33

ספקי שירות בתחום קבלני גבס

עיצוב בגבס לחדרי ילדים, מדפי גבס, נישות גבס לספרים ועוד

במאמר נלמד כיצד נישות גבס יכולות לסייע לנו בעיצוב חדר ילדים מרהיב ונעים למשחק ושינה, בקלות וביעילות.

נישות גבס בחדרי הילדים - יעיל, מרהיב, קל - ואפילו לא יקר!

כולנו רוצים חדרי ילדים מרהיבים, שיאפשרו לילדים שלנו לגדול מאושרים, שלווים ונינוחים. אנחנו יודעים שהם צריכים לישון מספיק ובנינוחות, לארח את החברים בהנאה רבה, לבלות זמן איכות לבדם ועם אחיהם, לקרוא, להשתולל, וסתם לדמיין – את כל אלה, הם אמורים לעשות בחדר שלהם? ואם כן, איך חדר אחד של שלושה מטרים על שלושה (במקרה הממש טוב) אמור לספק מענה איכותי על כל הפונקציות האלה? גם אירוח, גם שינה נינוחה, גם אחסון הפריטים שלהם (כמו בגדים וצעצועים) וגם מפלט רגוע ושקט לעצמם?

ממלכה משלהם

עיצוב גבס לחדרי ילדים, החומר שעשה מהפך ביצירת חדרי ילדים מדליקים ומרהיבים. מדובר בחומר ורסטילי ורב שימושים, זול, נוח לעיצוב, קל ומהיר להקמה – כמו גם להריסה, כשהעיצוב לא משמש אתכם עוד. באמצעות קירות ומחיצות גבס, אתם יכולים לעשות שינויים מרחיקי לכת גם במשמים שבחדרי הילדים, ולחלק את החדר למספר נישות כשבכל אחת האווירה והפונקציונאליות שלה.

גם בחדרים קטנים, ובמיוחד בחדרים גדולים יותר, גם כשהם מיועדים ליותר מילד אחד – קירות ומחיצות גבס יהפכו את החדר לממלכה של ממש, עם פינות סודיות, מאובזרות, מודולאריות, ססגוניות, ונהדרות – שכיף לבלות בהן. הנה כמה דוגמאות, שתוכלו לממש בדרך שלכם, כיד הדמיון וההשראה הטובה עליכם.

חלוקה פנימית – כי לא חייבים לשחק ולישון באותו מרחב

אם השאיפה שלכם היא לספק לילדון שלכם אזור משחקים צבעוני, ססגוני, מלא פיתויים ועשיר באפשרויות – ייתכן שאתם רוצים להפריד את אזור המשחקים הרועש ויזואלית, מאזור השינה שאמור להיות שליו – ואיזו דרך טובה יותר לעשות כן, מאשר בנייה בקירות גבס של נישה לטובת אזור השינה?
אזור השינה של הילד יהיה קטן כנראה – עם מיטות הילדים הנהדרות בגדלים של כ – 70 ס"מ על 130 או 140 ס"מ – תוכלו להגביל את אזור המיטה שלו באמצעות קירות – או מחיצות בגובה חלקי – ואז לעצב את אזור השינה ברגיעה, ואת איזור המשחקים באופן ססגוני.
הבנייה בגבס לטובת אזור השינה עשויה לכלול תוספת של שני קירות גבס – בדרך כלל בגובה מטר עד מטר וחצי – ממש מסביב למיטה עצמה. התוצאה תהיה כוך נעים להתכרבל בו, שיותיר שפע של מקום למשחקים ולפינות שימושיות אחרות.

מדפים מובנים – כל המשחקים בהישג יד

אם נמאס לכם מה"בלגן" האין סופי באזור המשחקים – הנה רעיון נהדר לסדר שהוא גם שימושי וגם ניראה מצוין – ניתן לבנות יחידת מדפי גבס, לאורך הקיר, שתאפשר אחסון של ספרים, משחקי קופסה, דובונים, וכדומה. נישות גבס לספרים ניתן לבנות עד לגובה הפעוט או לאפשר לו שרפרף ולהניח משחקים פחות אהובים במדפים גבוהים יותר. את מדפי הגבס ניתן לתכנן עם פינוקים נוספים, כמו מערכת ישיבה מוטמעת מגבס (בריפוד כריות בד) או תאורה פנימית נעימה בעוצמה שאתם תקבעו, ואשר תהפוך את כל החדר מזמין, בשעת המשחק או בזמן השינה.
לצד מדפי הגבס, נמליץ כמובן גם על סט של קופסאות או תיבות שיאפשר אחסון אסתטי, נגיש לילד, ושמור – עבור מכוניות וחיילי הצעצוע, וכדומה.

אמרתם צבע? אמרתם בנייה בגבס

כשנולד תינוק, אנחנו צובעים לו את החדר בתכלכל חיוור ורגוע. כשהוא חוגג יום הולדת שלוש, או ארבע, או חמש – אנחנו מעצבים לו מחדש את החדר עם דמויות שחקני הכדורגל האהובים עליו. רק כמה שנים לאחר מכן, הוא גדל ומבקש להחליף את עיצוב החדר – וכך הלאה...
כדאי לדעת, שבנייה בגבס מהווה פתרון מושלם לעיצובים המשתנים תכופות של חדרי הילדים שלנו. לא רק הקירות והאלמנטים עצמם נוחים לשינוי, להריסה, או לתכנון מחדש – אלא גם, תוכלו לצבוע אותם בכל צבע, להחליף צבעים, לצבוע בצבעי אפקט (דוגמת צבע הנסיכות "פנטזיה" מבית טמבור, המספק נצנוצי ברק צבעוניים, או אחרים), לקשט במדבקות קיר ועוד.
חשוב לדעת, כי על קירות גבס לא תוכלו לתלות אלמנטים כבדים – אלא אם תשתית הקיר תותאם לכך כבר בשלב הבנייה. את המראה, למשל, מומלץ לתלות על קיר לבנים ולא על קיר גבס.

בנייה בגבס לחדרי הילדים – כמה זה יעלה לי?

זה מפתיע לכלות שעל אף ההשפעה הדרמאטית של עיצובים בגבס על המראה והשימושיות של כל חדר מגורים - מחירי הבנייה בגבס נמוכים משמעותית ביחס למחירי בנייה בבלוקים או בבטון. למעשה, בקירות פנימיים, בנייה בגבס מספקת פתרון מושלם ורב יתרונות – ולצד מחירי הגבס הזולים, מדובר בבחירה אופטימאלית.
מחיר מרבית האלמנטים לבנייה מגבס נעה בין 150 ל – 200 ₪, כך שתוכלו לעשות חישוב בנוגע לעלויות הבנייה בגבס עבור חדר הילדים החלומי של הפעוט הפרטי שלכם. חשוב לזכור, כי בניגוד לבנייה קבועה – בנייה בגבס היא הפיכה – כשהילד גדל, כשנישת השינה הופכת קטנה עליו, כשהצרכים מן החדר משתנים או כאשר אתם בוחרים לבצע שינויים בחלוקה הפנימית של החדר – קל מאוד להחזיר את מראה החדר לקדמותו, להרוס את קירות הגבס ואם רוצים – לחלק או לעצב את חדר הילדים מחדש, בהתאם לצרכים המשתנים.

33

ספקי שירות בתחום קבלני גבס

מצא בעל מקצוע

קבלני גבס מומלצים תל אביב

עיצוב חדר ילדים וארון מובנה בעזרת שימוש בגבס

תאורה משולבת בתקרה בחדר הילדים - נעימה ומעוצבת

אפשרויות העיצוב בעזרת גבס ומוצריו הן בלתי נגמרות

כתבות ומאמרים

5 טיפים לבחירת איש גבס מקצועי

5 טיפים לבחירת איש גבס מקצועי

במאמר זה תקבלו 5 טיפים מקצועיים וחשובים לבחירה נכונה של איש מקצוע לבנייה ועיצוב בגבס

קרא עוד
גבס רגיל, ירוק או ורוד, סוגי קירות גבס ואיך בוחרים ביניהם?

גבס רגיל, ירוק או ורוד, סוגי קירות גבס ואיך בוחרים ביניהם?

מהם לוחות הגבס הקיימים בשוק? מהן תכונותיו הייחודיות של כל סוג ומתי נעשה בו שימוש? במאמר הבא נדבר על הכל.

קרא עוד
נישת גבס לטלוויזיית פלזמה

נישת גבס לטלוויזיית פלזמה

המאמר יסביר כיצד אפשר להשתמש בעבודות גבס לפלזמה הביתית כתחליף עיצובי לזרוע המתכת הישנה.

קרא עוד
בידוד תרמי בדירת מגורים - כל מה שחשוב לדעת

בידוד תרמי בדירת מגורים - כל מה שחשוב לדעת

במאמר יוסבר מהו בידוד תרמי, מהי החשיבות שלו, ומהם השלבים להתקנה איכותית.

קרא עוד