ד''ר פריג'ידר

תחומי פעילות
  • תיקון מקררים
עלות ביקור
-
דרוג הגולשים
9.6

16 חוות דעת

9.6 16 חוות דעת
9.6

16 חוות דעת

054-4366122

כרטיס עסק זה של ד''ר פריג'ידר אינו פעיל כרגע באתר, צוות האתר איננו אחראי על ההתקשרות הנעשית עם בעל המקצוע. למציאת בעלי מקצוע פעילים אשר נמצאים תחת בדיקת האתר עבור לסיווג תיקון מקררים או העזר בסרגל החיפוש העליון למציאת בעלי מקצוע על ידי הקלדת סוג השירות ואזור השירות המבוקשים.

פרטים כלליים

איש קשר

שנות ותק

איזור פעילות

כתובת

דוד

11

אזור המרכז

אפעל 20 חולון

תאור העסק

שרות תיקונים לכל סוגי המקררים, והמזגנים .לנו יש את הנסיון והידע בתיקון ופיתרון בעיות במקררי אמקור,תדיראן,אמאנה,ג'נרל אלקטריק,LG,סמסונג,שארפ ועוד... טיפול ב: היצטברות קרח,הפשרה,קצרים,רעשים מהמקרר, לא קר מספיק, חם מידיי,לא מקפיא כמו שצריך,עובד בלי הפסקה,דלת לא נסגרת טוב,סתימה,דליפת גז מילוי גז,ריח רע במקרר. החלפת: גומיות\אטמים למקרר חלקים מקוריים-טרמוסטט,ווסט,ריליי,גוף חימום,חיישנים,טיימר ועוד..ובתחום המיזוג,לדר' פריג'ידר יש ניסיון וידע רב עם פתרונות לתקלות לסוגיהן,כל זה נעשה בהקפדה על שרות אדיב א

שעות פעילות

א’-ה’08:00-20:00

ו’08:00-14:00

שבת18:00-21:00

סוגי התמחות

המלצות הגולשים

ציון 9.6
מתוך 16 חוות דעת
  • עמידה בזמנים
  • רמת שירות

כל ההמלצות על ד''ר פריג'ידר נאספו ע"י צוות האתר מלקוחות שהזמינו את שירותיו.

ינואר 2015

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

לפני כמה שבועות התקלקל לי המקרר - הפריזר לא הוציא אוויר קר, וחלק מהמוצרים שבפנים כבר התחילו לאט לאט להפשיר.
חיפשתי טכנאי שירות שיתקן לי את הבעיה, הגעתי לאתר "טוב תודה", ועל סמך ההמלצות באתר החלטתי לפנות לדוד "דר פריג'ידר".
הוא עשה עליי רושם טוב, וגם מבחינת המחירים, קיבלתי את הרושם שהוא לוקח את המחירים היותר שפויים. דיברתי איתו והסברתי לו מה הבעיה במקרר. דוד נתן לי כמה אפשרויות בטלפון, או שהתרמוסטט הלך, או שיש סתימה או ש"הלך" המאוורר. הוא נתן לי גם הערכת מחיר לגבי כל סוג של תיקון, אבל אמר שהכי טוב להגיע ולראות כי לדבריו אי אפשר לדעת בוודאות. עוד באותו יום דוד כבר הגיע אליי והיה מוכן ומזומן להגיע בהתראה של כמה שעות.
כשדוד הגיע, הוא פתח את המקרר, בדק, הסתכל מכל הצדדים. הבעיה מסתבר, הייתה כפי שאבחן בטלפון - התרמוסטט ולכן הוא פירק את הישן והרכיב את החדש. גם המחיר היה כמו שהתחייב לי בטלפון. כרגע המקרר (וגם המקפיא) עובדים פיקס! אין תלונות - דוד בהחלט עשה עבודה טובה, ובהחלט אזמין אותו שוב.
אתי.

שירות: תיקון מקרר - החלפת תרמוסטט

ינואר 2015

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

המקרר שלנו עבד מצוין, עד לאחרונה ששמתי לב שהוא מקרר קצת פחות טוב והנחתי שמדובר בבעיה של מחסור בגז, ולכן חיפשתי טכנאי מוצרי חשמל שיגיע לטפל לי בבעיה - במחיר סביר ובהתראה קצרה.
זאת הפעם הראשונה שיצא לי להיכנס לאתר שלכם. רשמתי בגוגל את המילים "מילוי גז למקרר" - אתר טוב תודה עלה לי ראשון, והתחלתי לחפש מתוך רשימת הטכנאים שנותנים שירות באזור בו אני גרה - טכנאי שנחשב מומלץ.
ראיתי שעל דוד רשומות המלצות חיוביות, והחלטתי להתקשר אליו. שאלתי אותו כמה עולה מילוי גז, והוא אמר לי בטלפון את המחיר. כששאלתי אותו מתי הוא יכול להגיע - הוא ענה לי שתוך זמן קצר (אפילו תוך כמה שעות - אותו יום), זה מיד קנה אותי!
דוד הגיע עם מכשור שכלל מד לחץ מיוחד - ובדק את כמות הגז. הוא מצא שבאמת חסר די הרבה... עם בלון גז שהביא יחד איתו, הוא מילא לפי הצורך. אחרי שמילא את הגז, גם עשה לי "בהתנדבות" עוד בדיקה כללית למקרר. על הכל, לקח כמו שהודיע לי בטלפון - כלומר רק עבור מילוי הגז. לסיכום - דוד הוא טכנאי טוב ומאד מומלץ!
מירה.

שירות: תיקון מקרר - מילוי גז

ינואר 2015

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

לפני כמה שבועות שמתי לב שהמקרר שלי לא מקרר כמו שצריך וחשבתי שיש חוסר בגז ולכן מילוי הגז יפתור את הבעיה. בכל אופן התקשרתי לדוד "דר פריג'ידר", הגעתי אליו דרך האתר שלכם "טוב תודה". מסרתי לו את פרטי הבעיה, והוא הסביר לי בטלפון שלא בטוח שהבעיה היא בגז ושיש צורך שהוא יגיע אלי בכדי לבדוק את מקור הבעיה ולתת הצעת מחיר שתהיה הוגנת. הוא הגיע אלי באותו היום, בדק את המקרר, ראה שלא חסר גז, ואח"כ עבר לבדוק את המאווררים, הסתבר שהמאוורר הפנימי תקול ושיש צורך להחליפו.
דוד הסביר לי, שהמאוורר אחראי על זרימת אוויר מסוימת בין המקפיא למקרר וחזרה. אם המאוורר שאחראי לפעולה זו אינו עובד כשורה פעולת הקירור נפגמת ולכן יש צורך להחליפו.
דוד התקין את המאוורר החדש והחזיר את החלקים למקומם. המקרר חזר לעבוד בצורה טובה, כמו חדש וטמפרטורת הקירור הייתה מצוינת. דוד לקח את המחיר שסוכם ונתן לי קבלה. אני ממליץ עליו בחום!
יוסף.

שירות: תיקון מקרר - החלפת מאוורר

נובמבר 2013

ציון 9.7

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 9

הייתה לי בעיה במקרר, הוא פשוט הפסיק לקרר, גם בחלק של המקפיא וגם במקרר עצמו.
נכנסתי אליכם לאתר, בדקתי מישהו באזור המרכז ועלה לי השם של דוד מ"ד"ר פריג'ידר", שוחחתי איתו בטלפון והזמנתי אותו עוד באותו היום לתפעול תקלת המקרר. אין מה לומר - גם בן אדם סופר נחמד, גם סופר מקצועי וגם ישר והוגן.
דוד ניסה לעזור בטלפון, כשלא נפתרה הבעיה, הוא הגיע מהר, מצא את התקלה, הסביר את האפשרויות לתפעול התקלה - הייתה שם בעיה בטיימר ודוד הסביר שצריך להחליף אותו בחדש. דוד הלך להביא את החלק המתאים, כשחזר הוא ביצע את ההחלפה והתקין את הטיימר החדש וכמובן שביצע בדיקה שהמקרר חוזר לעצמו וכך היה.
דוד לקח ממני את המחיר שסוכם, שמרתי את הטלפון - ובפעם הבאה כשאצטרך אתקשר אליו שוב.
ערן, ת"א.

שירות: תיקון מקרר - החלפת טיימר

יוני 2013

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

חיפשתי באפליקציה בסמארטפון, שמצאה לי את דוד כטכנאי מקררים שקרוב אליי. לאחר שהוא ניסה לייעץ לי בטלפון (דבר שלא קרה לי מעולם) לנתק ולחבר מחדש את המקרר וזה לא עבד, הוא הגיע אלי ותיקן לי את המקרר. יש לי מקרר אמקור מימי איכה, הוא גרם לו לתפקד כמו שצריך. דוד החליף את מערכת ההפשרה שכללה: תרמוסטט הפשרה, טיימר הפשרה, גוף חימום, מוליך חום, פתיחת סתימה ומעברים, החלפה של חלק מצינור הניקוז והפשרה של תא ההקפאה כל זאת לאחר שהחלק התחתון של המקרר לא קירר בכלל. דוד הראה לי החלקים שהוחלפו באריזתם המקורית ובדק שהמקרר עובד כאשר אני עד לתקינותו. אחרי שסיים את התיקון ונוכחנו שנינו לראות שאכן הבעיה נפתרה, דוד החזיר את המקרר למקומו וניקה וסידר את האזור בו עבד נכון להיום המקרר מקרר בצורה ממש טובה :)
דוד היה אדיב מאוד ונתן שירות מצויין, הוא דרש מחיר הגיוני ונתן לי חשבונית לשלושה חודשים על החלקים. אני מופתע מהמקצועיות, האמינות והשירותיות שלו ולהבא אפנה ישירות אליו במידה ואצטרך, לכן גם היה לי חשוב להמליץ עליו אפילו שלא הגעתי אליו דרך האתר.
יוחאי מתל אביב

שירות: תיקון מקרר

נובמבר 2012

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

ברשותי היה מקרר די ישן שהפסיק לעבוד והתעניינתי בבעל מקצוע שיבוא לביקור וייעץ לי אם כדאי לתקן את המקרר או שעדיף לעבור למקרר חדש. ההמלצות שקראתי כאן על ד"ר פריג''ידר הרשימו אותי שמדובר בבעל מקצוע שאפשר לסמוך עליו, התקשרתי וסיפרתי לו את המצב, הוא הציע מחיר ביקור הוגן מאוד וקבענו שעה לביקור.
דוד הגיע בדיוק בשעה שקבענו, ואני רוצה לומר שלמרות ואולי בגלל שבסוף לא התבצעה שום עבודה ושום תיקון, עוד לא נתקלתי בשירות כזה! הרגשתי כמו שחבר טוב מייעץ לי, ברמה כזו! הוא היה כלכך אמין ושקוף, הסביר לי כל בדיקה שהוא ביצע וכל חלק שנבדק מה התפקיד ומה העלות שלו, בסופו של דבר לאור כך שגם המדחס עצמו היה מושבת ועוד כל מיני תקלות נוספות התקבלה ההחלטה שעדיף להשקיע במקרר חדש ולהתפטר מהישן. דוד יכל למרוח אותי, לסדר תיקונים זמניים למקרר שלא היו מחזיקים מעמד זמן רב אך היו מכניסים לו עוד כסף, אך הוא בחר להפגין ענייניות מרשימה, ייעץ לי באמת כמו חבר טוב, נתן לי הרגשה נהדרת וידיעה שאיתו אוכל לקבל את ההחלטה הטובה ביותר. אני ממליץ על דוקטור פריג''ידר בחום רב!!

שחר, תל אביב

שירות: ביקור ייעוץ על מקרר

יולי 2012

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

הגעתי לדוד דרך האתר ופניתי אליו לאור ההמלצות הכתובות עליו. מאחר וידעתי בדיוק מה אני צריך הסברתי לדוד והוא נתון לי הצעת מחיר בהתאם עבור גומיות חדשות במקרר "אמקור", הגומיות הישנות נשחקו ודרשו החלפה. דוד הגיע בזמן שקבענו, מוכן לעבודה עם כל הכלים והחלק שביקשתי. הוא ניגש לעבודה והחליף את האטמים של הדלתות. אחרי שסיים, הראה לי את ההבדל בסגירת הדלת. דוד השאיר אחריו מסודר ונקי, שילמתי לו את סכום הכסף עליו דיברנו בטלפון וקיבלתי חשבונית, הוא הסביר לי שעל החלק אין אחריות אבל על ההתקנה יש אחריות לא הגבלת זמן, בכל רגע שתהיה בעיה אוכל לקרוא לו. השירות היה אדיב, מהיר ויעיל. אני מאוד מרוצה ומצטרף להמלצות הכתובות כאן.

דוד מתל אביב

שירות: החלפת גומיות במקרר אמקור

מרץ 2012

ציון 10

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 10

בפעם ראשונה נתקלתי בטכנאי שהדריך בטלפון מה לעשות ובחינם! פניתי לדוד מ"ד"ר פריג'ידר" לאחר המקרר שלי לא קירר, הגעתי אליו דרך האתר הזה בעקבות המלצות חיוביות שקראתי עליו. לפני שהוא העלה אופציה להגיע הוא ייעץ לי מס' דברים כמו למשל להפשיר את המקפיא ולחכות כמה ימים. לאחר שגם זה לא עזר הוא הציג בפניי את מחיר הביקור והגיע אליי לטפל בבעיה.
תחילה דוד הזיז את המקרר פירק אותו וביצע כמה פעולות לאחר שראה שזה לא פותר את הבעיה הוא הסביר לי שכנראה הבעיה היא במספר חלקים במערכת ההפשרה, הוא נסע להביא את אותם חלקים וביצע את ההחלפה.
דוד עשה עבודה טובה, הוא עבד חצי יום, לא השאיר לי לכלוך או פסולת ובימים שאחרי גם התקשר כמה פעמים לבדוק שהבעיה לא חזרה.
דוד בן-אדם אחראי, סבלני, מקצועי ואמין. רואים שאכפת לו!
הוא הגיע בזמן, סידר את כל מה שהיה צריך לסדר, יידע אותי לפני כל פעולה מה המחיר, נתן לי חשבונית ותעודת אחריות ל- 3 חודשים על החלקים שהחליף.

אני ממליץ בחום,
מיכאל מחולון

שירות: תיקון מקרר

דצמבר 2011

ציון 10

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 10

אם היה ביכולתי להכתיר את תוארו של דוד מד"ר פריג'ידר הייתי מציע להכתירו כישר והגון.
המקרר של בני לא עבד כראוי, ולכן חיפשתי עבורו בעלי מקצוע בתחום הנ"ל. את החיפוש ערכתי דרך אתר טוב תודה, לאור ההמלצות החמות שנכתבו על דוד החלטתי להתקשר אליו, כשסיפרתי לו בטלפון אודות הבעיה, הוא הדריך אותי לשחק עם כיווני הקור , ובמידה ולא אצליח הוא ישמח להגיע ולתת יד בנושא.
ביצעתי את הוראותיו של דוד ואכן המקרר התחיל לעבוד כראוי, אך לאחר מספר ימים הוא חזר למצבו הקודם ושוב לא קירר כראוי, לכן צלצלתי אליו בשנית וביקשתי ממנו להגיע לביתו של בני על מנת לתקן את הבעיה, דוד נענה לבקשה ובמהרה הגיע .
כאשר הגיע, הבחין כי החלקים של הכוונים חלודים ואינם טובים ולכן יש להחליפם. כשדוד הסביר לי זאת הוא הוסיף כי ביכולתי לדרוש דרך חברת הביטוח את החלקים וכך אוכל לחסוך בכמה מאות שקלים.
שוב דוד הוכיח את יושרו וכוונתו הטובה .
דוד הצליח לתקן את הבעיה באופן רגעי והסביר לי כי על מנת למנוע חזרה של הבעיה יש להחליף את החלקים בדחיפות. אני סמוך ובטוח כי בעלי מקצוע אחרים, לא היו מייעצים לי לפנות לחברת הביטוח והיו דורשים סכומים גבוהים עבור רכישת החלקים, ואילו דוד הוכיח את יושרו ומקצועו. אני כל כך שמח שקיבלתי שירות מדוד, הוא הוכיח לי כי קיימים אנשים טובים בדרך.
תודה רבה על הכל!

בברכה,
יוסי מנתניה

שירות: תיקון מקרר LG

יולי 2011

ציון 10

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 10

שלום לכולם,
ברצוני להמליץ בחום על ד"ר פריג'ידר. השירות שקיבלתי מד"ר פריג'ידר היה מעל ומעבר למצופה. דוד בינו (הטכנאי שהגיע אליי כדי לתקן את הבעיה) - הראה סבלנות, אמינות ובעיקר רצון טוב - כדי לסייע לי בפתרון התקלה - כל זה מבלי להכניס אותי להוצאות מיותרות...
בבעלותנו היה מקרר ישן של "תדיראן - גאלאקסי" (מקרר בערך בן 20 שנה). הבחנו בהצטברות של מים בתחתית המקרר ובנזילות חוזרות ונשנות לאורך תקופה. הגענו אל דוד דרך האינטרנט, הוא הגיע מיד - תוך כמה שעות בודדות.
כשדוד הגיע, הוא דווקא המליץ שלא לתקן... קצת הופתענו, אני ואשתי, כיוון שהיו לנו כל הכוונות לעשות כן. דוד לאחר בדיקה מעמיקה, אמר שבגלל שהמקרר הוא מאד ישן - גם נזילות שיתוקנו כרגע יחזרו במקומות אחרים שוב. חוץ מזה - אמר, שרוב הסיכויים שמהר מאד, גם נצטרך כנראה להשקיע בהחלפה של חלקים יותר יקרים כמו מנוע ומאוורר. בקיצור - דוד אמר שחבל על הכסף, ולקח מאיתנו רק מחיר של ביקור (כמו שמפרסם באתר). אחרי יומיים אני ואשתי - כבר התחדשנו במקרר חדש.
אני סמוך ובטוח, שטכנאים אחרים היו מתקנים לי את המקרר הישן אפילו בלי לשאול. אהבתי את ההתחשבות של דוד בנו והוידוא שלו
מולנו אם לתקן או לא, ולא לעשות סתם דברים על דעת עצמו...
אני חושב שיושר של בעל מקצוע זה לפני הכל (לפני מחיר ולפני מקצועיות) - לכן אני ממליץ על ד"ר פריג'ידר בחום.

המון תודה,
יורם

שירות: עזרה בתיקון מקרר "תדיראן גאלאקסי"

יולי 2011

ציון 9.7

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 9

דוד בינו - אדם עד כדי כך ישר ונחמד שאם לא היה נשוי - הייתי מתחתן איתו מחר!! דוד עשה עבודה מעולה בתיקון המקרר שלי שיום בהיר אחד התקלקל... דוד הגיע אליי מאד מהר! בנוסף - הוא ידע גם להתחשב במצב הכספי שלי ולקחת מחירים - לא גבוהים מדי, בהתאם.
יש לי מקרר אמקור בן 14 שנה. המקרר כבר סבל בעבר מכל מיני תקלות ובעיות (יצא לנו כבר להחליף בו מאוורר לפני כמה שנים, לתקן נזילות וכדו') - אבל מסיבות שלנו, העדפנו שלא להחליפו בחדש. לפני שלושה ערבים המקרר התחיל להשמיע באופן פתאומי - רעשים חזקים ובלתי רגילים. השעה הייתה לפנות ערב (20:00 בערב למיטב זכרוני...) ואני ואשתי העדפנו לא לחכות עם זה - כיוון שלא רצינו שכל המוצרים שבתוך המקרר יפשירו ויתקלקלו.
הטלפון של דוד בינו - "ד"ר פריג'ידר" - היה לי במקרה על המקרר... אינני זוכר אפילו מאיפה קיבלתי אותו ואיך הגיע לשם. התקשרתי אליו מבלי לדעת עליו כלום, ומבלי לקבל עליו שום המלצה. אמרתי לדוד מה בדיוק הבעיה במקרר - דוד מיד התלבש ויצא - התחייב שיגיע אליי תוך שעה.
קצת לפני 21:00, דוד הגיע אליי הבייתה. הוא בדק את המקרר ומצא שהמנוע "הלך". דוד נתן לי גם להסתכל ושאראה במו עיניי שהחלק של המנוע באמת שבור. לא היה לו חלק דומה איתו בהישג יד, אבל דוד התחייב לי שיעשה הכל כדי למצוא לי את החלק (עם כל זה שמדובר במודל של מקרר שהוא מאד ישן) - גם אם יצטרך להפוך בשבילו עולמות... יום למחרת בצהריים, דוד התקשר אליי לבשר שהחלק בידו! קבענו לשעות אחה"צ של אותו יום. דוד בא לסדר את החלק ולהרכיבו. בנוסף להחלפת המנוע, דוד גם נתן לי שירות של החלפת גומיות (הגומיות האוטמות שבדלתות) - כיוון שהיו מפורקות וקרועות.
עלות המנוע יצאה 800 שקלים. החלפת הגומיות עוד 300 שקלים - עבור סך כל העבודה שילמתי לדוד 1100 שקלים. מחיר ממש לא יקר לעניות דעתי. לא שדרשתי מדוד שיעשה לי הנחה או משהו כזה - הוא מיוזמתו עשה לי "מחיר". מעבר לזאת דוד גם לא היה לחוץ על לקבל את כל הכסף במעמד הביקור. מצבי הכספי אינו בשמיים... דוד הציע שאשלם לו את מחצית מהסכום ביום התיקון, ואת המחצית השנייה - מתי שיתאפשר לי.
בשורה התחתונה, ולסיכום - אני מאד מאד ממליץ!!

בתודה,
מרדכי גולדמן

שירות: החלפת מנוע במקרר "אמקור"

יוני 2011

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

שלום לכולם,
שמי אבישי - אני גר בדירה שכורה ברמת-גן, עם מזגן ישן מאד. הטיפול במזגן שבבעלותי, דורש מיומנות רבה בכדי להתגבר על התקלות הרבות שבו, ודוד בינו המוכשר (מד"ר פריג'ידר) - עשה כל פעם עבודה נפלאה והצליח להשאיר לי את המזגן הבעייתי "בחיים".
האמת היא, שאל דוד - לא הגעתי בעצמי. בעל הדירה שממנו אני שוכר את הנכס, קישר אותי איתו, וזאת הסיבה שהגעתי אליו.
לא מעט בעיות שקשורות במזגן הספיקו "לעבור" תחת ידיו של דוד. רק שנה שעברה, עשה דוד טיפול יסודי למזגן רק בשביל לתת לו עוד קצת אורכת חיים. בין הדברים שדוד הספיק להחליף במזגן היו כל מיני חלקים שקשורים במדחס, תרמוסטט חדש, קבל (שהוחלף רק לפני חודש) וכן צינורות שהיו קרועים/סתומים.
מה אני יכול להגיד על דוד שלא נאמר עדיין? דבר ראשון דוד הוא בן-אדם סופר מקצועי בעבודתו. תמיד ידע לעלות על הבעיה, לאתר אותה במדויק ולתת את הפתרון הכי טוב בשבילה מבלי לחפש כל מיני דרכים לקחת כסף מיותר. הוא תמיד מסביר מה הוא עושה (שזה דבר שתמיד נותן לי להרגיש טוב כשהוא מגיע, כי ככה אני רגוע שהוא לא מבלף אותי!) וחוץ מזה הוא גם מאד מסור. תמיד יגיע בהתראה קצרה (אפילו קצרה מאד) - הכל על מנת שלא נצטרך להישאר זמן רב ללא מזגן. גם בשיא הלחץ וכשהוא הכי עמוס בעבודה, הוא יתפנה לקריאה שלי, ולא יותיר אותנו בשיא החום בקיץ באוויר, מתי שאנחנו הכי צריכים אותו! מאד מעריך אותו ומוקיר אותו! ממליץ בחום לכולם לנסות את דוד בינו גם!

בברכה,
אבישי, מרמת-גן

שירות: תיקון מזגן רצפתי ישן

יוני 2011

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

דוד - פשוט מלך!! טיפל לי בזמנו בבעית מזגן, ועזר לי מאד!!
היה לי מזגן מיני מרכזי בבית (מזגן בן משהו כמו אחד עשרה שנה) שבשלוש שנים האחרונות לא הופעל בביתנו מטעמים שהוא פשוט לא עבד (גם היה נוזל, גם היה מצטבר בו קרח, וגם לא קירר היטב). הזמנתי לביתי שמונה טכנאים שונים (!)... כל אחד עם הסיפורים שלו קבע בפניי שצריך להחליף מדחס, להתקין מזגן חדש - בקיצור להשקיע בתיקונים סדרי גודל של כמה אלפי שקלים טובים כדי שאוכל ליהנות ממזגן שעובד.
הגעתי לדוד (דרך המלצה של חברים), והבן-אדם פשוט הציל אותי. כל זה - מבלי שאצטרך להשקיע סכומי עתק כפי שמהטכנאים האחרים נדרש. דוד לקח את המזגן שלי בתור פרויקט. עבד עליו במשך כמה ימים טובים שכללו השגת חלקי חילוף והרבה מאד תיקונים. בסופו של דבר הכל סודר. מיותר לציין שבעלות לא כשל מזגן חדש... (במקום להוציא עשרת אלפים שקל ואולי קצת יותר - יצאתי סה"כ בנזק של אלפיים).
המזגן כבר עובד אצלי שנתיים ועובד מצוין. נשבעתי לדוד שאחרי טיפול ושירות שכזה - כל בעיה שתתעורר במזגן, אשאר נאמן לו ולו בלבד. בנוסף גם אמליץ עליו לכל מי שרק אפשר. בקטע של ההמלצות - הנה אני מקיים את הבטחתי! מאד מאד מומלץ!

בתודה מראש,
אילן מבת-ים

שירות: תיקון מזגן מיני מרכזי

יוני 2011

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

דוד - הוא ללא ספק הדוקטור לפריג'ידרים ולמזגנים!! הרוויח את התואר שלו בכבוד, ואני ממליצה עליו בחום.
שנים שאני עובדת איתו (ליתר דיוק בסביבות החמש עשרה שנה) ולדעתי הנאמנות שיש לי כלפי הבן-אדם לאורך כל-כך הרבה שנים, בעצם אומרת הכל.
דוד - בן-אדם מאד אחראי. תמיד הוא מגיע כשצריך אותו, וגם תמיד הוא יודע לאתר את הבעיה ולטפל בה. יש לו חוש טכני מפותח, ידיים טובות, ויותר חשוב מהכל - יושר לב והגינות כשהוא עומד מול לקוח מיואש וחסר אונים... כל פעם שיש לי בעיה במקרר או מזגן - דוד זה הטלפון הראשון והאחרון שאני עושה. כל חבר או קרוב, שהמלצתי לו על דוד - רק בירך אותי, ומאותו יום נהפך גם הוא ללקוח קבוע ומרוצה של דוד.
יש לי מזגן בדירה מאד ישן, שכבר לא מעט פעמים עבר טיפול תחת הידיים של דוד. בפעם האחרונה, כשהתקלקל, והיה צריך בשבילו חלק חילוף מיוחד - דוד נסע התרוצץ וחיפש עד שמצא לבסוף את החלק ותיקן את המזגן (יש לציין שהוא הקדיש לכך המון מאמץ והרבה מאד זמן).
המומחיות שלו זה מזגנים, אבל גם במקררים הוא יודע לטפל נפלא! גם המקרר שלי, עבר לא פעם ולא פעמיים תחת הידיים של דוד - לכל מיני טיפולים שגרתיים, מילוי גז וכיו"ב. חשוב לי רק להגיד, שכל פעם שהתעוררה בעיה במקרר והיה נראה שלכאורה הוא "הלך" - הוא לעולם לא השאיר אותי "באוויר" וללא מקרר שעובד. הוא הגיע במיידי תוך כמה שעות, פינה את כל העיסוקים שלו כדי "להציל" אותי ולתת שירות. בשתי מילים: אין כמוהו!! מומלץ בחום!!

בברכה,
סמדר מתל-אביב

שירות: תיקון מזגן + תיקון מקרר

אוקטובר 2009

ציון 10

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 10

לאחר שביררתי עם הרבה טכנאים לטיפול בבעיה שלי באמנא דוד דר'' םריג''ידר היחיד שעלה על הבעיה ללא תמורה .

ספטמבר 2009

ציון 9.4

  • רמת השירות

    ציון 10

  • עמידה בזמנים

    ציון 10

  • מחיר השירות

    ציון 8

איכותי.אמין.סימפטי.תיקן לנו את המקרר+שני מזגנים...מרוצים מאוד!