9

ספקי שירות בתחום עבודות בנייה והריסה

ניסור בטון בעבודות שיפוצים - המאמר השלם

עבודות שיפוצים וניסור בטון חייבתו להיעשות באמצעים המתאימים על מנת שאפשר יהיה להגיע לתוצאות הכי מדויקות והכי טובות. לפניכם המאמר השלם על שירות של ניסור בטון כולל כל הטיפים והממלצות החשובות.

שירות של ניסור בטון – למה, למי ומתי?

אנשים שרוצים לשדרג את הבית או לשנות את העיצוב שלו, עשויים להזדקק לעבודה של איש מקצוע מהתחום של ניסור בטון. זאת בגלל שרוב הבתים והמבנים בישראל עשויים מבטון, הרי שכל שינוי קל או מורכב בבית ידרשו שימוש בכלי עבודה מתאימים. כך שאם אתם רוצים להוריד קיר בבית, מקשים להעביר גרם מדרגות ממקום אחד למקום אחר, חושבים על הסרה של מסתור כביסה כדי להגדיל את שטח המרפסת או שרוצים לנסר את התקרה או את הרצפה, הרי שהעבודה תהיה חייבת להיעשות באמצעים המתאימים על מנת שאפשר יהיה להגיע לתוצאות הכי מדויקות והכי טובות.

ניסור בכלים המתאימים - בטיחות לפני הכל

הכלים המיועדים לניסור בטון הם מסורים מיוחדים שמכונים מסורי יהלום. מדובר במסור מיוחד שעשוי מלהב אשר אותו מצפים בפתיתי יהלום. לא מדובר ביהלום שאנחנו מכירים מהתחום הזה של אבני החן והתכשיטים אלא מיהלום מיוחד שמיועד לתעשייה. החומר הוא חומר חזק מאוד המסוגל לתת מענה מושלם כאשר הודות לו אפשר להגיע לניסור מאוד חד ומאוד ממוקד. היהלום הוא חומר שנחשב כחומר הכי חזק בטבע וכזה שמצליח לחדור גם את חומרי הבטון הכי עבים והכי חזקים. גם אם מדובר בבטון שיש בו ברזל מזויין או פלדה, הרי שהיהלום יצליח לפרוס את הבטון הזה בקלות רבה כאילו ומדובר בעוגה רכה הנפרסת בסכין לא חדה במיוחד.

היתרונות של מסור הבטון בניסור קירות

יש שורה ארוכה של יתרונות כאשר אפשר לומר היום שזה הכלי היחיד שבאמת ייתן את המענה המדויק והנכון.

01 . ניסור מדויק – כאשר מדובר בניסור בטון לצורך ביצוע שיפוצים, אנחנו רוצים את הניסור שיהיה בצורה הכי מדויקת בלי סטיות ימינה או שמאלה. אנחנו גם חייבים את הניסור שיהיה מאוד ממוקד. שיפוצים ובנייה הם מדע מדויק ואין כל מקום ל'בערך'. על כן, הדבר הכי חשוב הוא לדאוג לביצוע שייעשה ממש על המילימטרים. רק בעזרת מסור היהלום אכן אפשר להגיע לתוצאות הללו.

02 . ניסור נקי – ניסור במסור יהלום הוא ניסור מאוד נקי. זאת בגלל שהמסור עובד בליווי של מתז מים.
המים במקור נועדו על מנת לקרר את הלהב של המסור כדי לאפשר את הביצוע הרציף ואת הניסור גם בלי לעצור לצורך קירור של המכונה.
המים למעשה תורמים תרומה משמעותית נוספת בגלל שהם סופחים את האבק שעולה לאוויר בעת הניסור. כך שהוא לא מתפזר בשטח ולא נשאר לכלוך רב לאחר ביצוע העבודה.

03 . ניסור בריא - ניסור שנעשה בעזרת מסור היהלום הוא ניסור הרבה יותר בריא עבור העובדים ועבור כל מי שנמצא באזור אשר בו מתבצעת העבודה. האבק שנוצר מהבטון הוא אבק מאוד מסוכן שעלול להזיק מאוד לכל מי שאישאף אותו אל ריאותיו. ברגע שהאבק לא מתפזר הרי שנמנע נזק רציני שעלול לפגוע בעובדים.

04 . ניסור בטוח – כל עבודה עם בטון עלולה להיות עבודה מסוכנת מאוד. כי אחרי הכול מדובר במשטחים קשים וחזקים שנפילה שלהם עלולה לסכן מאוד את כל מי שנמצא באזור. העבודה עצמה עשויה להיות מסוכנת מאוד אם היא נעשית שלא בכלים המתאימים.

מסורים מיהלום - לא מה שחשבתם

כאשר עושים שימוש במסור יהלום אפשר יהיה לבצע את העבודה בצורה הרבה יותר בטוחה. כי את מסור היהלום אפשר לתכנן ולבצע בעזרת המסור האוטומטי כאשר לא יהיה כלל צורך ביד אדם שתחזיק במסור. המפעיל יציין ויסמן על הקיר את הנקודות שיש לנסר ובעזרת המסור האוטומטי העבודה תתבצע ללא מגע יד אדם.

מעבר לכך, יש את ההכנה לקראת הניסור שהיא כוללת הכנה יסודית של כל השטח מתוך מטרה להבטיח כי כל הניסור וכל העבודה תתבצע בצורה הכי טובה והכי יעילה. כך יקשרו את חלקי הבטון לפני הניסור כדי למנוע נפילות של חלקי בטון גדולים. יש מקרים אשר בהם ירפדו את הקרקע בצמיגים כדי שלא תהיה בו פגיעה במקרה ויפלו חלקי בטון על הקרקע. למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס למאמר - כיצד נבחר את קבלן השיפוצים שלנו

פנו אל אנשי מקצוע מומלצים

זקוקים של ניסור בטון? פנו אל המומחים שיש להם ניסיון בתחום והם מצוידים בכל מה שצריך כדי לבצע את העבודה בצורה הכי מקצועית, הכי נכונה וגם הכי יעילה כדי להבטיח את התוצאות הטובות והבטוחות ביותר.
ממליצים לכל לעבור לרשימת - קבלני שיפוצים מומלצים שלנו.

המאמר בשיתוף אתר - https://yahalomi.co.il

9

ספקי שירות בתחום עבודות בנייה והריסה

מצא בעל מקצוע

קבלני שיפוצים מומלצים תל אביב

"ניסור נקי – ניסור במסור יהלום הוא ניסור מאוד נקי"

"ניסור שנעשה בעזרת מסור היהלום הוא ניסור הרבה יותר בריא"

"שימוש במסור יהלום יאפשר לבצע את העבודה בצורה הרבה יותר בטוחה"

כתבות ומאמרים

כיצד ניתן לעצב את פנים הבית באופן חסכוני, יעיל וחכם?

כיצד ניתן לעצב את פנים הבית באופן חסכוני, יעיל וחכם?

במאמר יוסבר כיצד ניתן להוזיל את עלויות עיצוב פנים הבית, ע"י עיצוב באופן עצמאי וחכם ורכישת פריטי עיצוב במקומות מוזלים.

קרא עוד