורוד, סוגי קירות גבס ואיך בוחרים ביניהם?

מהם לוחות הגבס הקיימים בשוק? מהן תכונותיו הייחודיות של כל סוג ומתי נעשה בו שימוש? במאמר הבא נדבר על הכל.

קרא עוד
עיצוב בגבס לחדרי ילדים, מדפי גבס, נישות גבס לספרים ועוד

עיצוב בגבס לחדרי ילדים, מדפי גבס, נישות גבס לספרים ועוד

במאמר נלמד כיצד נישות גבס יכולות לסייע לנו בעיצוב חדר ילדים מרהיב ונעים למשחק ושינה, בקלות וביעילות.

קרא עוד
נישת גבס לטלוויזיית פלזמה

נישת גבס לטלוויזיית פלזמה

המאמר יסביר כיצד אפשר להשתמש בעבודות גבס לפלזמה הביתית כתחליף עיצובי לזרוע המתכת הישנה.

קרא עוד
בידוד תרמי בדירת מגורים - כל מה שחשוב לדעת

בידוד תרמי בדירת מגורים - כל מה שחשוב לדעת

במאמר יוסבר מהו בידוד תרמי, מהי החשיבות שלו, ומהם השלבים להתקנה איכותית.

קרא עוד