32

ספקי שירות בתחום קבלני גבס

נישת גבס לטלוויזיית פלזמה

המאמר יסביר כיצד אפשר להשתמש בעבודות גבס לפלזמה הביתית כתחליף עיצובי לזרוע המתכת הישנה.

נישת גבס לטלוויזיית פלזמה

עיצוב באמצעות שימוש בגבס כחומר גלם, היה ונותר אחד התחומים שלא נס לייחם בענף עיצוב פנים, אולם עם השנים התפתח התחום עוד יותר, והפך מקור בלתי נדלה כמעט, של עבודות מתוחכמות, יפות ואלגנטיות. זאת, מבלי להזכיר אפילו את אופיו הנוח והקל לעיבוד של הגבס, ואת העלויות הזולות יחסית, בעיצוב פנים תוך שימוש בחומר גלם זה.
עיצוב בגבס הוא אפשרות נפלאה לשימושים שונים בעיצוב הבית, או המשרד, ונוחות השימוש מושכת רבים לבחור בפתרון זה, עבור שדרוג הבית, עיצובו והשיפוצים בו. בין השימושים הנפוצים של עבודות גבס ניתן למצוא הנמכת תקרה, מדפים בסלון או בחדר השינה, קיר הפרדה נמוך ועבודות גבס לפלזמה.

אבקת פלאים

גבס, שבצורתו הגולמית נראה כאבקה לבנה, הוא אחד מהחומרים החביבים על מעצבי פנים רבים, ובשימוש ביתי הוא פותר פעמים רבות צורך בשבירת קירות, רק כדי להוסיף חדרון או נישה, העבודה היא מהירה וקלה והתוצאות מרהיבות.
בין השימושים הרבים של עבודות גבס, בולט תחום התקרות האקוסטיות, ואף הנמכת תקרות לצורך תאורה נסתרת, או הסתרת מעברי מיזוג אוויר מרכזי. גם בחדרי ילדים עבודות גבס הן פופולריות ביותר, וכן חדרי שינה, נישות בסלון ועוד. אחד השימושים שהולכים והופכים למבוקשים ביותר הוא עבודות גבס לפלזמה.

ממסגרים את הפלזמה

את הטלוויזיות הגדולות והעבות. תפסו זה מכבר מסכי פלזמה שטוחים, דקים ויפים. מסכים אלו הינם קלים מאד במשקלם, מודרניים ויפים, ואיכות הצפייה בהם טובה בהרבה מהטלוויזיות הקודמות. למעשה, מסך פלזמה הוא פריט עיצובי בפני עצמו, ורבים מבקשים להדגיש את יופיו, מה גם שעובי הפלזמה מאפשר זאת, וכן משקלה הקל.
בעבר, שיא העיצוב בחדר השינה, היה זרוע ברזל בולטת מהקיר, עליה הונחה אחר כבוד הטלוויזיה הכבדה. כיום בזכות משקל הפלזמה, ועצם היותה שטוחה, ללא כל בליטה מאחור, ניתן לתלות אותה על הקיר, ויתרה מכך, ניתן "להשקיע" אותה כליל בתוך הקיר.

תודות לשימושים בגבס, מתאפשרות עבודות גבס לפלזמה באופן כזה, בו מעבים את הקיר הקיים באמצעות גבס, יוצרים נישה שקועה עבור הפלזמה, כך שבפועל נראה קיר לבן, או בכל צבע אחר, אחיד לגמרי, ובתוכו מסך. התוצאה מרהיבה, הפלזמה לא תופסת מקום על מזנון או תלויה על הקיר, והקיר הופך לחלק ואחיד, כשבמרכזו מרצדת פלזמה.
פתרון זה הוא פופולארי מאד בסלון הבית, בחדרי שינה, ואף במשרדים רבים, בהם קיים מסך פלזמה בכניסה למשרד או בחדר הישיבות.

משדרגים את השדרוג

עבודות גבס כאמור, מאפשרות אין ספור פתרונות יצירתיים. גם עבודות גבס לפלזמה שעשיתם, ניתנות לשדרוג נוסף, בו תוכלו להשקיע באותה הצורה רמקולים שיהיו נסתרים, ספוטים נסתרים מסביב לפלזמה, ואפילו גומחה קטנה עבור השלט. זהו למעשה היתרון הבולט של שימוש בגבס למגוון עבודות. היכולת להיות יצירתיים, ולמצוא פתרונות קלים, מגוונים, יפים ואף זולים, לשדרוג ועיצוב הבית או המשרד.
עבודות גבס משמשות כתחליף לפרטי ריהוט, והשיפוץ בבית נעשה במהירות רבה, יחסית לעבודות הדורשות שימוש בבלוקים, מלט או אבן.
עבודות גבס לפלזמה, או לכל שימוש אחר, מתבצעות באמצעות הכנה וחיתוך של פלטות גבס, המונחות מעל משטח מתכת המחזק אותו, והרכבתן במקום הרצוי. באופן זה נחסך זמן עבודה רב במקום עצמו, ואף לכלוך. מה שנותר ביום העבודה, הוא להרכיב את הפלטות המוכנות, והרי לכם מסגרת מקסימה לפלזמה, תקרה מונמכת, או כל שדרוג אחר שרציתם לבצע בביתכם.
מומלץ לבצע את העבודות אצל מומחים לעבודות גבס, עם ניסיון מקצועי רב בחיתוך פלטות גבס באופן נקי ומדויק, והרכבה אמינה ואיכותית.

32

ספקי שירות בתחום קבלני גבס

מצא בעל מקצוע

קבלני גבס מומלצים תל אביב

כתבות ומאמרים

5 טיפים לבחירת איש גבס מקצועי

5 טיפים לבחירת איש גבס מקצועי

במאמר זה תקבלו 5 טיפים מקצועיים וחשובים לבחירה נכונה של איש מקצוע לבנייה ועיצוב בגבס

קרא עוד
גבס רגיל, ירוק או ורוד, סוגי קירות גבס ואיך בוחרים ביניהם?

גבס רגיל, ירוק או ורוד, סוגי קירות גבס ואיך בוחרים ביניהם?

מהם לוחות הגבס הקיימים בשוק? מהן תכונותיו הייחודיות של כל סוג ומתי נעשה בו שימוש? במאמר הבא נדבר על הכל.

קרא עוד
עיצוב בגבס לחדרי ילדים, מדפי גבס, נישות גבס לספרים ועוד

עיצוב בגבס לחדרי ילדים, מדפי גבס, נישות גבס לספרים ועוד

במאמר נלמד כיצד נישות גבס יכולות לסייע לנו בעיצוב חדר ילדים מרהיב ונעים למשחק ושינה, בקלות וביעילות.

קרא עוד
בידוד תרמי בדירת מגורים - כל מה שחשוב לדעת

בידוד תרמי בדירת מגורים - כל מה שחשוב לדעת

במאמר יוסבר מהו בידוד תרמי, מהי החשיבות שלו, ומהם השלבים להתקנה איכותית.

קרא עוד